Přejít na obsah

Hlavní panel

Oblíbený obsah

Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 12/19/20 ve všech sekcích

  1. 3 body
  2. Ahoj, měl jsem stejný problém, loga stanic se nepřiřazovaly automaticky a ani nešly nahrát z USB (stejná chyba jako na videu v prvním příspěvku). Loga stanic kupodivu začala fungovat po tom, co jsem po mnoha marných pokusech v "Rozšířeném nastavení" vypnul "Automatické přiřazení loga" a změnil "Region loga" na Českou republiku, tak najednou už šlo nahrát logo z USB, pak jsem znovu zkusil zapnout "Automatické přiřazení loga" a od té doby se mi přiřazují loga automaticky při uložení stanice na předvolbu a funguje mi i přiřazení loga z USB paměti. Třeba tento postup někomu se stejným problémem pomůže a nebo taky třeba ne.
    2 body
  3. Obuté Bridgestone blizzak LM005. Menil som za rok staré continental ts860, ktoré hucali ako lokomotíva. Nové Bridgestone sú iný level, hlučnosť asi narovnako, ale komfort a pocit jazdy je úplne inde. Su mäkké, držia až neuveriteľne na zimné pneu... Normálne som bol milo prekvapený. Uvidime ešte ich výdrž a spravanie na snehu.
    1 bod
  4. Tak je to v poradku. Ty 3 pozice jen meni odpor. Napr. 100 ohmu blinkr doleva, 200 ohmu blinkry vypnute, 400 ohmu blinkr doprava, zadny odpor nebo nejaky jiny odpor chyba packy. Ty hodnoty jsem si vymyslel, nemam to zmerene. Kdysi jsem to meril pro packu steracu, ale hodnoty uz si nepamatuju. Mozna bych je nekde nasel, ale stejne by ti to nepomohlo. Neni to zadna raketova veda, ale neni to ani obycejne spinani kontaktu, kdy by kazdy kontakt mel samostatny vodic. Ty rezistory jsou soucasti delice napeti, ktery ma podvolantova ridici jednotka v sobe.
    1 bod
  5. Tím se dá potvrdit to, že mačkání klíčku pro otevření má zanedbatelný vilv na životnost baterky, Likviduje ji komunikace za jízdy, při startu atd. Právě, že se to z minuty na minutu stát může. Já jsem normálně odemkl, nastartoval a bez jakéhokoli varování to napsalo - klíček nenalezen. Zbytek byl nastartováním dotykem klíčku a zamknutí pod krytkou. Celkem kašlu na hate, že vždy hlásí slabou baterii. Nehlásí. Záložní baterka byla ještě v horším stavu než to "origo", popsáno výše.
    1 bod
  6. Jdu nakoupit - telefon -auto právě sjíždí s návěsu-prosím o foto-domů-v emailu faktura-banka-pojišťovna-zajistit pořadí v registru-hotovo. 🙉🙉🤕😜 V úterý pro auto a hned pro značky.
    1 bod
  7. Tak dnes odpoledne dorazil. Fotky nic moc ale bylo to hektické. Chystá se taky na příští týden :-)
    1 bod
  8. Výhoda předních zástěrek je hlavně v zimě. Nejsou tam zmrazky až ke středu auta a před uložením auta do garáže stačí jemně kopnout do zástěrek odpadnou zmrazky.
    1 bod
  9. A to je právě chyba. Vypnout AC na podzim a na jaře ho zapnout po několika měsicích a to kompresoru už vůbec neprospívá.
    1 bod
  10. Zdravím všechny, stáhl jsem si novou aktualizovanou verzi MyŠkoda a v autě jsem se pokusil o propojení. Dostal jsem se až do bodu, kdy mi aplikace v mobilu vygenerovala 8-mi místný kód, který mám zadat do infotaimentu Colubus. A tady padla kosa na kámen, nevím jak dál. V aplikaci je uvedeno, že Columbus musí být napojen na internet. Propojení jsem tedy provedl pomocí hotspotu v mobilu, ale nic. Nenašel jsem podle návodu v mém Colubusu položku ŠKODA Connect (postupoval jsem podle návodu v mobilní applikaci). Nevíte jak tuto zobrazit nebo doinstalovat??? Mám OIII r.v. 5/2016
    1 bod
  11. Volant se kvuli pacce sundat samozrejme musi, jinak nemas sanci se k ni dostat. Sundat volant neni vubec zadny problem, jedine co potrebujes je "klic" XZN spravne velikosti. A sundat airbag je taky hracka. Staci volant natocit o 90° a potom smerem od budiku odjistit takovou prichytku treba plochym sroubovakem (s pouzitim zrcatka neni co resit). Potom volant otocit na opacnou stranu a tu stejnou prichytku odjistit i na druhe strane. To je vse. Tim te do toho nechci nijak nutit, ale delal jsem si na aute spoustu veci a zrovna toto je jedna z tech nejjednodussich. Ted uz je to na tobe. :-)
    1 bod
  12. Taky to vidim na packu. Smysl mi to dava. Kazda pozice packy ma nejaky odpor a dovedu si predstavit, ze kdyz je tam spatny kontakt, tak je ten odpor jiny nez ma byt a zrovna se to trefi do hodnoty pro opacnou stranu. Ale je to samozrejme jen tip.
    1 bod
  13. Tapec je snadný - dole dva šroubky, pod madlem jsou dva větší a jeden pod krytkou výškového repráku. Pak už jen vycvaknout z úchytek (4 vepředu a 4 vzadu) a vysunout z okení lišty nahoru. pak už jen odpojit konektory. Svazek je samostatný pro dveře - v A sloupku je konektor.
    1 bod
  14. Rekl bych, ze provozujes od jara do podzimu svoji zapalovaci soustavu nabijenou z elektricke site 220V ze sveho elektromeru z domova. Protoze krome nizkych teplot udrzuje rekuperace tvoji baterii na 80 procentech kapacity. Nez se proste baterka vybije na 80 procent, tak se nedobiji (samo, pokud nezapnes topeni sedadel a nebo nejedes z kopce s brzdenim motoru). Kdyztak at me nekdo opravi.
    0 bodů
×
×
  • Vytvořit nový...