Hlavní panel
Oblíbený obsah
Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 05/20/19 ve všech sekcích
-
LED Matrix od výbavy Style, základ LED, BiTDI zatiaľ nie, príde spomínaný PHEV, a skutočne prvý krát u Superba derivát SCOUT (nie paket Outdoor). Zaujímavá novinka vôbec u Škodovky, pre SportLine a L&K pri čiernom strope možnosť čalúnenia stropu Alcantarou (ale iba bez panoramy)5 bodů
-
Teď je třeba to pár pitomcům prodat, aby se zčásti zaplatil ten slepý vývoj...2 body
-
Zajímavé, či ne, budoucnost to rozhodně není a začínají to chápat i nadlidi, kteří nám zde vládnou.2 body
-
FL se vrátil aspoň k jedné funkcionalitě z minula, a v dokonce jsem to v informacích k FL viděl jako "vylepšení". Ale aspoň, že tak. Jinak nezavřou se automaticky po zamčení, ale jdou zavřít prodlouženým zamykacím impulsem, tj. podržení ruky na klice s keyless nebo zamykacího tlačíka DO. Stejně jdou i otevřít. Rovněž jdou minimálně od řidiče otvírat a zavírat jedním stiskem (u předFL pouze u řidiče ve verzi 4x el. okna).2 body
-
@Rada007 v jiných tématech už se zbytečně moc rozepisuješ o emisních problémech automobilek, to se může řešit třeba tady, v ostatních tématech to jen láká odbíhat od tématu. To že automobilky nějakým způsobem podváděly v testech emisí je jen určitá obrana vůči nesmyslnému, příliš rychle nucenému snižování emisí. A teď když tyto emise musí automobilky testovat pod přísným dohledem se teprve ukazuje do jakýho kopru by se motory dostaly už daleko dřív. Všechny tyto kroky se snížováním emisí jsou jen vykořisťovací praktiky států, aby z automobilek kterým se donedávna skvěle finančně dařilo část jejich zisků získaly. Ale už je jim u prdele kde mají vzít peníze na vývoj nových motorů které musí rok co rok revidovat a alternativních pohonů na které není zdaleka připravena infrastruktura. No prostě si to musí vzít na zákaznících. A takhle to půjde dál a dál dokud se domeček z karet uplně nezhroutí a nastane krize která nemá obdoby.2 body
-
Díky za odkaz. Už nějakou dobu přemýšlím co pořídit. Měl jsem možnost vyzkoušet Scalu 1.5 TSI s DSG a líbilo se mi jak to bylo pěkně sladěné. Jelo to pěkně, kdežto u testovací jízdy s tím samým motorem a manuální převodovkou v Octavii jsem si říkal, že je to nějaké přidušené. No, ale takhle asi ještě budu chvíli přemýšlet.1 bod
-
Konečně příspěvek, který má vypovídající hodnotu. Díky za info[emoji106].1 bod
-
Právě, že jen suché Viz.druhý odstavec https://m.autorevue.cz/test-skoda-scala-15-tsi-act-dsg-o-moc-lepe-uz-to-neslo#part=2 Černé zrcátka i kliky, jak kdyby testovali Active pro jiné trhy https://auto-mania.cz/na-zver-davejte-pozor-na-silnicich-pozor-u-vetsich-mest-i-na-dalnici/1 bod
-
1 bod
-
1 bod
-
1 bod
-
Nechci dlouho zdržovat, přidávám jen malý kamínek do mozaiky nízkých spotřeb paliva Fabie III s litrovým atmosférickým motorem MPI (u mne konkrétně ta slabší softwareově omezená varianta 44 kW). Nedělní slabý provoz po okreskách na Jižní Moravě, dopoledne (okolo 9. hodiny) odjezd na Vysočinu po trase Olomučany - Lipůvka - Drásov - Tišnov - Deblín - Vlkov - Osová Bitýška - Ořechov - Březejc a pak odpoledne okolo 17. hodiny zase zpět. Jízda ve dvou (řidič + spolucestující), minimální provoz (až na podvečerní připojování se na státní silnici v Lipůvce, kde se kolony aut vracely směrem od Svitav do Brna). Spotřeba cestou tam ("nahoru do kopce" na Vysočinu) dle BC 3,7 l/100 km, identickou cestou zpět (z Vysočiny "z kopce dolu") 2,9 l/100 km - tedy celková průměrná spotřeba dle BC 3,3 l /100 km. Dle dlouhodobě vypozorované (relativně malé) nepřesnosti BC u Škody Fabia III odhaduju skutečnou spotřebu na cca 3,4 až 3,5 l/100 km.1 bod
-
Scout byl i v SII.Tady byl s paketem Outdoor: https://www.sauto.cz/osobni/detail/skoda/superb/18278886?goFrom=list1 bod
-
Bych určitě nedělal. Součastná elektronika má moc slabé kabely a bůh ví, kam to nateče. Hezky vodou a hadříkem.1 bod
-
Ovšem a taky co potom budou dělat desetitisíce těch jenž nemají dům či garáž se zásuvkou.. S dojezdem co to zatím má je to další naprostý nesmysl, neb si nedovedu představit ty stovky a tisíce aut co skončí při cestě do Brna někde u 9 křížů1 bod
-
@TOMUS, @MOstruszka - kdepak, nuly jsou správně :) ... aktuálně už 437tis ;) hodne prace ;) - minulý týden jsem měnil podruhé rozvody (bohužel, ty se prověšují), jinak všechno původní, je to držák, když se k tomu člověk trochu chová ;) aktulně průměrná za dva měíce je 5,7, trošku dolévám olej, ale jinak je klid ;)1 bod
-
1 bod
-
pridávam aj zvyšné časti "novej" dielenskej príručky. Niektoré dokumenty sa tu možno opakujú, no v niektorých prípadoch došlo k revíziám a novším dátumom. Predpokladám teda, že nastali nejaké zmeny a doplnenia. Schémy už obsahujú facelift F3. Urobil som to ako nový upload na ulož.to, nemiešam to zatiaľ s pôvodnými dokumentami čo mám. Elektrika a schémy: S0068110015-Základní vybavení od srpna 2014.pdf - táto patrí ešte do pôvodnej zostavy. Doteraz však som nikde nevidel všetko j jednom dokumente, stále to bolo po jednotlivých častiach rozdelené. Snáď sprehľadní hľadanie. S0068120015-Základní výbava - (6K0) (6K2) od července 2018.pdf Karoséria: S0051870015-Opravy_karosérie - Montážní práce na karosérii.pdf D4B804848A9-Opravy karosérie.pdf Podvozok: D4B804849A1-Podvozek, napravy, rizeni.pdf Prenos sily: D4B8048496E-Prevodovka 0CW - DSG.pdf D4B8048496F-Prevodovka 02U 0DQ.pdf D4B8048497D-Prevodovka 02T 0DF.pdf D4B80484970-Prevodovka 0A4.pdf D4B80484986-Prevodovka 0CF.pdf D4B8048499A-Palivový systém - zázehové motory.pdf D4B8048499B-Palivový systém - vznetové motory.pdf D4B80484987-Motor 1.0 44 55 kW MPI.pdf D4B80743A70-Motor 1.0 70 81 kW TSI.pdf D4B8048498A-Motor 1.2 66 81 kW TSI.pdf D4B80484994-Motor 1.4 55 66 77 kW TDI CR.pdf D4B807FA2BF-Motor 1.4 92 kW TSI.pdf D4B803C71AE-Motor 1.6 66 81 kW MPI.pdf Topenie, vetranie a klimatizácia: D4B8048499D-Topení, Klimatizace.pdf Vlastná diagnostika: D4B8048499E-Elektrická zarízení.pdf S0051880015-Elektrická zarízení - vseobecné informace.pdf D4B804915ED-Komunikace.pdf - patrí sem aj predošlý dokument Údržba - presné pokyny"1 bod
-
Psal jsem na ten kryt pod motor co sem dal HonzaKLE dotaz : Dobrý den, mám na vás dotaz zda je tento kryt kompatibilní s vozem Škoda Citigo, pokud ano tak zda se montuje i k nárazníku (došlo tam loni k drobné změně rozměrů vlivem faceliftu) a poslední otázka - jaký druh spojovacího materiálu je nutno ke krytu dokoupit ? Seženu ho v každém železářství ? nebo je potřeba speciálních šroubů ? Děkuji . A dostal jsem pozitivní odpověď : Dobrý den, Up a Citigo mají stejný podvozek. Jestli se montuje k narazníku nevím, spíš si myslím že ne. V rámci spojovacího materiálu doporučuji všem samořezné šrouby s většími podložkami které se dají koupit v běžném železářství. Ony originální plastové cvočky máloco vydrží a pak kryt "plandá" ve větru při vyšších rychlostech. Kryt si kupte a v případě kdy vám nebude pasovat máte možnost jej vrátit do 14 dnů zpět. S pozdravem Petr Pachwww.krytypodmotor.cz Takže ho objednám a pak poreferuju jak šel namontovat, jak pasoval, jak funguje,fotky atd...1 bod
-
Ahoj kolegové. Po delší odmlce s vozy škoda (naposledy OII 4x4) pořizujeme domů CITIGO jako třetí auto do rodiny pro dceru. Po přečtení zdejšího fóra (velmi inspirativní) začínám shánět doplňky jako jsou podběhy, kryt pod motor atd. Máte někdo zkušenost s tímto krytem pod motor? https://krytypodmotor.cz/cs/vw-up/3448-vw-up-kryt-pod-motor-plast.html Předem díky za vaše názory a ať vám to jezdí!1 bod
-
Ještě bych chtěl dodat , že nemám momentovy klíč, tak zda je vhodné to dělat bez něho nebo bude stačit to dotáhnout "na oko" s klasickou golovkou. Popřípadě jak jste to dělali vy.-1 bodů