Přejít na obsah

Hlavní panel

Oblíbený obsah

Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 10/30/20 ve všech sekcích

  1. Ma tu EA211, ma take OIII, olej samozřejme trva ( na maxidotu lze zoobrazit) . Budu sledovat trochu porovnavam s TDI ( samozřejmě vim, že to porovnavat moc nejde) , ale na druhou stranu mnoho lidí právě přesedne z relativne bezudržbového TDi( bez DPF, tam jsem moc neřesil, ze jezdi kratke trasy) do TSI . Zasadní je že sotřeba je srovnatelna , ne-li lepší . No uvidíme , auto si plně servisuju a opravuju sam, dostal jsem od kamarada doporučení dělat dekarbonizaci s BG sadou, Ted jsem nalil novy Millers Nano , tak za 5tisKM provedu vyměnu znovu s BG a poreferuju. Nemá nekdo k nahlednuti servisní plan? Svícky filtry? Jen pro zajimavost , ja si stejne nastavil max 12500/rok, vzduch+svice po 30tkm
    1 bod
  2. Takže po sezóně nějaké to shrnutí (jak si přál @brrrrm). Pneu Goodyear Asymetric 5 215/40 R17. Po nájezdu 10 000km mají přední 5mm a zadní 6mm. Kilometrový proběh tedy cca. 30 000km. Dle štítků hlučnost 72db. Musím přiznat, že pneu byly hlučné už od nižších rychlostí. Po přezutí na zimáky (WR D4) je v autě ticho. Spotřeba dle štítků E. Na suchu drží hodně pěkně, na mokru jsem moc nezkoušel. Když to shrnu, tak pneu drží jak přilepený, ale jsou docela hlučný. Příště bych teda šel spíš do něčeho jinýho (kvůli té hlučnosti).
    1 bod
  3. Neni to rozdelene jako ta dostavbova, je to komplet, pokud bys to chtel napojit na pojistku jako z vyroby, tak plus jsem nastavoval, vychazelo jen k jednotce radia cca.
    1 bod
  4. K tématu zimních pneumatik přidám pár zajímavých článků...: https://www.autoforum.cz/zivot-ridice/bmw-varuje-pred-prilis-brzkym-nasazenim-zimnich-pneu-prinesou-jen-problemy-navic/ https://www.auto.cz/zimni-vs-letni-pneumatiky-v-zime-vyvracime-mytus-jmenem-7-c-kdyz-jsou-zimaky-i-v-zime-horsi-127713 https://www.autoforum.cz/zivot-ridice/nejvetsi-mytus-o-zimnich-pneumatikach-padl-vetsinou-vam-vubec-nepomohou/ Tím vůbec nechci znevažovat roli zimních pneumatik. Ale vypadá to, že dokud není sníh a zmrazky, tak letní guma funguje lépe.
    1 bod
  5. Z vlastní zkušenosti na výměnu jedině do speciálky na autoskla - jedou tam jedno sklo za druhým a mají grif, že je radost to sledovat (obrovský rozdíl proti práci v autorizáku). Měnil jsem u několika různých aut - práce vždy rychlá, špičková, úplně virtuózní, nikdy žádné zatékání, nic. Borec si vždy vše zakryl a byl opatrný, plus jde o čistou práci, při které se nemůže upatlat od oleje apod., takže nějaké ušpinění nebo zapatlání čehokoli jsem nikdy nezažil. Navíc používají nejkvalitnější lepidla s krátkou dobou tvrdnutí, takže do hodiny od výměny může člověk odfrčet. Jinak podle fotek těžko říct, jak to vypadá z pozice za volantem, ale osobně, jelikož mám skla pojištěná, bych to nechal hned vyměnit.
    1 bod
  6. A to jsem se ani moc nesnažil. Rychlostní limity +10km/h.
    1 bod
  7. Jestli můžu, trochu to doplním. Ve ŠKODA Plus se v rámci ročních vozů objevují dva typy aut. 1. Referentské vozy - služební vozy zaměstnanců. Mívají různé specifikace a jednoduše je poznáte na místě podle středočeských RZ. Tyto vozy si prodejci "losují", jak správně píše @stanmar 2. Tzv. vozy MAL - auta po ročním operativním leasingu pro zaměstnance. Většina zaměstnanců je využívá pro manželky apod. Ty mají vždycky pražské RZ a specifikace bývají dost podobné. Tyto vozy prodejce "dostane", případně si je de facto sám vytvoří, když např. zaměstnanec dealerství využívá program MAL.
    1 bod
  8. 1 bod
×
×
  • Vytvořit nový...