Tak jsme v práci dostali Karotku ve sport line, nj ukazuje to i plnící tlak turba, přetížení a využité KW, při otevření dveří se ukáže krásné logo Škoda na asfaltu, interiér je hrobově černej, má to i sportovní sedačky a volant, DSG s řazením pádly pod volantem a takové další vychytávky. I zvuk je takovej sportovní, nevím, esli elektronickej. Každopádně po prvním svezení si říkám, že ta 1,5TSI docela jede slušně, že bych si na ten benzín i zvykl, že má ten Sabiza pravdu. Při sešlápnutí pedálu to má celkem solidní zrychlení, nakonec ta 1,5 TSI není vůbec špatná, fakt, jede to pěkně a táhne to celkem solidně. No právě až při pohledu na ten legrační LCD budík s kW, kdy pod plynem se cifra nezastavila na hodnotě 110, jsem začal mít jisté divné tušení. Tak jsem si otevřel jen víko motoru a ona tam není 1,5 TSI, ale benzínovej dvoulitr 140kW Cena začíná od 900tis pouze
Aha! Tak to je překvapení Proto to celkem jede