Hlavní panel
Oblíbený obsah
Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 07/26/20 ve všech sekcích
-
ved ale presne o to pri voskovani/sealovani ide, aby sa voda zrazala na velke kvapky a aby bolo povrchove pnutie laku co najnizsie a voda "odstrelila" z laku aj pri malom prudeni vzduchu, pripadne po umyti staci jelenicou zotriet. Este som ale naozaj nepocul, ze by niekomu vadilo, ze ma navoskovane auto :).2 body
-
Toto mám z kanceláře ombudsmana Českého rozhlasu (z 23.7.2020): pracovníci Techniky ČRo nám sdělili, že server RDS TMC externí firmy VARS přestal fungovat předminulý týden a způsobil i kompletní výpadek RDS Vltavy, jejíž data přes něj procházejí. Na opravě se podle informací, které nám byly sděleny, pracuje, ale termín opětovného zprovoznění v tuto chvíli nelze odhadnout. Jelikož ČRo není provozovatel služby RDS TMC, není v jeho kompetenci zajistit její funkčnost. Je mi líto, že pro Vás nemáme lepší zprávu.2 body
-
Tak 07/2020 opět vysílání RDS-TMC nefunkční. Opět jsem psal žádosti o nápravu a tady je sdělení z VARS BRNO a.s.: RDS-TMC vysílání na frekvencích ČRo Vltava je v současné době z důvodu havárie na infrastruktuře mimo provoz. Ve spolupráci s ŘSD ČR a Českým Rozhlasem pracujeme na odstranění problému. Tak snad zas bude nějaká funkčnost ....2 body
-
Jelikož dorazily nějaké dotazy na zapojení/info ke kameře a určitě to časem bude zapojovat i někdo další, dávám sem pár obrázků: Vybraná pojistka 43 (velikost MINI), spíná po zapnutí napájení a jede na 12V: Zapojení do pojistkové skříně - ukostřeno je na šroubu vlevo dole. Koupena 12V autozásuvka rovnou s pojistkovým pouzdrem s odbočkou. Stahovacími pásky pak přitáhnuto ke kovové konstrukci. Krycí plastový panel je uchycen celkem poctivě, takže jsem se pod něj dostal starou bank. kartou a posléze dřevěnou obracečkou a pak to chce lehce páčit aby se to dostalo ze zámků. Ideálně nic tvrdého a ostrého. . Kamera zevnitř a zvenčí + znázorněné vedení kabelu, v A sloupku. Jak ho dostat dolů je popsáno tady. Na fotce je ještě volný kabel, který byl posléze několika zip páskami připevněn ke zbývající kabeláži. Chtěl jsem malou a nenápadnou kameru, která by v základu uměla trošku větší rozlišení jak FullHD, byla malá, měla slušnou kvalitu výstupu, rozumný zorný úhel, WiFi, hlasové ovládání a už v základu měla GPS. Splňovala to Garmin Dash Cam 56, se kterou jsem veskrze spokojen. Umí to i Timelapse, má bezp. asistenty (nepoužívám krom pípání na rozjíždějící se kolonu - ideální na D1 :D) a celkově je tam fajn podpora (aktualizace). Z pohledu řidiče je kompletně skryta za zrcátkem a umí vypnout obrazovku, takže o ni ani večer vůbec nevíte. Jde k ní i přikoupit polarizační filtr, takže dost redukuje odlesky na čelním skle. Berte to jako inspiraci - za případné škody na Vašich autech neručím :P1 bod
-
Ak budem z mechanikom, ktorý servisuje taxíky s 1.6 a 2.0Tdi, ktoré už majú aj cez 400tkm tak sa ho spýtam či menil už niekomu olejové čerpadlo. Čo som tak zbežne pozeral v DP tak toto čerpadlo by sa malo byť v spodnej časti bloku a poháňané je remeňom (reťazou).1 bod
-
Je to určite olejové čerpadlo. Škodovka má na to aj odpoveď, že po určitom opotrebení toho čerpadla to vydáva takýto zvuk ale funkčnosť je stále OK. Mne to robí to isté ale len pokiaľ sa motor nezohreje potom to nieje počúť už. A km mám 226tkm.1 bod
-
1 bod
-
1 bod
-
1 bod
-
1 bod
-
06/2020, 1,5tsi DSG, vcera prekrocilo 4500km od kupy, cakal som spotrebu vyssiu ako som mal predtym 5 rokov na 1.4tsi dsg 125k v Golfe Sporstvan, ale je zhruba rovnaka, na dialnici nizsia, v meste vyssia. Prisudzujem to prevodovke, ktora je v Karoqu v standardnom rezime nastavena ultra lenivo, prakticky jediny rozdiel, ked som raz vyskusal rezim Eko bolo "plachtenie" v neutrale, odozva na plyn prakticky rovnaka. To je za mna trosku aj minus, tak da sa to prisposobit cez individual rezim, ale aj tak. Dlhe trasy, cca 500km do Viedne, zhruba 420km dialnica, 50km mimomesto, 30km mesto/zapchy/semafory prakticky cele prejdene s acc, priemer byva od 5.6 do 6.0 (zatial bolo auto 5x vo Viedni na tej istej trase, rozdiel pripisujem aj tomu, ze na niektorych jazdach bola zapnuta chladnicka z 12V, ale tak svoje urobi aj vietor/pocasie, teplota atd. Kratke trasy, ktore su tiez viac menej rovnake, cca 70km, z toho cca 40km dialnica, 5-7km mesto, priemer okolo 6,0-6.2, pri dlhsej trase po meste, castom zastavovani a kratkych presunoch po meste medzi 7 az 8. Rekord pri trase cca 50km len cez obce, kde je ich dost a priemerna rychlost bola za celu trasu len okolo 60kmh bol 4.2/100.1 bod
-
Proboha, proč by to někdo do toho auta dobrovolně dával? Já teda tu 206 kw beru jako auto pro někoho kdo už má svý roky, vybllnul se, má rád komfort a svižnou jízdu za relativně přijatelné peníze.1 bod
-
Jako aby to krasne odhlucneny auto delalo zbytecnej hluk a upozornovalo na sebe, nedejboze aby si o me lidi kolem mysleli ze jsem blb? :D1 bod
-
1 bod
-
Lidi neblbněte s takovými pytlovinkami. Za chvíli tady někdo založí téma, že má hodně zasrané čelní sklo muškami a že mu to vadí a co by tedy měl s tím dělat? Nebo to nahlásí v autorizovaném servisu jako závadu na reklamaci. :-)1 bod
-
1 bod
-
1 bod
-
@BirK pokud máš objednaný paket pro špatné cesty, tak ho tam už budeš mít. Včetně dalších úprav1 bod
-
Dušan načo reaguješ takýmito hlupostami, ak nemáš čo povedať na moju otázku, tak nepíš nič. Vôbec ma nezaujimaju tvoje drísty. Normálne som sa opýtal keďže som sa s tým ešte nestretol, keď máš psychické problémy a potrebuješ podjebovať , hľadaj pomoc inde.-1 bodů
-
Aha, takže oně měli během covidu 2 měsíce na to se předzásobit, ale oni ne, oni vše just in time - nejhorší skladové hospodářství na světě (žádné just in time samozřejmě neexistuje, to jen aby se automobilky mohly chlubit, jak ony nemají žádné sklady.) Ani se nedivím, že teď padají, jednak snadno vidět, v čem jezdí a jak si žijí jejich manažeři, za druhé ty pokuty za pozdní dodání (do just in time) musejí být likvidační. No ještě že se mi OIV nelíbí, to je paskvil.-1 bodů
-
-1 bodů