Přejít na obsah

Hlavní panel

Oblíbený obsah

Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 05/04/19 ve všech sekcích

  1. Údržba - presné pokyny Fabia III https://uloz.to/!NDZMsjQbECSu/d4b804848a6-udrzba-presne-pokyny-pdf
    7 bodů
  2. pridávam aj zvyšné časti "novej" dielenskej príručky. Niektoré dokumenty sa tu možno opakujú, no v niektorých prípadoch došlo k revíziám a novším dátumom. Predpokladám teda, že nastali nejaké zmeny a doplnenia. Schémy už obsahujú facelift F3. Urobil som to ako nový upload na ulož.to, nemiešam to zatiaľ s pôvodnými dokumentami čo mám. Elektrika a schémy: S0068110015-Základní vybavení od srpna 2014.pdf - táto patrí ešte do pôvodnej zostavy. Doteraz však som nikde nevidel všetko j jednom dokumente, stále to bolo po jednotlivých častiach rozdelené. Snáď sprehľadní hľadanie. S0068120015-Základní výbava - (6K0) (6K2) od července 2018.pdf Karoséria: S0051870015-Opravy_karosérie - Montážní práce na karosérii.pdf D4B804848A9-Opravy karosérie.pdf Podvozok: D4B804849A1-Podvozek, napravy, rizeni.pdf Prenos sily: D4B8048496E-Prevodovka 0CW - DSG.pdf D4B8048496F-Prevodovka 02U 0DQ.pdf D4B8048497D-Prevodovka 02T 0DF.pdf D4B80484970-Prevodovka 0A4.pdf D4B80484986-Prevodovka 0CF.pdf D4B8048499A-Palivový systém - zázehové motory.pdf D4B8048499B-Palivový systém - vznetové motory.pdf D4B80484987-Motor 1.0 44 55 kW MPI.pdf D4B80743A70-Motor 1.0 70 81 kW TSI.pdf D4B8048498A-Motor 1.2 66 81 kW TSI.pdf D4B80484994-Motor 1.4 55 66 77 kW TDI CR.pdf D4B807FA2BF-Motor 1.4 92 kW TSI.pdf D4B803C71AE-Motor 1.6 66 81 kW MPI.pdf Topenie, vetranie a klimatizácia: D4B8048499D-Topení, Klimatizace.pdf Vlastná diagnostika: D4B8048499E-Elektrická zarízení.pdf S0051880015-Elektrická zarízení - vseobecné informace.pdf D4B804915ED-Komunikace.pdf - patrí sem aj predošlý dokument Údržba - presné pokyny"
    6 bodů
  3. A on tě někdo nutí si ty věci kupovat (panoramu, Virtualkokpit atd.)? Nebo tě někdo nutí kupovat Scalu? Zrovna u Škody (obecně koncernu) si člověk může do auta naskládat skoro co chce a tím si ho přizpůsobit, u korejských a japonských značek zase musí člověk kvůli jednomu prcku koupit celý balík výbavy. Prostě každý má nějaký přístup a zákazník si (naštěstí) může vybrat. Pokud chi třeba u i30 LED světla, musím koupit balík za 70tis, nebo Adaptivní tempomat v balíku za 90tis kde jsou věci co nepotřebuji (třeba) a nikomu to "nevadí", ale když ŠA nabízí panoramatickou střechu za samostatný příplatek, tak je to najednou problém? Neříkám, že Scala má nějak super výbavu a že se ceno podbízí, ale proč furt házet jen (v případě některých) špínu?
    3 body
  4. Dílenská příručka, učební pomůcky, schémata, TPI Dielenská príručka, učebné pomôcky, schémy, TPI Sťahujte, používajte, ďakovanie poteší. Upload radšej šírte len môj, aj keď tomu nezabránim....kto chce prispieť, tak správa. Elektrika a schémy: S0066430015-Základní výbava (8T0) (8T2) (8T6) (8T9) (1MM) (1MA) (2FS) (2PK) (2PV) (2ZA) (AW5) Karoséria: D4B8091482E-Opravy karosérie.pdf D4B8091E476-Opravy karosérie.pdf S0051870015-Opravy karosérie - Montážní práce na karosérii.pdf Podvozok: D4B8090F114-Kola, pneumatiky.pdf D4B80903260-Brzdové_systémy.pdf Prenos sily: D4B80513DFA-Prevodovka 02S.pdf D4B80513E0E-Prevodovka 0AJ.pdf D4B809032B4-Palivový systém - zázehové motory.pdf D4B809032C4-Palivový systém - vznetové motory.pdf D4B809032B5-Motor 1.0 70-85 kW TSI.pdf D4B809032C5-Motor 1.6 85 kW TDI CR.pdf Topenie, vetranie a klimatizácia: D4B8090B8DD-Topení - Klimatizace.pdf D4B806338AC-Klimatizace s chladicím prostredkem R1234yf.pdf S0051890015-Klimatizace s chladicím prostredkem R134a.pdf Vlastná diagnostika: D4B8090B963-Komunikace.pdf S0051880015-Elektrická zarízení - vseobecné informace.pdf
    2 body
  5. Elektrika a schémy: https://uloz.to/!YgeNGIw4bram/s0071120015-zakladni-vybava-l0l-od-rijna-2016-pdf Karoséria: https://uloz.to/!szimr4nTzcSl/d4b806d82b4-opravy-karoserie-pdf https://uloz.to/!wWPqZXrqnvIT/s0051870015-opravy-karoserie-montazni-prace-na-karoserii-pdf Podvozok: https://uloz.to/!riQy5pMWNHCX/d4b806ab0a2-brzdove-systemy-pdf https://uloz.to/!oT0ZXIsuaUm1/d4b806ab08e-kola-pneumatiky-pdf https://uloz.to/!SrXdEWIVSwr0/d4b806ab094-podvozek-napravy-rizeni-pdf Prenos sily: https://uloz.to/!BPUCFBuf85WT/d4b806ab091-7-stupnova-prevodovka-s-dvojitou-spojkou-0dl-pdf https://uloz.to/!9SdZzt7H106G/d4b80513d9a-prevodovka-0d9-dsg-pdf https://uloz.to/!hFhS5VTmVL42/d4b80513ddd-prevodovka-02q-0bb-0fb-pdf https://uloz.to/!fucPIZqGZES6/d4b8051ae00-palivovy-system-vznetove-motory-pdf https://uloz.to/!zksWTBzVy7ET/d4b8051ae47-palivovy-system-zazehove-motory-pdf https://uloz.to/!MuEDhZcHHEoN/d4b80513e11-kardanuv-hridel-a-rozvodovka-zadni-napravy-pdf https://uloz.to/!ikBnnLxltUsk/d4b8051adff-motor-1-4-92-110-kw-tsi-pdf https://uloz.to/file/mZcFCdknp0aH/d4b805e29ad-motor-1-8-132-2-0-132-140-162-200-206-kw-tsi-pdf https://uloz.to/file/9ZQQlNiiWy0C/d4b806ab08f-motor-1-6-85-2-0-110-130-140-kw-tdi-cr-pdf https://uloz.to/file/jKIUUxnorgtk/d4b808dda61-motor-2-0-176-kw-tdi-bit-cr-pdf Topenie, vetranie a klimatizácia: https://uloz.to/!DEske5TtNQLP/d4b806ab0a0-nezavisle-topeni-pridavne-topeni-pdf https://uloz.to/!Mp8oNwEVQi2u/d4b806ad478-topeni-klimatizace-pdf https://uloz.to/!mJuXxxo8gplm/d4b806338ac-klimatizace-s-chladicim-prostredkem-r1234yf-pdf https://uloz.to/!k4V05fIITlgi/s0051890015-klimatizace-s-chladicim-prostredkem-r134a-pdf Vlastná diagnostika: https://uloz.to/!WKRURkiMODsw/d4b806b6fa0-komunikace-pdf https://uloz.to/!wXkNZ5v3ntve/s0051880015-elektricka-zarizeni-vseobecne-informace-pdf
    2 body
  6. Mluvit o standardu zrovna u Skodovek,o tom nejde mluvit ani ze srandy. Kombinace těch vyhrevu je nesmysl. k virtuálnímu kokpitu ,bez origo navigace k nicemu. velky tablet bez navigace taktéž jen hračka To je stejne jako treba v Rapidu radio s Navi OK display beru ,ale bez navigace display k čemu k nicemu. Panorama jako designových prvek,ano cena auta se opticky zvedne o 100 tis, ale v malém autě jako je Scala ubere místo nad hlavou za jakou cenu. Sam mužů hodnotit první měsíc děti půlku otevíraly pak je to přestalo bavit ted je asi 6 let i zataženo roletka. Za me k nicemu a to ma 2.4 m2 a půlka jde otevřít. Nov
    2 body
  7. Je to Moon white.Řazení ve všech režimech bez zaváhá včetně kickdownu.Při popojíždění ve městě taky v pohodě. Najezdil jsem tak 25 km po okreskách a pak něco ve městě a super.Ten litr jede,ale ta 1.5 TSI je na Scalu optimální motorizace.
    2 body
  8. Elektrika a schémy: https://uloz.to/!uJRTyw7TUJBj/s0063430015-zakladni-vybava-l0l-od-cervence-2017-pdf Karoséria: https://uloz.to/!77odTXlI6Tsw/d4b8075cfab-opravy-karoserie-pdf https://uloz.to/!8nBkSPfU5lsH/s0051870015-opravy-karoserie-montazni-prace-na-karoserii-pdf Podvozok: https://uloz.to/!JWgCNDjBsupn/d4b80763c92-kola-pneumatiky-pdf https://uloz.to/!7rD3uXoquuPs/d4b80763ca8-podvozek-napravy-rizeni-pdf https://uloz.to/!JIrq8DpqfgXJ/d4b80763cbb-brzdove-systemy-pdf Prenos sily: https://uloz.to/!kb6QpV7jAqkg/d4b805e29ad-motor-1-8-132-2-0-132-140-162-200-206-kw-tsi-pdf https://uloz.to/!PdonIF97l68G/d4b806ab08f-motor-1-6-85-2-0-110-130-140-kw-tdi-cr-pdf https://uloz.to/!3lVgua5qfwMr/d4b8051ae00-palivovy-system-vznetove-motory-pdf https://uloz.to/!Q1bZ8ON19Q3n/d4b8051ae47-palivovy-system-zazehove-motory-pdf https://uloz.to/!KlWOIwiUpnCH/d4b80513d9a-prevodovka-0d9-dsg-pdf https://uloz.to/!2sG3W0QKZ8Uz/d4b80513ddd-prevodovka-02q-0bb-0fb-pdf https://uloz.to/!eu519g8qdcIP/d4b80513dfa-prevodovka-02s-pdf https://uloz.to/!MwyYz9PmYkAA/d4b80513e0e-prevodovka-0aj-pdf https://uloz.to/!F2JE3I3d1G2q/d4b80513e11-kardanuv-hridel-a-rozvodovka-zadni-napravy-pdf https://uloz.to/!x3doCVLdRBty/d4b80788c19-7-stupnova-prevodovka-s-dvojitou-spojkou-0gc-pdf https://uloz.to/!fvxUEoNVGJgh/d4b80763069-motor-1-0-85-kw-tsi-pdf Topenie, vetranie a klimatizácia: https://uloz.to/!GmTajgKoRn2x/d4b8074d9a6-nezavisle-topeni-pridavne-topeni-pdf https://uloz.to/!6VnDn252ZuX2/d4b806338ac-klimatizace-s-chladicim-prostredkem-r1234yf-pdf https://uloz.to/!lWWtX527pvGs/d4b807609d0-topeni-klimatizace-pdf https://uloz.to/!smETnIKUGF4Y/s0051890015-klimatizace-s-chladicim-prostredkem-r134a-pdf Vlastná diagnostika: https://uloz.to/!m32nv6ktGlDt/s0051880015-elektricka-zarizeni-vseobecne-informace-pdf
    1 bod
  9. Pokud zatáhneš ručku a bez problémů se rozjedeš, tak bych asi hledal problém někde jinde. Zkontroluj jak chodí lanovody ručky, rozhýbej páky na třmenu ke ktrým jsou připojený lanovody, zkontroluj jak chodí pístky ve třmenech a namaž vodící čepy. A není možné aby ses rozjel s ruční brzdou.
    1 bod
  10. Možná někdo bude namítat ale přikláním se taky k názoru, že míru cukáni si dělá velká část sama. Např. V sekci fabia 3 řešili cukání studeného motoru u 1.2 tsi ale ve chvíli kdy při rozjedu jsou otáčky na 1700 tak je to ok. Sám jsem se musel u své 1.2 podívat jak se rozjíždím já, jelikož práce plyn a spojka je naučené kombinace a neřeším tyhle věci. Tak já se taky rozjíždím u 1600-1700 ot. A nic a je pravda, že občas když brzo dám za 2 a zrychluju tak mi auto cukne. Sám jsem měl 2 Karoqy 1.5 DSG půjčené. Jeden byl r.v. 2017 a další 2019 a ani jeden necukal, náhoda?
    1 bod
  11. To že má kolo větší průměr nijak zázračně maximální rychlost nezvedne, jen to změní odchylku tachometru (spíš naopak to sníží pružnost a další věci). A upřímně, mezi pneu 165 a 175 bych nečekal nějaký zázračný rozdíl. Větší rozdíl udělá výběr pneu (stejný rozměr pneu může mít různý valivý odpor).
    1 bod
  12. Tak přikládám fotky jak to dopadlo, teď mám nalakované mlhovky a už se lepí :-)
    1 bod
  13. Nemožnost všeho ve výhřevu může souviset s nutností dodržet emisní normy... ? @Joker 85 Vyhřívaný volant můžeš mít za jakékoliv situace a pak se jen můžeš rozhodnout podle preference jestli si dáš čelní sklo nebo zadní sedačky. Ironie budiš, ale stejně nesmyslná, proč by jsi někomu sebral jeden z nejlepších designových prvků jako je prosklená střecha nebo virtuál což je v dnešní době pomalu standart v moderních vozech. Věcma co spolu vůbec nesouvisí nelze argumentovat ani ze srandy.
    1 bod
  14. Kombinacie vybav a aj samotna ponuka sa este utrasu.
    1 bod
  15. Dneska úsporně do práce, tohle vy s těma benzínama do zippáků nemůžete vůbec znát [emoji23] Vám to žere i trávu u silnice [emoji3]
    1 bod
  16. Tak už som si na svoju otázku našiel aj odpoveď ?
    1 bod
  17. To je gól - a já už byl optimista :-)
    1 bod
  18. Tak to je prima, že se jim to za 4 roky povedlo vychytat :-)
    1 bod
  19. [emoji24][emoji24][emoji24] A som bez auta, dealer co dodava diely do servisu dodal dobru krabicu s dverami na fabiu....chlapci neskontrolovali, dali do farby, zrusili sklo z mojich starych....a hold smola, dvere nesedia.... Ale nie to som chcel, i ked tuto temu trosku stacam do inej strany... Tak ako mi dnes potvrdila Skodovka, ze na to nahradne auto narok mam, tak aj servis prisiel na to, ze nema vyznam sa so mnou dohadovat,panko mi slubil, ze zajtra by mali mat nejake auto volne, takze by mi ho mohli "pozicat". Co je na tom zarazajuce, te doteraz to nebolo mozne....
    1 bod
  20. S-S jsem řešil jednodušeji. Malé jazýčkové relé (vypadá jako IO v pouzdře DIL14) má napájenou cívku z 12V (po zapnutí zapalování) přes elektrolyt. kondenzátor 1000microF/25V. V klidovém stavu je kondenzátor vybitý. Po zapnutí zapalování se nabíjí přes cívku relé a toto sepne na dobu cca 1,5 vteřiny. S-S je tím deaktivovaný. Po celou dobu trvání jízdy je kondenzátor nabitý a relé je rozepnuté a tlačítko S-S je funkční (Start-stop je možné zapnout a znovu ručně vypnout. Po vypnutí zapalování se kondenzátor vybije přes vnitřní diodu relé a vnitřní odpor zdroje 12V (po vypnutí tedy 0V). Kontakty relé jsou samozřejmě připojeny ke kont. tlačítka S-S. Celé jsem to řešil jako kabelový mezikus, který je vložen do přívodu kabelu k tlačítkům S-S, ASR a tlak v pneumatikách. Takže, kdyby měl nějaký servis problémy se zárukou, tak jen vyjmu tenhle "bazmek", připojím původní kablík k tlačítkům přímo A JE TO. Vy, co tam nemáte tlačítko ASR, tak tam možná nemáte těch 12V po zapnutí, ale to nevím jistě. Úplně nejjednodušším řešením je proslě zkratovat kontakty tlačítka S-S trvale. Ničemu to nevadí, nic to nehlásí, jen to prostě nejde znovu aktivovat. Ten S-S systém mě během prvního dne jízdy s novým autem tak naštval, že auto nebylo staré ani 24 hodin a už jsem to měl výše uvedeným způsobem vyřešené z "šuplíkových" zásob elektromateriálu.
    1 bod
  21. já jsem nikde nepsal že to má každé auto (O II FL) to naopak kokta psal že to O II FL nemá - já jsem to na své O II FL měl.... stejně tak O III - netvrdil jsem nikde výše že to mají všechny O III, ale jen to, že když se to orig. vyrábí že nelze tvrdit že to nemá žádná O III
    1 bod
  22. Svetla ala Citroen....ak toto bude novy rukopis Skodovky,tak to je koniec a katastrofa. Ale tak ono...cela klassa tohoto auta je uplne mimo a katastrofa,takze vpodstate,ak to zostane iba u tohto modelu,bude to este vpoho,pokial tie ostatne,skutocne auta zostanu normalne.
    -1 bodů
×
×
  • Vytvořit nový...