Diky KaJe, bylo to přesně tam, kde jsi popsal a moc mi to pomohlo.
Popíšu jak jsem odstraňoval vybíjení baterie - kdyby to někomu pomohlo. Výchozí situace je popsaná o čtyři příspevky výše. Pak při vyndaných všech pojistkách a odpojených všech dveřích byl odběr z baterky 30mA. To přičítám alarmu Magicar, protože i v tohle stavu byl pod napětím a komunikoval. Zjistil jsem, že při připojení L.P. dveří mi VAG začal hlásit „CAN bus not OK“ (ř.j. č. 46, měřené hodnoty skupina 012, první pole). Rozebral jsem je a zjistil, že v místě průchodky byl přerušen tenký fialový vodič a pár ostatních načatých. To jsem opravil. Připojil jsem postupně všechny dveře a VAG už hlásil „CAN bus OK“, nicméně odběr byl pořád vysoký. VAGem jsem vyčetl chyby z ř.j. č. 46, kde byl hlášen nevěrohodný signál z dveřního zámku L.Z. dveří. Podíval jsem na ně VAGem on-line a na signálu „Lock“ a „Safe-signal“ (ř.j. č. 46, měřené hodnoty skupina 008, 3. a 4. pole) se opravdu samovolně a náhodně měnil stav. Dveře jsem rozebral a zjistil prodřenou izolaci na kabelovém svazku. To jsem opravil. Pak už byl odběr v pořádku. Asi 15s po odemknutí nebo zamknutí tiše cvakne relátko někde pod volantem a odběr klesne na těch cca 30mA. Pouze pokud zůstanou kterékoliv dveře otevřené, zůstane relátko sepnuté a odběr je na těch cca 450mA. Vydedukoval, jsem, že centrální ř.j. komfortky musí v pořádku komunikovat s dveřními jednotkami a mít od nich relevantní a spolehlivé informace a teprve pak rozepne ono relátko a přejde do spánku. Ale tohle je jen moje dedukce.
Děkuji všem za pomoc !