Přejít na obsah

Hlavní panel

Oblíbený obsah

Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 11/14/20 ve všech sekcích

  1. Na prvé pozretie vyzeral predprodukčný kus veľmi dobre. Nie som fanda áut na baterky, no toto auto asi bude mať medzi nadšencami elektromobilov veľa fanúšikov. Z vonku zaujali veľké kolesá dlhé čelné sklo, čierne prvky a potešilo ze tam nie sú falošné koncovky výfukov. Vnútri pekný veľký displej a maličký digitálny kokpit. Potešil head up display aj solídne veľa priestoru pre posádku i kufor. Pár fotiek na ochutnávku
    1 bod
  2. @Racer321 Další možností je neměnit CID, ale (nechat si) vygenerovat heslo na zamknutí SD karty podle její CID. Tak pak můžeš použít víceméně jakoukoliv kartu a ne jen ten Samsung. Seženeš ho např. u @clouseau (ideálně prý na e-mailu rns315@volny.cz) anebo na netu. Stačí mít k dispozici notebook s ubuntu, dostatek času a googlit ;-) Anebo co zjišťuji, tak se dá použít i rootnutý Android telefon. Ale dneska jsem s tím strávil pár hodin hledání na různých fórech a víceméně změna CID není zrovna easy disciplína. Asi bych šel spíš tou cestou vygenerovaného hesla, ale to také teprve ještě musím nastudovat, jak to přesně funguje. 🤪
    1 bod
  3. Potřebuješ ten Linux protože tool přes který se upravuje sd karta je napsaný pro Linux, taky potřebuješ vhodnou čtečku sd karet, ne externí, sd kartu vhodnou pro změnu cid již nekoupís v krámu... A ano, soubory rozbalit...
    1 bod
  4. Odpovim ti jednoduše na tvoji otázku, to co šlo u O3, S3 klackem doprava od sebe sekvenční řazení u O4 nejde, pouze manualní řazení pádly na volantu.😎
    1 bod
  5. Co návod asi je to pochopitelný
    1 bod
  6. To provedeni drzaku co mam ja je super. Na prave strane tunelu je drzak vlastne jen zahaknuty. Aby se neposouval, je tam samolepka. Ale tu jsem nepouzil. Drzi dostatecne i bez ni a mohu ho kdykoliv oddelat. Navic to umozni posunuti o par cm nahoru a dolu. Po vice nez roce pouzivani neni ani odreny ci omackany tunel v miste nasazeni drzaku. Vlastni drzak telefonu jsem jiz musel trochu upravit na jiny model founu a na jiny napajeci kabel. Ale ten klip na uchyceni upravu nepotreboval.
    1 bod
  7. Jak jsem psal vstupní teplota do filtru neodpovídá realitě: Mělo by to být toto čidlo: https://www.skoda-dily.cz/nahradni-dil/03l906088dk-cidlo-teploty-spalin-skoda-24447.html Ale tyto čidla neodcházejí skoro vůbec pokud se v tom nikdo nevrtá. Může to mít spojitost s čidle G235 které řešíš ty. Možná to není přesně nevím měla by tam být 3x čidla. G235 (které ti asi měnili) Pak čidlo před filtrem (to jsem zaslal já a podle mě ti měří špatně) Pak čidlo za filtrem. Všechny tři měří teplotu. G235 odchází běžně, ale čidla na DPF filtru neodchází pokud se nemanipuluje s filtrem. Proč máš resetnutý DPF filtr od oil ash ? Není to dobře. Hledal bych spojitost proč ti nyní čidlo před filtrem hlásí nesmyslné teploty ( čidlo za filtrem evidentně funguje dobře). Asi se v servisu dělo něco nestandartního... já si totiž myslím že ho resetovali v servisu při výměně g235 ale proč by to dělali ? Kdyby bylo resetnuté po dobu aspon výměny jednoho oleje, měl by jsi nějakou hodnotu v oil ash. Bude to mít spojitost. Možná šel někdo podle kompletního adaptačního návodu při výměně filtru (což je v případě výměna G235 samozřejmě špatně) Než bych začal měnit čidlo (vyrvat ho ven z DPFka nemusí jít dobře) určitě bych zkontroloval kabely jestli je mechanik někde nepoškodil (multimetr postačí). Prošel znovu všechny adaptace dle VAGu. Čidlo má mít nějaké hodnoty na svorkovnici, nechce se mi je hledat věřím že najdeš. Můžeš změřit. Já nevím myslím že jsem čidlo před a za DPF K.O viděl jen pokud se museli vysekat z DPF které se měnilo. Ale může být poškozená i jednotka... Dobrá zpráva je že regenerace probíhají a probíhají dobře, jen prostě jednotka nemá správné informace ze vstupního čidla teploty na DPF a proto neukončí regeneraci, snaží se vypalovat ale filtr je prázdný. Je to vidět i na diferenčním tlaku. Když vyřešíš problém s teplotou před DPF vyřešíš vše. Problém s čidle před DPF musel vzniknout až v servisu, odmítl bych to platit...
    1 bod
  8. Reklamoval bych moc rád, ale ony ty závady vydrží většinou tak do dalšího nastartování a v servisu max. přehrajou firmware (a trvá to min. dva dny). Je naivní si myslet, že máte šanci něco dokázat a pokud si myslíte, že jde odstoupit od smlouvy bez vleklého soudního sporu, tak to žijete asi v jiném světě. Pokud by totiž uznali, že ty závady existují, tak je dneska v Boleslavi z dálky viditelná hodně vysoká hromada šrotu.
    1 bod
  9. Ono,treba sa o ne aj trochu starat.Staci sa pozriet okolo seba,ake je pocacie,co je okolo cesty a co vsetko tie stierace zo skla stieraju dolu.Samozrejme to zostava na tej gumicke,ktora nasledne straca tu schopnost stierania,cistenia.Skuste kazde rano co i len tyzden vstavat bez toho,aby ste si utreli,umyli oci,takze doprajte obcas a hlavne v tomto pocasi malu ocistu aj stieracom.Zoberte manzelke odlicovaci tampon,alebo staru fusaklu,alebo akukolvek makku handu a namocte ju dol liehu,cisticu na okna,alebo trebars aj do slivovice a pretrite nou nasledne zoparkar gumicky na stieracoch.Bude vidiet,kolko bordelu a masnoty na nich je a hned pochopite,preco nestieraju.
    1 bod
  10. Ono taka zla naprava sa da mozno lahsie odladit ako zly software Myslim, teraz vseobecne, nakolko robim v IT, hlavne zalezi na tom, kto a ako ten soft robi a poviem vam, casto je to len jedna velka potemkinova dedina, kde sa hrame, ake je to vsetko pekne funkcne a v pozadi je to cele zabugovane ....my ludia nejak stale verime na nejaku "kvalitu" a cudujeme sa, ako je mozne, ze nam nejake auto alebo tovar vseobecne nesplna ocakavania kvality "lebo ved DOPLN_SI_DOVOD". Lenze casy, kedy bola kvalita prioritou su prec, teraz treba predat co najviac, za co najkratsi cas a co najmensie naklady..... Da sa to robit i lepsie, ale lepsi progmramator stoji viac penez.... a nieje to iba o programatorovi, ale celej ten pavucine cez manazerov az po nejakeho toho CEO
    1 bod
  11. Magnetickej do mřížky [emoji6]
    1 bod
  12. Tak jsem dneska jel za jiným Karoqem a řeknu vám že originální žárovky v blinkrech za denního světla jsou bludičkya to bylo pod mrakem. Při slunném počasí snadno k přehlédnutí! Doporučuji pořídit Ledky, než se vám někdo nechtěně podívá do kufru.
    1 bod
  13. I já jsem objednal výše zmíněné LEDky a včera vyměnil všechno bez problémů. V garáži jsem si nejprve myslel, že LED ve směrovkách svítí až moc a mohly by oslňovat, ale při dnešním testu po cestě do práce, kdy kamarád, který jel za mnou v jiném autě žádné možné oslnění nehlásil a to ani při průjezdu v neosvětleném tunelu. Ještě to vyzkoušíme dnes v noci někde na nějaké okresce.
    1 bod
  14. Ty jo, oni si učtujú za olej 2570 Kč, ktorý sa dá kúpiť za 900Kč.
    1 bod
  15. ale tak na to staci jenom intenzivnejc zarazit pedal plynu, a to auto si vzapeti o stupen, dva podradi samo. pripadne staci dat S rezim, kdy jde auto za plynem hned brz eko prodlevy. a navic pri prepnuti do s rezimu rovnou o stupen podradi. ale tak proti gustu ... :)
    -1 bodů
×
×
  • Vytvořit nový...