Přejít na obsah

Hlavní panel

Oblíbený obsah

Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 07/19/20 ve všech sekcích

  1. Tak pro mne je úsměvná tato část : „V jedné z posledních fází vývoje aerodynamiky se již pracuje s kompletními prototypy automobilů. V aerodynamickém tunelu se za pomoci kontrastní barvy ověřuje například i to, jak po karoserii při jízdě stéká voda. Je totiž mimo jiné potřeba zajistit dobrý výhled řidiče bočním okénkem do zpětných zrcátek." No, na OIII se na tuto část testování evidentně zapomnělo, protože tam za deště zrcátka nejsou vidět. A nebo si to přečetli na fórech, tak to zkusili na dalším modelu a asi zjistili, že mají lidi tak trochu pravdu. Takže ještě pár modelů a všichni dohromady vytvoříme fajn auto ... :-) Pro ty co už mají O IV mne napadá podobná záležitost. Už pod přední kapotu nalepili to "extrémně drahé" těsnění (stačí obyčejná gumová hadice) , které uchrání motorový prostor před vnikáním bordelu? Na O III na něm mohutně ušetřili a tak zaprasenej (písek, bláto všude) motorovej prostor po pár tisíci kilometrech (foto při první garančce, tzn. cca 30.000 km) jsem u žádného jiného auta neviděl ani po 100 nebo 200 tis. kilometrech. Podotýkám, že jezdím víceméně dálnice, takže žádné extrémy, co se týče bordelu ve vzduchu.
    3 body
  2. článek o vývoji aerodynamiky. Nejzajímavější (alespoň pro mě) je tato formulace „Ve spolupráci s designovým týmem jsme docílili toho, že kola jsou aerodynamická a zároveň i krásná." Aerodynamická možná jsou, ale s tím krásná bych si zas tak nefandil.
    2 body
  3. Výňatek z facebookového profilu Martina Vaculíka ohledně Octavie IV: Ano, kam klesla škodovka s uvedením octavie 4 na trh, to námi hnulo všemi. Od chvíle, kdy jsem zjistil, jak se jezdily finální životnostní testy mimo dálnice, protože se ta auta zastavovala, jak se jezdilo se zamrzlým infotainmentem s tím, že řešení přijde posléze, jak se registrovaly první vozy, aby se uniklo přísnějšímu Euro NCAP, ale dealeři dostali zákaz je prodat, jak to řešení, co mělo přijít posléze je neúplné, a automobilka se s dealery ještě hádá, že flasch systémů má trvat půl hodiny, ne čtyři (protože zoufalec, co za to nese zodpovědnost, slíbil že to spraví do určitých garančních nákladů a v zoufalství kreténa třetí kategorie se to pokusil hodit na dealery), jak se zákazníkům nepůjčují za dva dny odstavené zcela nové auto (při tom flashování umře jdena či dvě řídicí jednotky, které nikdo nemá skladem) auta náhradní, respektive když půjčují, tak na účet kolabujícího dealerství, nikoliv automobilky TO NÁMI HNULO VŠEMI A OD TÉ DOBY JSEM V HLUBOKÉ DEPRESI. a další jeho příspěvek z facebooku: Ano, hned několik povinných předprodukčních testů splnili jen formálně, byl tam obrovský tlak na SOP, a tak se mlžilo a zametalo pod koberec s tím, že u Kodiaqu do házení dodělání vozu (a žehlení průseru před zákazníkem) na dealery docela prošlo. Protože tam byli motivování vysokou marží, která u tak komoditního produktu, jakým je octavie, samozřejmě nehrozí. A proto teď dealeři ztrácejí loajalitu a přestávají ten průšvih před zákazníky žehlit. Octavia 4 je krásná ukázka manažerských řešení dneška, kdy formálně se vše splnilo, ale fakticky nic nefunguje. Doufám, že mě nebude žalovat, že jej tady doslovně přepisuji, ale dávám to případným zájemcům k nahlédnutí, aby si udělali obrázek, jak "poctivě" Octavia IV byla vyvíjena.
    2 body
  4. Nakolko su motorizacie,ktore maju z vyroby iba maly kryt motora/taky polmesiac/,inspiroval som sa tu na Skodahome od jedneho clena a doplnil kryt motora velky.Je to kryt z original Skoda prislusenstva. Neviem,aka je kompatibilita u inych motorizacii,ale viem,ze tento ktyt s tymto cislom dielu je vhodny pre benzinovu verziu 110 a 140 kw.Rocnikovo 2019,2020,ine rocniky overit neviem. Kryt je podla ETKA urceny pre Superb 3,Octavia 4 a Karoq,predpokladam benzinove motorizacie. Takto vypada povodny kryt pre moje auto./obr.1/ Diely pre montaz: 3Q0 825 236 C kryt motora WHT 000 729 A skrutka 3ks U mna boli v napravnici osadene hmozdinky,takze ich montaz/nalisovanie/ nebolo potrebne 8 samoreznych skrutiek sa pouzilo z povodneho krytu. Prilozene foto 2 pred montazou so starym,malym krytom,foto 3 uz s novym,velkym krytom. Myslim,ze uz na pohlad je jasna estetika,ale ak vidime,co vsetko tam je bez toho krytu odhalene,bude sa jednat o ovela viac,ako iba esteticku funkcnost a zalezitost.
    1 bod
  5. @Ondra16V - Tak tohle je teprve výzva, přes celou republiku a bez úhony... ?
    1 bod
  6. Tak som sa do toho pustil samn . a toto sa mi podarilo aktivovat zatial. speed limit asistance active v 13-Auto Dist. Reg module a curve asistent v infotaimente. ak by niekto vedel doplnit co este treba aktivovat budem velmi rad nakolko pouzitie zohladnit povolenu rychlo zatial nieje k dispozicii
    1 bod
  7. Rozhodně. Určitě to není vnitřní tuk.
    1 bod
  8. @pavelva Předpokládám, že máš v autě EFB baterii a u té tohle řešit nemusíš. To opravdu není její konec. Baterie EFB podporují aplikace, které pracují při částečném stavu nabití a nevyžadují charakteristiky hlubokého cyklování baterií AGM. Toto umožňuje síťka z polyfleece, přidaná na povrch kladné desky. Pomáhá stabilizovat aktivní materiál desek, čímž se zvyšuje jejich výdrž.
    1 bod
  9. já bych tam dal ten z octavie, jak dávají skoro všichni.
    1 bod
  10. Na bočních oknech nám tekuté stěrače a nic takového neznám. Kola za mě černé comet, líbí se mi.
    1 bod
  11. Kdyz ti nepujde dva dny system zadosti o kontokorent, nestane se vubec nic. Kdyz ti spadne Damas, tak je to pruser a bude krik. Kdyz ti auto nezabrzdi, jses mrtvej. Nebudu tady nekriticky adorovat 90. leta. Strasilo zase tim, ze se budou rozpadat auta po roce 2008. Nebo ze turbo je satan a zpusobi konec sveta. Nemame data a bez nich jenom spekulujeme. Klesajici kvalitu jsem zaznamenal za poslednich 20 let z vlastnich zkusenosti tak, ze kazde auto melo par vetsinou kosmetickych vad. 1x Felicia, 1x Fabia, 2x Roomster, 1x Octavia, 2x Octavia II, 1x Superb II, 4x Octavia III a 1x Superb III. Z pohledu zpracovani je jednoznacne nejhorsi Superb, bratruv ale nevykazoval naopak ani jednu zavadu. Z pohledu zavaznosti pak nejhur vsude vzyvany 1.9TDI/66kW a Octavia prvni generace. Za normalnich okolnosti se novinkam nebranim, ale pokud bych mel moznost presednuti do OIV, asi bych pozadal o odklad. Uz jenom postupny nabeh motorizaci nebo vybav, popr. pulrocni soubeh se starym modelem cosi o pruseru vypovida. Zase se musely splnit terminy za kazdou cenu. Vzdyt kapacitni zkousky delali az pred par tydny. Neschopnost vydat cenik bez chyb je jenom dokreslenim.
    1 bod
  12. Tak s počasím nemám problém. A ten problém s navigáciou mi museli riešiť v servise. Auto tak bolo dva dni.
    1 bod
  13. Proto jsou uplne stejne problemy s Bolerem v OIII, ze.
    1 bod
  14. Dalším pojištěným klubákem je @REALista a jeho Škoda Karoq. Původní pojistná smlouva: POV 140/140 mil. Kč skla ____________ = cena přes 5000Kč ročně Nová pojistná smlouva: POV 150/150 mil. Kč skla odcizení do 100 000 Kč, bez spoluúčasti střet se zvěří + poškození zaparkovaného vozidla zvěří do 100 000 Kč, bez spoluúčasti živel do 100 000 Kč, bez spoluúčasti ______________ = cena 4000Kč ročně A kdo nevěří, ať tam běží ?? Děkuji za důvěru, Michale!
    1 bod
  15. Tento vseobecny problem s kvalitou koncernu ale aj inych znaciek / odvetvi je nasledkom tej kokotskej strategie: Ak je problem = oddelenia vycislia naklady Manager R&D zhruba odhadne prerabku dielu, casto sme prerabali DFMEA Manager z pripravy spocita nastroje, programovanie. Manager logistiky omeskania. Manager aftersales reklamacie ak neinovujeme suciastku. Ak je to nizsie cislo, financny manager odporuci ignorovat problem. Jebat fakt ze meno firmy ide dole. To sa neda spocitat presne tak to ignoruju.
    1 bod
  16. Radši budu slepý, ošklivější auto za mě hledat těžko. [emoji6] Ale tak, ještě že máme každý jiný vkus. [emoji4]
    1 bod
  17. Pokud bude dál marxismus na pochodu a tupé hlavy plácat podobné hlouposti, tak to dopadne mnohem hůř.
    1 bod
  18. Ano 80 -81 mm je original a aj ked stare kruzky maju taku medzeru nove to budu mat o cosi lepsie
    1 bod
  19. Nasun horny kruzok na rozne miesta vo valcoch zrovnaj s piestom a hned uvidis aka medzera je tam.mala by byt ako vlas takmer neviditelna.To aby ti motor ani po GO nezral olej treba motor dokonale utesnit.mierka na olej,tesnenie okolo vacky,hadicka na odvetranie kluky,odlucovac,sitko s klapkou k skrtiacej klapke,vicko na nalievanie oleja - to vsetko musi dokonalo sediet.pomeraj si tlaky po poskladani a najazdi 2000 km a vypusti olej a zmeraj tlaky ci sa zvysili.Ak sa budu kruzky dobre usadzat tlaky by mali byt vyssie.
    1 bod
×
×
  • Vytvořit nový...