Přejít na obsah

Hlavní panel

Oblíbený obsah

Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 04/10/19 ve všech sekcích

  1. To dělá přestavovač. Mám to tak od novoty.
    1 bod
  2. Všechno jsem si tu přečetl, mám s novým Rapidem sb 1.0 81 kW najeto teprve 800 km, tak se seznamujeme a zajíždím. Měl jsem i Fabii 1.2 HTP a nový motor mi ji v nízkých otáčkách zvukem hodně připomíná. Poslední 2 Škodovky jsem tedy měl 3 válce :). Zatím spokojenost, ale Yarisek 2016 1.33 73 kW, který má teď manželka, je hezky zajetý a Rapid zatím lehce ztrácí. Trochu mi ta atmosféra ještě chybí. Cesta do práce 50/50 dálnice a okresky mi spotřeba ukázala i 5,0 l. S Yarisem jsem měl celoroční průměr 5,9, dálnice 130-140. Co je super, je větší nádrž, mohl bych atakovat nájezd 1000 km.
    1 bod
  3. Tak jsem projel 1.5TSI s automatem - řadí to jak šílený :D ze 7 na 3 není problém :). Projevem to auto vážně není pro mě :) Nakonec to bude 2.0TDI 110kW
    1 bod
  4. @pjdefort Sice to sem nepatří, ale snad moderátoři prominou jeden příspěvek, když nebudeme rozšiřovat debatu (je tu na to jiné téma). Pokud bylo auto servisované v ŠA, máš záruku na neprorezavění a dveře by ti měli opravit v servise na záruku. (nevím z hlavy kolik je záruka na rez, ale 10 let určitě, spíš víc) Ještě jednou se omlouvám ostatním za OT.
    1 bod
  5. měření na 12V zásuvce při připojeném konektoru monitoru aku.Vypadá to, že dobíjení pak funguje stylem ON(14.8V)/OFF(12.1V) Stačí mít vyšší než volnoběžné otáčky motoru a polohu pedálu akcelerátoru na volnoběh. Pak napětí vždy vylítne na 14.8V Je úplně jedno, jestli brzdím motorem, pouštím pedál akcelerátoru při řazení nebo na místě vytočím motor a pustím akcelerátor. Naopak , při každé jiné poloze akcelerátoru než je volnoběh, rychle padá napětí na 12.1V, kde se prakticky neustále drží. Zajímavý, že takto napětí litá v zásuvce 12V, takže se dá předpokládat, že takhle kolísá v celé síti.
    1 bod
  6. Ano motor 1.2 TSI 66kW, jsem druhý majitel, servis jen škodovka, lak je v pořádku, kapota neosekaná, trocha koroze kolem světýlek spz, vyměnil sem za origo led a trochu ošetřil..podle výpisu servisní historie jen klasickej servis po 30 tis, vůbec nic nad rámec..jedna svolávačka, 1x měněný přední a zadní brzdy..zbytek podvozku a motoru původní..zatim sem najel 1500 km za 3 tejdny a olej, voda atd nemizí, startuje krásně, z motoru nejde žádný cvakání a jiný divný zvuky..snad vydrží..podle toho článku co byl ve Světě Motorů je ten motor dost vychvalovanej..co se interiéru týká, krom ošoupanýho kraje loketky by člověk km nepoznal..
    1 bod
  7. Mam presne to same. Pokud je to na kov tak to zakapnu barbou at to nerezavi. A za par dnu najdu dalsi
    1 bod
  8. Nema smysl jedno ani druhe. Nema smysl to vubec resit a radsi jezdit. Auto typu F3 neni na paradu, ale na prepravu.
    1 bod
  9. https://www.automobilrevue.cz/rubriky/automobily/technika/trivalec-volkswagen-group-1-0-tsi-karierni-postup_45572.html
    1 bod
  10. Ukostrenie: - stlpik riadenia pod budikmi (staci dat von dekor pod budikmi a mas pristup) - spodna cast A-stlpika - bocny plast, volna diera a skrutka s maticou Vo vsetkych pripadoch kablove oko. Stlpik myslim oko M5, zvysne dva pripady M6
    1 bod
  11. Zajímavé, u mě se nic takového neprojevuje. Výrazně se vlečená náprava projevuje při průjezdu zatáčkou na nekvalitním (hrbolatém nebo rozbitém) povrchu - tam odskakuje, to OII takto citelně nedělala. Ale to je pro mě zatím jediný skutečně znatelný rozdíl k horšímu, kterého si nejde nevšimnout.
    1 bod
  12. Jen jednu (tu z původního okruhu), ne? Pokud vyndáš obě, tak ti nepůjde proud nikam. Pokud vyndá tu co vede k výstupnímu kabelu a tu co spojuje původní okruh nechá a kamera půjde, tak je to špatně zapojené.
    1 bod
  13. Oranzova Tangerine. Velmi pekne spestrenie oproti sivym, bielym a bezovym
    1 bod
  14. DP Octavia II předfacelift (je tam i motor BKD). Link obnoven.
    1 bod
  15. hm, chápu. že Rapid je lidový auto pro nemajetný lidi, ale šetřit na pneuservisu...njn kdo chce kam...
    -1 bodů
×
×
  • Vytvořit nový...