Hlavní panel
Oblíbený obsah
Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 10/13/19 ve všech sekcích
-
5 bodů
-
Jasně kluci, budu se muset rád účastnit?? TOMUS: Taky dnes bohužel nedorazím jak jsem již psal. Jinak jsem ze Zlínského kraje a okresu Vsetín, do Gutské Bašty to mám cca 90km, čili za humny?? Kolegové z Polska, u voleb přeji správnou ruku jak píše Stannmar a smekám že chodíte volit.? Všem na dnešním srazu přeji hezké počasí a fajn zábavu??4 body
-
Hlásím termín na příští měsíc :D 10.11. 20192 body
-
Tak ona taky 1.2 TSI 81kw jede jinak než verze s 66KW. Já zase osedlal 1.0 TSI 70kw a přišlo mi to jako hrozná chciplotina. Přitom tu silnější si spousta lidí chválí. Mladší MR mají např. Izolační rouno v Palivce resp. asi za motorovou stěnou. To třeba starší model nemá.2 body
-
Jo, kdo by to čekal, že o 15kW slabší motor, který má o 40Nm méně bude slabší... A ohledně hluku, posuzuješ stejné MR (asi ne :) )? Ono totiž krom motoru se měnilo v průběhu výroby i odhlučnění u jednotlivých motorů.2 body
-
Já teda pořád dlouhodobě jezdím kolem 9 litrů, dálnice 10-11, když se jedu projet na okresky, tak se vracím se 13-14 litry. Moc to šolícháte :0)2 body
-
1 bod
-
Martab: Tak jo, půjdu do sebe a brzy se ukážu? V prosinci budete taky pořádat setkání??1 bod
-
Jsem rád, že se sraz vydařil, počasí vyšlo pěkné :) Musíš přijet osobně a zjistit na některém ze srazů :D1 bod
-
Počasí bylo dnes nádherné, jsem rád že se sraz vydařil ?? A kdo je kdo?? Bohužel 10.11 se zůčastnit nemohu, budeme ve Varech ?1 bod
-
@jozzi @stanmar @xtrack Hláším, že před půl hodinou jsem splnil svou občanskou povinnost. Vidím, že sraz byl úspěšny :-)1 bod
-
Sedák jde vyklapnout a úplně z auta vyndat, dělal jsem to. Nejdříve musíš vycvaknout komplet ty plastový čůra pod opěradly, ten izofix, nebo jak tomu říkají a pak zabereš směrem nahoru a sedák vyndáš. Šlo to docela blbě, ale podařilo se a potah jsem v klidu mimo vozidlo přidělal. Neboj se zabrat směrem nahoru až vycvakáš ty plastový čůra. Musíš je ale vyndat kompletně, ne jen záslepky.1 bod
-
1 bod
-
Aplikujte si na sklo tzv. "Tekuté stěrače" a je po vrzání. Stěrače i v originálním nastavení kloužou jako po másle :-)1 bod
-
Souhlasím s omicronem, používání NT je fakt bezva a praktické v zimě i v létě. Naprogramování je dobré opravdu pro pravidelné výjezdy. Já ovladač nenosím, používám mobilní aplikaci Škoda Connect - zapínám si v ní jak topení, tak i v létě větrání.1 bod
-
Máš to tam, ale nápadně se to podobá marketingovým dotazníkům přímo od Škodovky. Ale rád jsem pomohl a jen taková drobnost, při rozhodování ke koupi dané /konkurenční značky nehraje aspoň pro mě prim cena, nýbrž především kvalita vozu ale na tu v dotazníku jaksi nebyl prostor. Takže pro příště...1 bod
-
1 bod
-
Kolegové z Polska, hlavně dobře zvolte své politické zástupce1 bod
-
1 bod
-
Potlačit rekuperaci a vypnout sss je povinnost u každého auta. Proč zapínat webasto hodinu předem? I v mrazech mi stačí 20 min a mám teplotu vody 90°. Motor se prohřeje rychle, kor benzinový hliníkový. Olej se ti neohřeje nikdy a převodovka taky ne. Takže první kilometry stejně jezdím volnou.1 bod
-
Polsko se samozřejmě podílí na srazech. Nyní nemás jinou možnost - jako moravský obyvatel musís jít na další srazy :-)1 bod
-
1 bod
-
1 bod
-
https://autobild.pluska.sk/testy/test-volkswagen-passat-2-0-tdi-evo-super-tdi-prvom-teste-sokuje-spotrebou-pripomina-hybrid sice passat ale to je +- ako superb1 bod
-
1 bod
-
pridávam aj zvyšné časti "novej" dielenskej príručky. Niektoré dokumenty sa tu možno opakujú, no v niektorých prípadoch došlo k revíziám a novším dátumom. Predpokladám teda, že nastali nejaké zmeny a doplnenia. Schémy už obsahujú facelift F3. Urobil som to ako nový upload na ulož.to, nemiešam to zatiaľ s pôvodnými dokumentami čo mám. Elektrika a schémy: S0068110015-Základní vybavení od srpna 2014.pdf - táto patrí ešte do pôvodnej zostavy. Doteraz však som nikde nevidel všetko j jednom dokumente, stále to bolo po jednotlivých častiach rozdelené. Snáď sprehľadní hľadanie. S0068120015-Základní výbava - (6K0) (6K2) od července 2018.pdf Karoséria: S0051870015-Opravy_karosérie - Montážní práce na karosérii.pdf D4B804848A9-Opravy karosérie.pdf Podvozok: D4B804849A1-Podvozek, napravy, rizeni.pdf Prenos sily: D4B8048496E-Prevodovka 0CW - DSG.pdf D4B8048496F-Prevodovka 02U 0DQ.pdf D4B8048497D-Prevodovka 02T 0DF.pdf D4B80484970-Prevodovka 0A4.pdf D4B80484986-Prevodovka 0CF.pdf D4B8048499A-Palivový systém - zázehové motory.pdf D4B8048499B-Palivový systém - vznetové motory.pdf D4B80484987-Motor 1.0 44 55 kW MPI.pdf D4B80743A70-Motor 1.0 70 81 kW TSI.pdf D4B8048498A-Motor 1.2 66 81 kW TSI.pdf D4B80484994-Motor 1.4 55 66 77 kW TDI CR.pdf D4B807FA2BF-Motor 1.4 92 kW TSI.pdf D4B803C71AE-Motor 1.6 66 81 kW MPI.pdf Topenie, vetranie a klimatizácia: D4B8048499D-Topení, Klimatizace.pdf Vlastná diagnostika: D4B8048499E-Elektrická zarízení.pdf S0051880015-Elektrická zarízení - vseobecné informace.pdf D4B804915ED-Komunikace.pdf - patrí sem aj predošlý dokument Údržba - presné pokyny"1 bod
-
Je zajímavé kolik problémů a výdajů si člověk přivodí když chce šetřit a jezdí na LPG, že?-1 bodů