Hlavní panel
Oblíbený obsah
Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 09/08/19 ve všech sekcích
-
Ahoj,to co je na obrázku od Malarkey,je přístroj na na plnění pod tlakem.Jinak kapalina se mění každých 5 let,(jako ostatní filtry a kapaliny)sice neztrácí tolik svojí schopnost nezamrznout,ale antikorozní vlastnosti ano.Ona totiž i slitina hliníku použitá na na celém motoru koroduje.Dost špatně asi budete čistit ucpané kanálky v hlavě válců.Co se motoru týká - 1,2 TSI 63-77 kW do MR 2014 je zapojení a vypouštění chl.kaaliny stejné.V2 body
-
2 body
-
1 bod
-
Ze jsi nemel problem s motorem nebo olejem neznamena, ze to motoru svedci. Motor hned neodrovnas, kdyz budes menit po 30 tis. km nebo dvou letech. Ale postupne mu zkratis zivotnost, rychleji se opotrebi,....... Zalezi na hodne faktorech (styl jizdy, zatezovani motoru,.. .), co to s motorem udela. Pokud auto menis po 3 nebo 4 letech, muze Ti to byt asi jedno. Ale jedno to asi nebude tomu, kdo s tim bude jezdit dalsi roky po Tobe....1 bod
-
Díky za rozměry. Kufr je pro mne často používaná věc. Měl jsem možnost vidět Kamiq na živo. Kufr se mi zdál malý. Nemohl jsem v tu chvíli ničím změřit. Když teď čtu rozměry, bude přeci jen o něco lepší volbou Scala. Tam už to bude znatelnější.1 bod
-
1 bod
-
Tohle je docela úsměvné téma... nedá mi to musím si rýpnout Docela běžně při akutním brzdění, se nárazově povrch kotouče rozpálí do červena, takže teploty budou vysoko nad zde udávaných 200-400 stupňů. Rozpad destičky vlivem přehřátí ? No to asi těžko, to tu všichni jezdíte rally nebo co ? Samozřejmě při takovém akutním brzdění je úplně fuk čím brzdíte na zadních kolech, jestli klackem nebo prdelí, stejně 98 % energie pohltí přední brzdy. Zároveň ale ty kotoučové brzdy velmi rychle za pohybu chladnou. To je důvod proč se dávají na zadní nápravu u těžších aut kotouče a ne bubny. Bubny sice mají vyšší životnost, ale když už se naakumulují, tak o proti kotoučům extrémně dlouho chladnou. Dnes do brzd kecá hodně asistentů aniž to víme, tak často dochází různému přibrzdění. Pokud např. sjíždíte velký kopec z hor bez rychlosti, tak při přehřátí brzd stačí kotouče na chvíli uvolnit a zase začnou po krátké době brzdit. Buben nikoli. Bubnové brzdy se dnes montují do aut typu "jezdím kolem komínu" kde opravdu přehřátí bubnu nehrozí, navíc u klasických aut typu rapid a pod, kde je váha vozu celkově velmi nízka, by se jen velmi těžko docílilo přehřátí zadních bubnů, napadá mě snad jen možnost zapomenuté ruční brzdy...1 bod
-
Nestaci jen deaktivovat SSS, chce to deaktivovat i rekuperaci energie a inteligentni dobijeni.1 bod
-
Mám trvale odpojeny konektor 11 mesicu, auto mam 2 roky a 9 mesicu, pred odpojenim konektoru jsem mel po nekolikahodinovem stani pred startovanim napeti na baterii EFB kolem 11,8 V, nyni mam po odpojeni konektoru kolem 12,3 V. Konektor jsem zapojil pouze jednou pred servisni prohlidkou, pak ho zas vypojil, pri servisni prohlidce nic nerikali, bud jim to je jedno, nebo to nezjistili, protoze jsem pamet zavad vymazal pres Caristu. Skoda Yeti motor 1,2 TSI 81 kW.1 bod
-
Pises nesmysly. Zatim baterii po 2-3 letech kupovali novou nekteri z tech, kdo si nechali SSS, rekuperaci energie a inteligentni dobijeni zapnute. Vytazenim konektoru tyhle tri ekologicke zbytecnosti pekne jednoduse najednou a zdarma vypnes a baterie se pak nenici jako kdybys je nechal zapnute.1 bod
-
100 korun? Rozdil byva cca ctyrnasobny, tedy nauctuji ti za 1 litr tolik, kolik bys zaplatil za 4 v eshopu.1 bod
-
Ten offset ale bývá u prediktivních tempomatů nastavitelný. Podle toho screenshotu to umí tedy i přibrzdit před ostřejší zatáčkou, funkce "Pozor na zatáčky" ? A Ferdo, je to tedy pouze kodovani, není to omezene jen nejake modely ?1 bod
-
1 bod
-
Ano jde to, ale musíš tlačítko SET tisknout tak dlouho, až se Ti na displeji objeví nápis VYMAZAT PROHLIDKU a pak tlačítko SET uvolníš a znovu ho stiskneš a na displeji se Ti objeví nápis SERVIS VYMAZÁN. Vše podrobně popsáno viz. dílenské příručky v souboru Fabia III- údržba -přesné pokyny, strana 150.1 bod
-
Vypne to SSS, rekuperaci a inteligentni dobijeni, nastavi to konstantni dobijeci napeti 14,2 - 14,4 V. Podle me je 14,4 V pro standardni oloveny akumulator uz moc, mohl by se prebijet a tim nicit, lepsi nechat EFB nebo AGM baterii, ty vydrzi vic.1 bod
-
Jo kolik litru na 100 km asitak usetri rekuperace tim, ze pri jizde neni standardne trvale dobijena autobaterie? Vyplati se to oproti nakladum na nakup nove autobaterie skoro kazde dva roky? Skodovka to byla nucena udelat kvuli plneni emisnich norem, pri jizde se nedobiji, tim padem je o neco malo nizsi spotreba paliva a vejdou se diky tomu do nejnovejsich emisnich norem, za tu cenu, ze se drive znici autobaterie, coz je uz boj majitele auta, pokud to vydrzi zarucni dobu 2 roky.1 bod
-
Rekuperace energie, prebiji to baterii pri brzdeni vysokym napetim kolem 15 V, aby to baterie vydrzela, nesmi byt moc nabita, takze ji tzv. inteligentni dobijeni umele udrzuje polovybitou, nabijeci napeti tak skace mezi cca 12 V, coz je moc malo a cca 15 V, coz je zas moc hodne, a tim se baterie nici. Vsechny tyhle zbytecne funkce vcetne SSS vypnes nejjednoduseji vytazenim prebytecneho konektoru z minusoveho polu autobaterie, tim se dobijeni prepne do rezimu standardniho trvaleho konstantniho dobijeciho napeti kolem 14,2 az 14,4 V.1 bod
-
Jestli sis nevypl SSS a rekuperaci, tak sis tim za dva roky znicil autobaterii, to je standard zvlast pokud jezdis jen obcas a kratke trasy.1 bod
-
1 bod
-
Úplně nejjednodušší způsob deaktivace SSS je vytáhnout malý konektor od mínusového pólu autobaterie. Mělo by to tak fungovat na všech škodovkách s SSS, i vozidla jiných značek. Zároveň to deaktivuje rekuperaci energie a inteligentní dobíjení, což jsou funkce, které stejně EFB bateriím vůbec neprospívají. Teoreticky to díky chybějící rekuperaci energie může způsobit vyšší spotřebu PHM. Na druhou stranu je to jednoduše vratná operace, konektor jde kdykoliv znovu zasunout a vrátit zpět, což lze asi doporučit před servisní prohlídkou nebo měřením emisí.1 bod
-
Trochu jsem to pogoumal. Kdyz je zaple Auto a nasledne se vypne otocenim otacek ventilatoru, funguje v manulnim rezimu. Pokud se potom manualne vrati na uroven otacek, ktera byla kdyz clovek vypinal Auto, Auto se potom znovu zapne. Schvalne otestujte.1 bod