Hlavní panel
Oblíbený obsah
Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 10/12/19 ve všech sekcích
-
Octavia v nabídce již jen combi ve výbavách Ambition a Style Scala zvýšení cen benzinové motory +8 000Kč naftové motorizace +12 000Kč pro Ambition není k dispozici 1.5TSI DSG, pro Style je k dispozici 1.0TSI/70kW litá kola pro Ambition plošně +800Kč, pro Style +600Kč zvýšení cen všech příplatkových barev +200Kč nový výbavový stupeň Monte Carlo - za 44 000Kč do základní výbavy přibývá: kola Volans ve specifickém vzhledu odpadá chromová podokenní lišta černě lakovaná zrcátka, spojlery, boční prahy, difuzor, maska, ... plaketka MC Dynamic paket ("sportovní" sedadla, zploštělý volant, kovové pedály, černý strop) v designu Monte Carlo panoramatická střecha paket Extra rozšíření startovacího tlačítka o bezklíčové odemykání (přední kliky a 5. dveře) hlídání jízdních pruhů přední parkovací senzory zadní parkovací kamera personalizace a volba jízdních režimů (driving mode select) Kamik zvýšení cen benzinové motory +8 000Kč naftové motorizace +12 000Kč pro Style je k dispozici 1.0TSI/70kW litá kola pro Ambition plošně +600Kč zvýšení cen příplatkových barev uni barvy +2 900Kč metalické barvy + 1800Kč červená Velvet +3 400Kč pro Ambition v základní výbavě ambientní osvětlení pro Ambition za 1200Kč možnost výškově nastavitelného sedadla spolujezdce možnost kuřáckého provedení pro všechny výbavy za 600Kč ochrana bočních dveřích vyčleněna do paketu Simply clever a za cenu o 400Kč vyšší je doplněna o přihrády pod předními sedadly a 12V zásuvku v kufru volba bez označení modelu nový výbavový stupeň Monte Carlo - za 55 000Kč do základní výbavy přibývá: kola Volans ve specifickém vzhledu černě lakovaná zrcátka, spojlery, boční prahy, difuzor, maska, ... plaketka MC Dynamic paket ("sportovní" sedadla, zploštělý volant, kovové pedály, černý strop) v designu Monte Carlo ozdobné prahové lišty panoramatická střecha Sunset paket Tech adaptivní tempomat do 210km/h hlídání jízdních pruhů přední parkovací senzory zadní parkovací kamera sledování únavy řidiče personalizace a volba jízdních režimů (driving mode select) odpadá chromová podokenní lišta2 body
-
Zdravím automobilové nadšence! Jsem studentkou VŠE a dělám výzkum na loajalitu zákazníků Škody Auto. Věnujte prosím pár minut svého času a vyplňte dotazníček níže. https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLScyRnyph0n2hlq1FrKMTOFUg-Y8kYGNIfFGnzawOtxeYKuNbg/viewform?fbclid=IwAR38sHOiuuyRqtzq0zOdCiIxEKrk_e5YzC1bowSYM9XUFCamzGxziok-K0Y Předem moc děkuji!1 bod
-
Ano, u základních zadních světel je jak žárovka, tak i možnost zapnutí / aktivace. Jak se ale píše o malinko výš, na TOP LED to nelze. Osobně vyzkoušeno. ?1 bod
-
Když není moc velká zima, vystačí i 15 minut provozu NT, za těch 20 minut je většinou dole i námraza ze skel. Aleš si kvůli ospravedlnění svého ovládání NT přes ten scheduler dokáže vymyslit cokoliv. Prej vstávat dříve [emoji1787] Ale je to možné, protože si nějak nedokážu představit provoz NT v té jeho garáži... Ale nezapomene hned rozdat mínusy jen za jiný názor, to je fakt nějaká nemoc...1 bod
-
Až se vrhnou podobným stylem na energetiku (což už se na západ od našich hranic svým způsobem děje), tak to teprve lidi uvidí, zač je toho loket. Já pracuji v jednom z odvětví energetiky, kde jako palivo používáme donedávna čistě ekologický a ušlechtilý zemní plyn. Jenže tomu už je konec - snižování emisí se týká i tohoto plynu, děje se to postupným utahováním emisních limitů a zavedením ( a z toho samozřejmě plynoucím postupným zvyšováním) tzv. ekologické daně na toto palivo. Zatím ji platíme jenom my, ovšem už se uvažuje o zavedení podobných restrikcí i na menší a drobné odběratele, kteří jsou teď vůči velkoodběratelům značně zvýhodněni. Důsledky všeho tohoto a jiného tzv. ekologického šílenství budou nejspíš nedozírné... Obecně nemám proti elektromobilům celkem nic. Ať si zákazníci, automobilky a trh sami rozhodnou, zda je to průchozí cesta. Například pro moje pracovní využití by takové E-Citigo bylo z mého pohledu naprosto vyhovující a dostačující (otázka je, zda se to vyplatí i firmě), zatímco pro soukromé využití za současných podmínek - mizerný dojezd a z toho plynoucí časté a dlouhé dobíjení, prakticky naprosto marginální síť veřejných nabíječek (a tak to bude ještě léta trvat), vysoká cena, sporné využití a prodej vozu po x letech provozu - elektromobil v žádném případě ne. Jenže skutečnost je taková, že to všechno je výrobcům i zákazníkům uměle vnuceno silou EU legislativy.1 bod
-
Stačí se podívat na podíl EU na celosvětových emisích CO2, pak kolik procent z toho činí doprava jako celek a pak na podíl silniční dopravy... Nemám absolutně nic proti snižování výfukových emisí pro lidi skutečně jedovatých látek, ale tady si zničíme celé obory ekonomiky, okrademe a ožebračíme lidi a největší emitenti CO2 (Čína, USA, Indie, Rusko...) dělají co? "Podle údajů evropské asociace ACEA, která cituje IPCC (Mezinárodní panel pro změnu klimatu), celosvětově pouze 3,5 % emisí nyní CO2 vzniká přímou činností člověka, zbytek vytváří sama příroda. Jiné odhady ale udávají, že lidskou činností je produkováno až 10 % emisí CO2. Z uvedených až 10 % celkového množství CO2 vzniká cca 25% při výrobě elektřiny, 23 % v budovách a domácnostech (zejména při lokálním vytápění), 26 % vyprodukují v souhrnu veškeré dopravní prostředky a zbytek připadá na jiné zdroje (zemědělská produkce, průmyslová výroba atd.). Z 26 % emisí CO2 vypouštěných dopravními prostředky připadá na osobní automobily 30 až 40 % (v tomto údaji se zdroje značně liší). Pokud však shrneme výše uvedené odhady v té pro dopravu a osobní automobily nejméně příznivé variantě, tak se celosvětově vlivem provozu všech dopravních prostředků dostává do ovzduší cca 2,6 % celkových emisí CO2, přičemž emise osobních automobilů představují pouze necelých 1,04 % celkových emisí CO2."1 bod
-
Potlačit rekuperaci a vypnout sss je povinnost u každého auta. Proč zapínat webasto hodinu předem? I v mrazech mi stačí 20 min a mám teplotu vody 90°. Motor se prohřeje rychle, kor benzinový hliníkový. Olej se ti neohřeje nikdy a převodovka taky ne. Takže první kilometry stejně jezdím volnou.1 bod
-
Proč si myslíš že to nejsou hlupáci? Zkus si představit třeba Charlese de Gaulla nebo Winstona Churchilla jak přičinlivě naslouchají blábolení Grety a nechají si od ní nadávat. Bohužel, politiky podobné intelektuální a morální úrovně už v EU nemáme. Že je EU rozes.... liberály morálně i ekonomicky, vidí všichni a také se v anketách daleko míň lidí vyjadřuje že si myslí, že jejich děti se budou mít líp než oni, což bylo normální od války. Jak chceš lidi připravit na budoucí chudobu a vzdání se něčeho, co považovali za samozřejmost? Řekni že se mají vzdát aut, masa a cest na dovolenou a prohraješ volby. Ale když se zdá ústy nevinného dítěte promlouvat samotný duch planety a vyzývat nás k altruismu, nebude to stát politiky ani jeden hlas. A tak jim hlásná trouba Greta s apokalyptickou vizí brzkého zániku planety velmi vyhovuje, protože jim umožňuje udržet se u moci a nás ostatní znovu pozvat ke kase pod záminkou záchrany lidstva a planety. Klimatologové sice přesně neví jestli je příčinou oteplování vyšší koncentrace CO2 v ovzduší, nebo jestli je vyšší koncentrace CO2 následkem oteplování, ale politici jak blbci se chytli toho prvního. Nikdo ani neví jak došli v EK k 95 g CO2 na km, protože se zástupci automobilek naposledy jednali v roce 2012. Takže technické zdůvodnění to nemá. Zřejmě je to výsledek nějaké jejich romantické inspirace, kdy si našli nejbližší hezké číslo nižší než 100...1 bod
-
Pánové a dámy, díky Vám za pozvání? Vidím že účast je hojná i z Polska ? Moc rád se příště přidám a rád Vás uvidim, ale o víkendu budeme mít rodinnou oslavu u pana bratra?? Takže příště a už teď se těším?1 bod
-
Tak se tedy "nedohaduj", a respektuj i názory a zkušenosti jiných, každý má jiné preference. Asi jsi to nedočetl - v 3. větě mého příspěvku jsem tu možnost připustil, tady citace "...Ale někdo to možná používá, když jezdí pravidelně a přesně někam do zaměstnání......" Tvá výjimka bývá potvrzením... A já si naopak nedokáži představit, že bych někdy ráno musel do auta dojít přesně na nějaký konkrétní čas (nejsem zaměstnanec). A naopak, je velmi pohodlné si v autě dálkově zatopit podle venkovní situace třeba těch 15-20 minut před předpokládaných odchodem k autu. To je velmi jednoduché a funkční, bez žádného "...vstavat dřív podle venkovní teploty abych si včas zapnul NT...", to je úplný nesmysl co píšeš. Ale nevím, jak ti topí tvé naftové NT, ale moje benzinové udělá slušné teplo max. do 15-20 min. v jakémkoliv běžném českém mrazu, tak jaképak vstávání dříve? A pokud si chceš poměřovat pindíky, s NT jezdím od cca 2007, tomu jsem tedy moc nerozuměl. Jestli tedy nemyslíš, že když ty jezdíš od 2008, tak to víš nejlépe? A DO nosím, proč bych ho neměl nosit, to nové od O3 je malinké, a používání letního větracího režimu je bez DO celkem nemyslitelné, s tím schedulerem to bude asi docela podivné. Ale podstatné je to, že NT používám opravdu intenzivně jak v zimě, tak v létě, bez ohledu na chytrou rekuperaci - pro mě je ten tepelný komfort důležitější než životnost baterie, která se dá znovu koupit. Z toho se nepodělám. A ani 2 letech žádný problém s ní.1 bod
-
Dotaz na AŠ ohledně použití LED žárovek na mém vozidle. Odpověď - Vozidlo není homologováno s LED žárovkami.1 bod
-
Homologaci má dneska už spousta H7 LED, bohužel stejně světlomet je homologovaný na halogen, takže ta homologace té LEDky je platná asi tak jak mrtvému zimník... Navíc ty údaje taky vypadají docela dost nadhodnoceně1 bod
-
Tak mě to zaujalo. Trochu jsem googlil a je zajímavé, že na žárovce je homologace E9 - Španělsko a pak jsem narazil na tento článek. https://voton.cz/informace/uzitecne-informace/serial-zarovky-a-vybojky/homologovane-led-zarovky-v-hlavnich-svetlometech-a-co-legislativa Myslíte, že je to stejný případ jako v článku?1 bod
-
Ahojte všichni? Tak po 12-ti letech zde na fóru jsem si všiml, že kousek od mé domoviny se pořadají srazy přátel okřídleného šípu?? Pokud bych byl zván a mohu se přidat, moc rád se k Vám někdy v budoucnu připojím?1 bod
-
Nevím sice kolik se jich prodalo, ale já jsem si ho s radostí koupil. Není mi 20 a nepotřebuji trhat asfalt na každé křižovatce. 99 procent jízd jezdím sám ve vozidle a po zkušeností s nedávné jízdy do zahraničí ve 4 dospělých a plným báglem jsem se přesvědčil, že jsem udělal dobře. A teď do mně dvoulitráci...1 bod