Přejít na obsah

Hlavní panel

Oblíbený obsah

Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 02/09/19 ve všech sekcích

  1. Nezlob se na mne, ale to je argument jak Brno... Tak řešíme zde že je ŠA tuctová, když dám příklad verze Škodovky která tuctová není, tak tvůj protiargument je, že 40tník chce přece zapadnout ?. A jenom proto, že mám HB (nevidím proč jako druhé auto do rodiny kupovat kombi) a zvolil jsem z nabídky to co se mi líbí a měl jsem k tomu tu odvahu musím být okamžitě mladý co sotva vylezl školu A argumentem je opět to, že v okolí nikdo nic podobného nemá a chtějí "zapadnout a nevyčnívat z davu" (což je přesně to, co u nás ŠA splňuje). Promiň, ale to už se musím vyloženě jenom smát ? a z okolí musím souhlasit s @Habi001 aspoň dle toho co pozoruji v okolí (pravda, né zrovna cestou tak výraznou, ale Scoutů, MC, SportLinů a podobných edic i od jiných automobilek tu jezdí dost). Možná by bylo nejlepší, kdyby někdo jako @Pawouk promázl poslední 3 strany, protože to co tu někteří předvádějí je jen hejt a už to nemá nic společného s diskuzí...
    3 body
  2. V poslednej dobe neviem co je horsie, "ekotrollovia" alebo ovela rozsirenejsi "antiekotrollovia"
    2 body
  3. Co mají společného Vánoce s tornádem ? Strom v obýváku...
    2 body
  4. Tomas Piskot Prokopec ma doma (jeste cca pred 14 dny) na prodej.... Napis mu na FB, tam je casteji...
    1 bod
  5. A na ta svetla co se shora popisuje bylo v lednu 18 TPI - aktualizace SW. Predtim kalibrace probihala po zapnuti zapalovani, pote nove az po startu. Duvod byl ten, ze nizsi napeti neumoznilo spravne dokonceni kalibrace.
    1 bod
  6. Já si myslím, že to ŠA takhle nechat nemůže a věřím, že SW bude, ale určitě ne formou velkých svolávaček, ale naopak v co největší tichosti, zejména pro ty, kteří to reklamovali a stěžují si... Tohle není nic, co by chtěla automobilka ventilovat...
    1 bod
  7. @cindynázor jsi vyjádřil už tím, že tobě se ten zvuk v dané kategorii Fabie zdá být tragický(ikdyž teda nesrovnáváš s žádným jiným autem této kategorie). To že nechápeš a myslíš si, že ostatní jsou hned neschopní, když to “slyší” jinak je tak nějak navíc. Pokud jsi chlápek z fochu tak je jasné, že máš nadstandartní požadavky, my máme standartní požadavky. Pořát ale tvrdíme v že v rámci kategorie kam Fabie spadá je zvuk dostatečný. Musíš srovnávat srovnatelné. A rozhodně pokud tomu rozumíš tak budeme rádi když se potom podělíš co jsi nakonec zvolil a jak úprava dopadla a hlavně jestli se dá z Fabie dostat i s originálním rádiem lepší výstup. Od toho bych tě nerad odradil, protože fundovaných příspěvků není nikdy dost. ?
    1 bod
  8. A jaké auto v kategorii Fábie má lepší ozvučení v sérii? Popřípadě mohl by ses pak podělit jak vypadá ta "oprava" ozvučení Fábie, docela by mne to zajímalo
    1 bod
  9. Mě to funguje tak, pokud mam rádio tak navigace mluví jen do repro u řidiče a ostatní hrají dál. Je tam asi nějaký relatko co přepíná kanály rádio/android. A pokud mám AUX tak navigace mluví do všech repro. Popravdě zapojení neznám. Nekoukal nejsem pod ruce...
    1 bod
  10. Jj, Clint co by AS ovce nemusi nic zaznamenavat a resit. Profi servis co zaznamena za nej. kazdej ukon i ten co neudelaji. Ale Clint je spokojen a tak je to dobre.
    1 bod
  11. Koukám, že demagogie tady kvete. Pokud budete tímto stylem pokračovat nadále, skončím toto téma v hospodě.
    1 bod
  12. tak mne waze ani google maps zvuk nepustil ale to bol len test neskusal som nic menit zvuk ide iba cez aux...takze jedine funkcne radio+navigacia je sygic.. a to som musel dat zapnut datovy prenos..na mobil som zapol data a a pripojil sa na mobil cez wifi modulu vtedy ide zvuk ale ci to ma stim nieco spolocne to netusim ale vtedy ide zvuk
    1 bod
  13. @Jan R. to by ses divil, kolik i ,,čtyřicátníků,, si koupí vůz, tak aby se odlišilo. Nicméně tvé zaujetí je nám tady už známo a děkuji za něj, bez něj by zde byla nuda.
    1 bod
  14. bohužel k tomuhle zatím nic oficiálního není. Je potřeba vzít v úvahu, že software se může lišit v závislosti na výbavě vozu. Vůz se stejným motorem homologuje víckrát v různých výbavách, takže co je tady předtím napsáno, fakt nevím. Sám čekám na nějaké řešení, hned jak bude něco, tak určitě budou velké svolávačky a bude se to řešit.
    1 bod
  15. No, jde o to, jak jsou ty vačky řízený a jak rychle reagují na povel. Určitě tedy není problém v tom, že by reagovaly se zpožděním větším, než má být, to už by byly zapsané chyby o pomalé reakci, takže se variabilně natáčí jak to chce ECU (tedy data od výrobce) a příslušné akční členy namotoru. A pokud tedy VAG naladil to, že při lehkém zvyšování otáček dojde k velkému či maximálnímu překrytí ventilů, tak tohle vnitřní EGR právě může mít vliv na stabilitu chodu motoru a pak může dojít k tomu cukání třeba při rozjezdu, kdy to spaliny dusí a motor přitom musí rozpohybovat vozidlo ... Proto by bylo zajímavý vidět, jak jsou ty vačky řízený ve skutečnosti na nějakém logu z klokana Trochu konspirace, ale aby kvůli WLTP splnili hodnoty NOx, jistě museli nastavit recirkulaci na maximální možné hodnoty a možná proto komfort chodu motoru/jízdy je na druhé koleji ... https://forum.skodahome.cz/topic/144190-combi-stylovka-oiii-fl-18-tsi/?do=findComment&comment=2338407 Variable valve timing leads to: - very effective inner exhaust gas recirculation, whereby combustion temperature and nitrogen oxides are reduced, and - also improved torque development. On FSI (=TFSI=TSI etc) engines, a high amount of exhaust gas recirculation is necessary to reduce nitrogen oxide emissions. In order that the amount of exhaust gas can be pushed up to its limit, it has to be calculated precisely. vzato z SSP296 pro FSI motory Jediný moment, kdy tady na EA211 nemá být překrytí ventilů aktivní, je volnoběh a to z důvodu stability chodu motoru, ve všech ostatních režimech je překrývání ventilů více či méně aktivní a podle toho je pak určeno, jaké množstvá spalin zůstává ve válci či je natlačeno do sání, což je mimo jiné hlavní viník usazenin na sacích ventilech u všech přímovstřiků s variabilním časováním ... U benzínu se NOx zásobníkové katalyzátory zřejmě neosvědčily (náklady, učinnost ...), obdobu SCR katalyzátoru s činidlem jako u dieslu asi nelze uplatnit také, takže jedinou cestu, jak bojovat s NOx u TSI a všech dalších GDI motorů, je recirkulace spalin, ať už je jí dosaženo jakkoliv. To že to výrazně zvedá hodnoty PM částic / sazí / ve spalinách, to nikdo až do posledka neřešil a to je ten důvod, proč nastoupily GPF / OPF filtry ...
    1 bod
  16. jednotka 09 - kódovanie - dlhé kódovanie a pohľadať Lamp Diagnostics. byte 11 - bit 6 byte 11 - bit 7 byte 16 - bit 4 byte 16 - bit 5 byte 16 - bit 6 byte 16 - bit 7 byte 19 - bit 4 byte 19 - bit 5 byte 19 - bit 6 byte 19 - bit 7 asi všetko. je to tam viackrát pre jednotlivé žiarovky/kombinácie žiaroviek. MR2014 by malo spadať ešte pod elektriku z F2 keď sa nemýlim, pozri teda do sekcie Fabia 2. riešilo sa to tam
    1 bod
  17. Fabia II - Dielenská príručka (CZ) Poprosím o diskrétnosť pri sťahovaní a používaní dalo trošku zabrať, kým som sa k tomu dostal. V prípade nefunkčných odkazov ma kontaktujte, zálohu mám na disku. - Elektrika a schémy: Elektricka zarizeni Elektricka zarizeni - vseobecne informace Zakladni schema Fabia II (od prosince 2006) Montazni mista - Pojistkovy box B, pojistkovy box A na akumulátoru, releovy box, pridavny drzak pojistek (od prosince 2006) Zakladni vybaveni (od brezna 2010) Zakladni vybaveni (od kvetna 2013) - Karoséria: Opravy karoserie - montazni prace na karoserii Karoserie - montazni prace Opravy karoserie - Motor: Motor 1.2 55 kW TDI CR Motor 1.2 63 kW - 77 kW TSI Motor 1.6 55 kW, 1.6 66 kW, 1.6 77 kW TDI CR Motor 1.4 132 kW TSI Motor 1.5 77, 1.6 55 - 66 - 77 kW TDI CR Motor 1.9 77 kW TDI PD Motor 1.4 63 kW MPI Motor 1.2 55 kW TDI CR Motor 1.2 63 - 77 kW TSI Motor 1.4 51 - 59 kW TDI PD Motor 1.6 77 kW MPI Motor 1.2 44 - 47 - 51 - 55 kW MPI Motor 1.4 63 kW MPI Motor 1.9 l 77 kW TDI PD - Podvozok: Brzdove systemy Kola, pneumatiky Napravy, rizeni - Prevodovka: Automaticka prevodovka Prevodovka 09G Prevodovka 02T (06.2014) Prevodovka 0AM-DSG Prevodovka 02T Prevodovka 02R 6 stupnova automaticka prevodovka 09G - Ostatné: Klimatizace s chladicim prostredkem R134a Udrzba - presne pokyny Topeni - klimatizace Heslo: žiadne !
    1 bod
  18. Černou krátkou a červená kola to je kombinace fakt pro čerstvě vylezlé ze školy nebo hodně mladé, čtyřicátník raději vezme kombi a se snaží splynout s davem, ne na sebe upozorňovat. Tak to vidím po Praze.
    -1 bodů
  19. Držel bych se tématu pouze HB nižší střední třídy, zbytek ať si uživatelé řeší ve svých tématech ?. Téma jsem vytvořil na porovnání, že si myslím ceníková cena by měla být o 50tis. nižší ( kdo kupoval dražší auto sám to potvrdí, viz. diskuze na jiných serverech). @Pawouk smazal bych to celé od příspěvku ze čtvrtka v 10:20
    -1 bodů
  20. Hádat se nebudu, je tam uvedeno alternativa a ukázka součastné cenové politiky koncernu.
    -1 bodů
×
×
  • Vytvořit nový...