Hlavní panel
Oblíbený obsah
Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 05/10/19 ve všech sekcích
-
Thepromise jen se proboha z toho nezastřel,? že to Mpi nepotáhne jako Tsi. Asi každý z nás budeme mít lehce svíravě blažený pocit, když nám naše auto vystřelí na 100-vku za 3 sekundy a maximálkou pojede 300km/hod. Ale na takový stroj musí mít člověk peníze, že..........? Ale teď vážně. Celý můj motoristický život jezdím se škodováckými motory. Konkrétně od 1.2 OHV 37Kw, přes 1.3 OHV 50kW, dále 1.2 HTP 44kW, dále 1.2 HTP 51 kW, dále 1.2 Tsi 63 kW, po dnes 1.0 Mpi 55 kW. Samozřejmě z nich nejlépe tahal ten Tsi 63 kW. No a hned za ním byl co se týče svižnosti 1.2 HTP 51 Kw. Ten můj nynější 1.0 Mpi by byl hypoteticky na 3. místě společně s 1.2 HTP 44 kW, tedy aspoň co se týče subjektivního vnímání živosti a tahu motoru. Ale co se týče tzv. řidičské ovládací pohody, tak ten nynější MPi suveréně u mne vede. Ano musí se vytáčet aby jel, ale ta vzájemná sladěnost motoru, převodovky a ovládání spojky je z mých dosavadních aut nejlepší. To takové moje dřívější Tsi si o tom mohlo jenom nechat zdát. Samozřejmě všechno to jsou jen moje subjektivní pocity, ale opřené o dost najetých kilometrů. Pokud se dopředu budeš pocitově cítit blbě, že budeš mít jen Mpi, a není na tzv. výkonější bourák, tak s tím nikdo nic neudělá, to je jen o hlavě. Můj soused v paneláku má nové Volvo XC90 a na mne s mým Mpi pohlíží jako na nýmanda. No a já si říkám Ty chudáku.......... pokud tvůj život je založený na tomto, tak si ho tedy užívej..................4 body
-
Tak ono je to jen o tom co člověk očekává, já jezdím tak 50% dálnice a 20% město a nikdy jsem neměl problém, ani s HTP 40kW ani se současným TSI. A ani když jedu opět s HTP, tak mne to nijak neuráží, prostě jen je třeba počítat s tím, že se to auto chová jinak. Prostě chce si to projet, zda ti to bude vyhovovat, každý má jiné preference a jezdí jiné trasy.3 body
-
3 body
-
Na rok bych ani to ani neřešil a vzal to levnější. Nic od toho nečekej a nebudeš zklamaný. Prachy radši dát do baráku.2 body
-
Protoze pristi rok stavim dum, operak se nebere jako uver, coz bude pri mem zadani o hypo zasadni. Jsem skodovak, jako zanestnanec mam výhodnější pujceni vozu jako benefit. Jenze ted je to hodne zkrouhle, motorizace a vybava. Muzu mit jen active mpi 44kw za 2700kc mesicne s 1% spoluucasti bez jakekoliv moznosti konfigurace nebo 1.0 tsi style 70kw ale uz za 4 tisice. A to je rozdil ? udela to rocne 15 tis. A to na ulici nenajdes, zvlast kdyz se plati za auto, ktere neni vase. Pokud je tu nekdo skodovak, asi vi jake nabidky jsou k dispozici. Jinak sem se uz rozhodl, vemu si to mpi, prostě to zkusim i kdyz najedu dost km a i po dalnici. Vsak ja nejsem zadnej agresor. Pak se podelim o zkušenosti ? btw. Kdybych mel neco koupit za sve, mozna se kouknu po dacii, ten gigantickej kombajn do 300tis... Az vypadne fabka v kombiku, jina moznost pomalu ani nebude.2 body
-
1 bod
-
1 bod
-
1 bod
-
Vstřiky jsou ok. Napadl mě také ten N75 ventil, ale ten ovládá podtlak. Bratranci odešel a projevovalo se to hlavně tak, že auto jelo a najednou spadlo do nouzaku když třeba prudce přidal plyn. Na to mu pomohlo vyměnit N75. Já myslim, že turbo je ok. Na ten 4RS mě to moc pomalé nepřijde. Ale ta 5 je očividně zdechlá. Možná by nebylo na škodu zavolat do autorizaku a zeptat se jich. Často jim tam lidé volají a když si aspoň dokážou diagnostikovat auto, snaží se poradit. Mě opravdu nenapadá nic ☹️ ten N75 zase není tak drahý jak třeba egr, nebo jiné věci.1 bod
-
@Patrik1971 Nastavil jsem. Dal jsem tomu zhruba tyden na poslech. Neda se to s prednastavenym Canton profilem vubec srovnat. Individualni nastaveni je NUTNOST. Velice dekuji za nafoceni, nyni je poslech opravdu vyborny. Doporucuji vsem.1 bod
-
Včera mě dojalo hodnocení brutálního předjíždění v zatáčce... https://prima.iprima.cz/zpravodajstvi/9-5-2019-velke-zpravy-dalsi-nebezpecny-ridic-predjizdel-v-zatacce#1 bod
-
Myslím mechanicky do karoserie, to je jak se zadními LED světli, nebo přední pře FL H4 -> H7, taky "pasují".1 bod
-
nie je to len o nárazníku. aj keď chceš meniť FL halogén na FL LED, nedá sa to len výmenou kus za kus1 bod
-
Já nemám zkušenost přímo se Smart Holder od škodovky, ale zrovna včera jsem malé na tablet do auta dával už druhý držák z Aliexpressu, který jsem tam kupoval tehdy cca 60kč/ks (teď je dražší kvůli dopravě). A musím říct, že si úplně dobře nedokážu představit ten škodovácký, že je zcela stabilní na té "jedné pacce". Já kupoval druhý (shodný s předchozím) jen proto, že jsem jej chtěl jako záložní, kdyby třeba prasknul, ale jak teď jezdíme hodně s tabletem, tak na tom jednom to sice drží krásně, ale při jízdě se podle mě ten tablet zbytečně třese. Proto jsem tam hodil dva vedle sebe (na každou nožku opěrky jeden) a drží ho to mnohem lépe. Při 10" tabletu to krásně tedy drží potom tablet na čtyřech místech shora a čtyřech zespodu a je to pěkně pevné za pár korun. Říkal jsem si původně že zkusím právě ten držák nejprve z Ali a když bude stát za prd, tak vezmu škodovácký, ale nakonec jsem tedy rád za ten co mám. https://www.aliexpress.com/item/Premium-Car-Back-Seat-Headrest-Mount-Holder-Stand-For-7-10-Inch-Tablet-GPS-IPAD/32905720305.html?spm=a2g0s.9042311.0.0.21e04c4djltXe71 bod
-
Já už bych zase nechtěl auto bez "zakopávání pod nárazník" ... asi nejlepší věc, za kterou jsem u embéčka připlácel ... kufr neotevírám, ale zakopávám ??1 bod
-
dnes som siel k autu s plnymi rukami,velka krabica, mokro vsade, prsi, zena drzi dceru, pridem k autu, kopnem, otvori sa, polozim, zavriem idem rpec usmiaty, suchy, cisty. nefnukam, ale uznavam, v dalsom aute ak by som za to mal platit(tu to bolo v baliku) velmi by som premyslal. ak by som mal uzky rozpocet1 bod
-
Už i od května uplynula nějaká ta doba a tak sem přidám nějaké svoje zkušenosti s Kodiaqem 2.0 TSI. Objednával jsem ho v únoru 2017, převzal jsem ho po 9 měsících čekání 15.11.2017. Ve výbavě nechybí adapt. podvozek ani tempomat, mám tam třeba i nezávislé topení.. Za rok jsem najel téměř 27 tisíc kilometrů a jsem maximálně spokojený. Předtím jsem najel téměř 300 tisíc. na Škoda OII s 1.9 PD motorem, také jsem byl velmi spokojený, ale přece jen mnohogenerační rozdíl v autech je hodně znát. Motor i 7 st. aut. převodovka v Kodiaqovi jsou prostě geniální spojení, umím si vybrat z mnoha možností, jakým způsobem chci jet . Od dlouhé vzdálenosti na jih Chorvatska při průměrné rychlosti přes 110 km/h a spotřebě hodně pod 8 litrů až po "sportovní" výjezd s kvílejícími pneumatikami horskou silničkou z Lassingu na vrchol Hochkar v Rakousku se spotřebou hodně přes 20....:) Auto je se svými 1540 kg hmotnosti relativně lehké, takže výkon motoru považuji za dostatečný. Přemýšlel jsem i o chiptuningu, ovšem po nájezdu cca 10 tisíc mě to přešlo. Vystačím si s dodanými 132 KW. Dlouhodobá spotřeba při běžném ježdění se pohybuje kolem 8,5 litrů, běžně jezdím na ECO se zapnutým adaptivním tempomatem, pokud ale potřebuji jet rychleji přepínám voličem jízdních režimů na S a předjíždím. Plynovým pedálem jsem se naučil dávkovat výkon tak, že převodovka přeřazuje po překonání 4500 otáček, takže téměř přesně ve výkonovém vrcholu. Točit výš to skutečně nemá význam, zvuk je sice pěkný, výkon to ale nepřidá. :) S interiérem jsem také spokojený, místa uvnitř (mám 5ti místnou verzi) je skutečně neuvěřitelně hodně, pokud občas vyrazím fotit, mým koníčkem je astrofotografie, bez problémů naložím veškerou výbavu, která je značně objemná. Infotainment používám ve spojení s mobilem s Androidem, k navigace používám Waze, k poslechu hudby potom Spotify. A jsem rád, že jsem si připlatil za systém Canton, zvuk jím reprodukovaný a podpořený subwooferem umístěným v rezervě je hodně dobrý. Z negativ bych uvedl jen svoje chybné rozhodnutí obout Kodiaqa do 19" pneumatik, na našich silnicích jsou tak nízké gumy nevhodné a přenášené zvuky od výmolů do interiéru zbytečně silné.1 bod
-
1 bod
-
Přátelé okřídleného šípu, tak já, jsem zakoupil od Sonaxu - Brilliant Wax 1 s nano částicemi. V listopadu jsem provedl nanesení. Zatím jsem automobil jednou umýval. Po tom umytí to bylo zase jako naleštěné a kapičky vody krásně stékaly. Jsem zvědav jak dlouho tento stav vydrží. 250 ml. stálo cca. 250 Kč. Zatím pro mne nejlepší výkon z produktů do 300Kč. Radek.1 bod