Přejít na obsah

Hlavní panel

Oblíbený obsah

Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 07/13/19 ve všech sekcích

  1. Clinte, docela tě doháním. Už mám 126 tis.
    1 bod
  2. Plachtění na dálnici za 4,4? Ale to na tachometru asi nebude 130km/h...
    1 bod
  3. Full verze videa co jsem si chvilku hrál. Auto má přece jenom svoje kouzlo
    1 bod
  4. Tak třeba toaletní papír ti taky výrobce popíše jako ten nejjemnější na světě a stejně ti nemusí vyhovovat ? Takže “nadšení vysokou kvalitou” ti nezaručí slícovaná světla a podobně. Taky jsem na Kamiq zvědavý, mnohem více než jak to bylo u Scaly. Ale bohužel Kamiq není tolik praktický co se týká kufru. Já jsem zvyklej na kombajny a Scala už je na hraně, ale po sklopení sedaček zas na druhou stranu prostornější jak F3 Combi co teď mám.
    1 bod
  5. Čau, dnes jsme prevazeli zbytek auta do servisu pro zhodnocení zda opravovat nebo ne☺. Hodil jsem tam boční pohled kde je vidět jak moc je auto poskozene z venku a i fotku ze vnitr.
    1 bod
  6. snáď som nezabudol na nič podstatné. len doplnenie pre úplnosť https://wirer.sk/f3_magneticke-svetlo/
    1 bod
  7. V rámci záruky vyměněna haldexová spojka, tak uvidíme...
    1 bod
  8. Netěsné/prasklé sání? Ten imobilizér s tím asi nesouvisí.
    1 bod
  9. na materiálech se dá dost ušetřit, co se používá na ahifi jsou reklamní značky
    1 bod
  10. Nemáme věšteckou kouli, takže nevíme. Je potřeba vyčíst paměť závad. Příčin může být mnoho.
    1 bod
  11. Na vikend jsem si vzal verzi STYLE s cernym stropem + Dynamic - 1.6 TDI 85 kw 6MT. Ve zkratce: najeto 670km, zadny zavodnik to neni, naopak poskytne hodne luxusni spotrebu i na bezpecne a dynamicke zrychleni to v pohode je. Podvozek je abslutne super, krasne to nadnaselo a filtrovalo nerovnosti, az chvilkama jsem si pripadal jak v superbu, sedacky Dynamic exelentni, fakt prijemne posezeni. Jinak je to ale dobre auto a verim, ze sve priznivce si rozhodne najde
    1 bod
  12. A toho se bojím, že kvůli emisním limitům nebudou ta auta za chvíli už vůbec spolehlivě jezdit. Na zemi si hrajeme na ekologii, ale že to na nás sypou z letadel ve velkým to nikoho zas tak moc netíží a ani se o tom moc nemluví. Samozřejmě, že nesouhlasím se zněčišťováním ovzduší, ale mělo by to mít svoji mez. Je to stejné jako s kůrovcem. Třicet let o něm věděli a nedělali nic a teď se z toho můžou podělat a chtějí spasit naše lesy.
    1 bod
  13. A moje otázka, dal někdo vědět majiteli cesty? Obci? PČR?
    1 bod
  14. LED svítí výrazně více než Bi-Xeon. Ono se to snad počítá na zdroj, kterých je v LED světlech více. Třeba takový S-Class taky nemá ostřikovače a asi nikdo nebude tvrdit, že má ošizené světla stejně jako Rapid Ale ano, Rapid za doprodejové ceny vychází velmi dobře.
    1 bod
  15. Dnes jsem v časopise Svět motorů našel zajímavý odstavec o couvání a rozjezdu s 1.0 TSI 81 kW. Bylo tam hodně napsáno o prokluzující spojce při couvání a nakonec i menší rada. Není potřeba vždy mačkat plyn, auto si samo přidá na 1300 otáček. Hned jsem to zkusil a opravdu je to tak. Funguje, jak na zpátečku, tak na 1. Na rovině, tedy není potřeba mačkat plyn například při parkování, nebo popojíždění. Auto si samo přidá, aby motor nezdechl.
    1 bod
  16. Jako obvykle dělaj co můžou aby se zbavili pozarucniho servisu. Však pravda po 4 letech už je auto ve šrotu tak pro s tím stracet čas ? Jen by mě zajímalo jak to vymyslí u baterek budete muset co rok dolevat elektrolit minimálně v ceně oleje v současné dobe ??
    -1 bodů
×
×
  • Vytvořit nový...