Přejít na obsah

Hlavní panel

Oblíbený obsah

Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 10/17/20 ve všech sekcích

  1. Nezávislé topení ukazuje své přednosti významně i v létě, pokud auto nestojí v garáži. Dokáže vyvětrat auto tak, že po usednutí není člověk obratem zlitej potem.
    2 body
  2. Souhlas, toto se zatím moc nepovedlo... To zapínání světel mají Hyundaie už docela dlouho takto řešené. Volant ala Audi se taky zde zrovna nepovedl (přitom v Tussonu kde je o něco víc druhů materiálů vypadá stejný volant o poznání lépe). Nevím, za 280 bez klimy, rádia, podélného nastavení volantu je podle mě i ta letitá FIII s MPI lepší volbou (a to na ni prodejce ještě přihodí nějakou tu slevu...).
    2 body
  3. Novou i20 už začali navážet, zajímala mě realita a jestli letitá Fabie 3 je proti ní je out. Zvenku auto vypadá divoce, moderní tvary, jen tak se asi neokouká. Vpředu i lišty na odtok vody ze skla, zadní stěrač se zpětným ventilem, ale to umístění mlhovek ( ťukance na parkovišti, při dešti na dálnici bez zástěrek). Zámek na kufr i kamera přímo na ráně, to bude hned zaflákané. Ten předek hlavně kolem mlhovek by šlo tvarovat určitě lépe. Interiér to je velká bída. Najednou dvouramínko s chromem vypadá lépe než toto, nenašel jsem nikde nic měkčeného ani loketka na dveřích, kde má Fabie polstr. Tablet dejme tomu, ale opěrka na dlaň jako má Scala, O4 chybí aspoň že ventilace má kolečka. Takový detail na zapínání světel - ty polohy měli být přehozeny. Stále to bude zapnuté a vnikne tam ostrá hrana. Předváděčky prý za 3 měsíce, nemají auta, to prodejům moc nepřidá. Cena to je tragédie - toto na fotkách 375 tis po 40 tis. slevě s 1.2 atm., mají verzi cíleně na důchodce ( bez rádia, klimy) po slevě 280 ( za to je Fabia s rádie i klimou). Pokud chce někdo asistenty, až s nejvyšší výbavou od 420 tis s 1.2. Zákazníky si to najde, ale nenapadá mě jediný důvod, proč to koupit ( ani 5 let záruka, zimní pneu). Vedle i30 s klimou od 320 tis, interiér jinde, lepší motor, honosný vnitřek). pneu Michelin, aspoň něco
    2 body
  4. Porovnani Matone a Deneb.
    2 body
  5. Můj bratr na devatenactipalcovych kolech prorazil pneu za dva roky třikrát. Stačilo, aby byl přinucen jezdit nějakou dobu do Brna.
    1 bod
  6. Je to jejich pravo si zvolit cenovou strategii a od zakaznika se jim vrati zpetna vazba v podobe prodeju. Bratr dostal i30 sluzebni asi rok stary auto, tak jsem se svezl a nazor na znacku jsem nezmenil, nekoupil bych si to za svoje penize.
    1 bod
  7. 120666192_455730178732982_2212391326621711133_n.mp4
    1 bod
  8. Trochu to tu oživím, přivezl jsem scouta chtěl jsem benzín tak je to 2.0fsi docela s pěknou výbavou xenon deštak 4 vyhřívané sedačky a elektrické sedačky řidičovo s pamětí jinak standart to co má o2 elegance bílá barva mu sluší bud si ho nechám na ježdění do práce nebo bude na prodej...
    1 bod
  9. Podľa popisu je rozdiel v šírke pneu... 215 vs 225... podľa katalógu zimných kolies je 215 pre 4x2 a 225 pre 4x4.. treba kuknúť do TP. ;)
    1 bod
  10. Vlastni baterii to ma, cca po 6 letech stari auta se myslim meni pri servisni prohlidce a na telefon Ti to posle info, pokud mas Skoda Connect. @Jan R. byl jsi rychlejsi :D
    1 bod
  11. Vlastní baterii by měl mít ( to už měli kdysi) a na mobil by měl posílat Connect.
    1 bod
  12. Nalepil si někdo ochrannou lištu na hranu kufru? Drží to? Nebude se to časem odlupovat? A dá se to potom oddělat bez poškození laku?
    1 bod
  13. Lidi, už to přeháníte. Jednomu je dlouhá cesta do Strakonic a další hledá někoho bližsího v rámci Prahy... Vždyť je to u nás všude kousek a lepší je zajet k někomu kdo ví co dělá.
    1 bod
  14. Nemyslim si, ze ma smysl. A uz vubec ne za tuto castku, pokud to patricnym diskontem nezohledni pojistovna. Pred dvema roky si nevybavuju, ze by to nejaka delala. Narozdil napr. od leptani kodu na skla. Alarm realne umi rvat dle nekolika podminek (naklon, otevreni, pokles napeti .... ) a pridava tzv. funkci "safe". To je vsechno. V soucasnosti je spolecensky stav takovy, ze se te nikdo nezastane i kdyby te nekdo jen tak zacal mlatit. 99% lidi bude delat, ze to nevidi. Predstava, ze nekdo nasadi zivot k zachrane ciziho majetku, a to navic v situaci, kdy je alarm svymi falesnymi poplachy zdiskreditovany... budes se snad rvat ty s nejakym neznamym clovekem? Funkce "safe" systemu zabranuje otevreni dveri vnitrni klickou po rozbiti okynka. Nic vic, nic min. Porad tam jsou ta sama okna, takze kdyz ti bude chtit vzit odlozenou vec, je mu uplne sumak, jestli si dvere otevre nebo ne. Vybite zadni sklo, kdy zlodej zkousi vybrat kufr uz asi taky vetsina lidi videla. Ten zlodej ho nepotrebuje otevrit, aby se tam dostal. Plus safe systemu je v tom, ze zabrani uplnemu pitomci otevrit dvere auta se stazenymi okny. Zakladni alarm (bez vnitrnich cidel) jde nakodovat. Osobne sazim na pojistku s nulovou spoluucasti. 140 piv bych za placebo pocit vyssiho bezpeci nedal.
    -1 bodů
×
×
  • Vytvořit nový...