Přejít na obsah

Hlavní panel

Oblíbený obsah

Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 07/31/19 ve všech sekcích

  1. Jo, však on i Kodiaq je lépe zpracovaný než Fábia, je sice dražší, ale je to větší auto... Já teda nevím, ale je třeba porovnávat porovnatelné. On ten 1.2 od PSA v atmosférické i turbo verzi jede velmi pěkně a opravdu se jim povedl, na druhou stranu ty 2dcl se prostě projevit musí (hlavně u té atmosféry). Ale z konkurentů bude hodně zajímavá nová Corsa a Clio, otázka u nich je pouze jak bude nastavena cena.
    2 body
  2. facelift má aj v tomto prípade výhodu, aspoň čo bol u mňa dnes @Kuban3c. ide o novší typ BCM jednotky, kde síce chýba mnou vybraný a používaný pin B45, ale zase má výhodu v možnosti použitia pinu C72. a kto číta moje články a postupy tak zistí, že práve C72 je určené (napr. na O3) pre osvetlenie nôh. výsledok? treba sa pohrať s nastavením kódovania, no následne je možné regulovať jas v plnom rozsahu priamo cez infotainment auta! video je priamo v téme:
    2 body
  3. A až taky na to že na Sauto začíná Fabie na 210k a Peugeot 2008 na 300k !
    2 body
  4. Len pre zaujimavost, ako to vyzera v utrobach zrkadla s FLA kamerou (konkretne tej z ebay) ??
    1 bod
  5. Až na to, že do Clia se dozadu neposadíš, protože se tam prostě nevejdeš je tam o hodně méně místa než ve Fabii.
    1 bod
  6. @headerTDI pokud nemáš tísňové volání, tak nemáš ani Care Connect
    1 bod
  7. Kabel mám jsem z Bohumína tak to můžeme zkusit.... Kouknout jestli to najdeme
    1 bod
  8. 1 bod
  9. ach jo, to je doba... samý dekadentní pí*ovinky, chromy, ledkový světýlka, otvírání mobilem... z auta dělaj výrobci jezdící tablety, aby současná generace "skloněných hlav" měla vůbec zájem si auto pořídit... nakonec to bude tak, že jen sedneme do auta, pomačkáme displeje a jede to samo... a radost z řízení bude v pr... já jsem starej konzervativec, a když vidím, kam ten vývoj aut spěje, začínám nenápadně pokukovat po jiných značkách... problém je, že tahle digitální rakovina se už rozšířila skoro všude... Superb se mi pořád líbí, ale kdyby byla možnost si ho "očesat" od výše uvedeného, tak by se mi líbil ještě víc... ale s tímhle názorem budu asi ve výrazné menšině :)
    1 bod
  10. Tak jsem taky pořídil origo těsnění, když už moje kapota je na to připravená..montáž na pár minut...
    1 bod
  11. Tak ono je to jen o tom co člověk očekává, já jezdím tak 50% dálnice a 20% město a nikdy jsem neměl problém, ani s HTP 40kW ani se současným TSI. A ani když jedu opět s HTP, tak mne to nijak neuráží, prostě jen je třeba počítat s tím, že se to auto chová jinak. Prostě chce si to projet, zda ti to bude vyhovovat, každý má jiné preference a jezdí jiné trasy.
    1 bod
  12. Aktualizace 2019 (autor původního tématu) Problém stale přetrvává, automobil již nemám, ale mám o něm pravidelně informace. Nakonec padlo podezření na kompresor klimatizace že je pridreny. A zatím ho nikdo neměnil. dám vědět.
    1 bod
  13. Ale az kdyz je filtr uz vazne na pokraji zniceni. Bezne se ta kontrolka nerozsvicuje.
    1 bod
  14. neměl jsi odojenou baterku? Pokud jo musíš si nastavit znovu krajní polohy. Podržíš kolíbku dokud sklo nedojede do krajní polohy, pustíš, a pak znovu cca na 3 s podržíš stejným směrem. To samé uděláš pro druhou krajní polohu.
    1 bod
  15. Jen malý postřeh. Kamarád má druhým rokem Peugeto 2008 1.2 Puretech 61kw - motor jede o třídu lépe, než 1.0 MPI, nic nevrže, interiér to ani nestojí porovnávat. Dle mého, kdo dnes chce Fábii 3 1.0 MPI, udělá dobře nejen sobě ale i celé rodině, když přejde ke konkurenci. Co mě překvapilo je jak 1.2PT jak deklasuje i mou bývalou Fa2 HTP51kw. Nevím jak, ale francouzům se povedlo udělat daleko lepší malý tříválec bez turba než celému koncernu za posledních 15 let :-) Jinak soused o pár domků mě nechal projet v novém Cliu 0,9Tce a nic nevrže, tichounký vůz, tak nevím no :-)
    0 bodů
×
×
  • Vytvořit nový...