Přejít na obsah

Hlavní panel

Oblíbený obsah

Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 12/29/20 ve všech sekcích

  1. Amundsen postačí určitě.Hlavně má otočné knofliky...
    2 body
  2. Chyba není v iOS, chyba je v té aplikaci, protože je prostě jebnutá. Mně to začalo po poslední aktualizaci psát stejnou chybu, tj. že vozidlo nepodporuje Smartlink+.
    1 bod
  3. tak dnes vyměněno, vyměna v pohodě vypuštěno 4,3l oleje- nechal jsem to přes noc kapat- dáno zpět taktéž 4,3l oleje. filtr origo - přesně takový tam i byl z výroby. vypouštěcí šroub jsem dal puvodní, olej shell ultra professional av-l 0w20/vw508-509. najeto 5270km. spokojenost i se spotřebou - ted jsem to byl projet ujeto 73km spotřeba 5,9l/100km - cesta okrsky tak nějak na pohodu
    1 bod
  4. Doufám, že alespoň 15 let. Takže pro mě to smysl má. 😁
    1 bod
  5. Minule jsem nasliboval hory, doly ... takže plním slib a tady jsou fotky polepeného auta. Srdce "detailera" možná nezaplesá, protože na fólii jsou drobné nedostatky. Při běžném pohledu ale nikdo nepozná, že na autě fólie je. Hydrofobní efekt super. Rozdíl mezi navoskovaným zbytkem auta prakticky žádný. Já jsem bohužel detailista, takže drobné nedostatky vidím. Tady má ale přednost praktičnost a ochrana laku. Proto jsem tam taky folii dal. Za mě proto zatím spokojenost.
    1 bod
  6. Sedí funkce v hospodě a chlastají. Náhle jdou kolem derivace. Všechny funkce hned začnou utíkat, jen jedna klidně sedí dál. Ostatní na ni volají: „Uteč, honem, nebo tě zderivujou!“ A ta funkce odpoví: „Mně to nevadí, já jsem e na x-tou!“ Derivace vtrhnou dovnitř a hospoda se otřásá v základech. Za chvíli vyleze ven ubohá nula. Funkce se k ní seběhnou a diví se: „Prosím tě, co ti to udělaly, vždyť jsi byla e na x-tou … “ „No jo,“ odpoví lítostivě ta nula, „jenže ony mne derivovaly podle ypsilon!“
    1 bod
  7. Některá auta (nejenom koncernová) začínají tak trochu vypadat jako sovětská Potěmkinova vesnice. Není to tak moc o kvalitě, ale ta tzv.osekanost a láce překrytá blyštivými a tzv. moderními prvky je vidět více a více. Na povrchu krása, v hloubi v rámci výrobních aj. úspor nenalakované plochy karosérie, tvrdý a laciný papindekl výplní interiéru, stříbřenka na plastové součástce místo pochromovaného kovu, plastové překrytí spodku místo poctivého pastizolu, osekaná zvuková izolace, atd.. Ani ta část vnitřní nenalakované kapoty ničemu podstatnému nevadí, ale právě tady je vidět pravděpodobně důsledek stále se zvyšujících nákladů na ty "podstatné a nezbytné" předepsané systémy a tak se šetří a šetří, hlavně aby auto splnilo normy, napohled se líbilo a tak to zákazníci kupujte, stejně na výběr za chvíli až tak moc nebude.
    1 bod
  8. na starter se lépe dostaneš vrchem u spímačky se mění elektrická část pokud je manuální převodovka jde vedení napřímo ze spímačky na starter
    1 bod
  9. Ja jezdim dalky (Hollandsko - Ostrava) a pri jedne ceste sem u Berlina zacal slyset podivne huceni. Myslel jsem ze to je od gum, pac to se mi uz jednou stalo (pilka), ale ten zvuk byl jiny. Nastesti se to cestou nijak nezhorsovalo a dojel sem domu (600km). V servisu mne to stalo 23000korun, nejdrahsi na tom bylo ze menili vsechnu srouby, nejsem si jisty jestli je to nutnost nebo mne natahli. Jen tak mimochodem stalo se mi to v 160000km, tak komu se to jeste nestalo doporucuju menit olej v prevodovce, urcite se to vyplati.
    1 bod
  10. pridávam aj zvyšné časti "novej" dielenskej príručky. Niektoré dokumenty sa tu možno opakujú, no v niektorých prípadoch došlo k revíziám a novším dátumom. Predpokladám teda, že nastali nejaké zmeny a doplnenia. Schémy už obsahujú facelift F3. Urobil som to ako nový upload na ulož.to, nemiešam to zatiaľ s pôvodnými dokumentami čo mám. Elektrika a schémy: S0068110015-Základní vybavení od srpna 2014.pdf - táto patrí ešte do pôvodnej zostavy. Doteraz však som nikde nevidel všetko j jednom dokumente, stále to bolo po jednotlivých častiach rozdelené. Snáď sprehľadní hľadanie. S0068120015-Základní výbava - (6K0) (6K2) od července 2018.pdf Karoséria: S0051870015-Opravy_karosérie - Montážní práce na karosérii.pdf D4B804848A9-Opravy karosérie.pdf Podvozok: D4B804849A1-Podvozek, napravy, rizeni.pdf Prenos sily: D4B8048496E-Prevodovka 0CW - DSG.pdf D4B8048496F-Prevodovka 02U 0DQ.pdf D4B8048497D-Prevodovka 02T 0DF.pdf D4B80484970-Prevodovka 0A4.pdf D4B80484986-Prevodovka 0CF.pdf D4B8048499A-Palivový systém - zázehové motory.pdf D4B8048499B-Palivový systém - vznetové motory.pdf D4B80484987-Motor 1.0 44 55 kW MPI.pdf D4B80743A70-Motor 1.0 70 81 kW TSI.pdf D4B8048498A-Motor 1.2 66 81 kW TSI.pdf D4B80484994-Motor 1.4 55 66 77 kW TDI CR.pdf D4B807FA2BF-Motor 1.4 92 kW TSI.pdf D4B803C71AE-Motor 1.6 66 81 kW MPI.pdf Topenie, vetranie a klimatizácia: D4B8048499D-Topení, Klimatizace.pdf Vlastná diagnostika: D4B8048499E-Elektrická zarízení.pdf S0051880015-Elektrická zarízení - vseobecné informace.pdf D4B804915ED-Komunikace.pdf - patrí sem aj predošlý dokument Údržba - presné pokyny"
    1 bod
  11. Tak ono upřímně mimo dotace osobně nevidím jediný důvod ke koupi eko sračky, prosazované vlivnými v Bruselu. Je to drahé, pomalé (čti maximální rychlost), může se tam leccos po..., náklady na servis enormní, životnost omezená, jízdní vlastnosti špatné, plánování cesty na 2 věci pro neustálou nutnost nabíjet a reálná úspora vlastně žádná. Kdo by do toho šel dobrovolně, tedy pokud nejezdí jen po městě (na to stačí Citigo), nebo není Hollywoodská hvězda, která chce vypadat "eko", aby se zalíbila lidem, ale ve skutečnosti jezdí normálními auty se spalovacím motorem..
    -1 bodů
  12. Klidně se může stát, že za pár let pokuty za překročené emise od nových spalováků do kasy EU, nebude platit automobilka, ale konkrétní majitel vozidla. Měření spotřeby na dálku a ukládání dat, povinně zavedené od 1.1.2021, má k tomu docela slušně nakročeno. EU si ten ohromný tok peněz od majitelů automobilů možná zavede již od roku 2030. Zajímavé zároveň je, že tato data o spotřebě budou měřena a ukládána i u elektromobilů, takže i tady je cesta, jak inkasovat další a další peníze i z té tzv. dnes ekologické dopravy. Sumasumárum, nebojme se, on se vždy najde způsob, jak běžného občana "podojit". https://www.autoforum.cz/zajimavosti/eu-zacala-tise-sledovat-spotrebu-kazdeho-noveho-auta-za-par-dnu-dostane-data/
    -1 bodů
×
×
  • Vytvořit nový...