Hlavní panel
Oblíbený obsah
Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 02/13/21 ve všech sekcích
-
DCC je -10,takze s Eibachom este tych dalsich cca -20mm.Samo kupit spravne pruziny podla typu karoserie,motorizacie,skontrolovat zatazovy stitok na b stlpiku.2 body
-
1 bod
-
1 bod
-
1 bod
-
1 bod
-
Jezdím tyto 3 poslední zimní měsíce ustálenou spotřebu ve smíšeném provozu včetně dálnice za rovných 6 na 100 a ničemu se nedivím. Jezdit za 4,5 (dal jsem to taky) považuji jen za zdržování ostatních, kteří fakt nemají čas hledět na nějaký zelený graf s každou jízdou do hypersuper, nebo v neděli za tchýní.1 bod
-
Ustálená jízda po dálnici je hodně mimo měřící cyklus i mimo okreskové ježdění, ze kterého tu pak někteří sází 4litrové hodnoty. Ve 135 km/h se motor musí vypořádávat s velkým aerodynamickým odporem, který v zimě ještě narůstá, a to pak těch 6 litrů na 100 při ustálené jízdě není vůbec špatná hodnota.1 bod
-
Já jsem to měnil v tom menu, a to je opravdu nepraktické musíš do menu, a pak do nastavení, a tam scrollujes na vyhrivani volantu, kliknes na to a vyberes uroven. Pak jsem objevil ze to jde velice snadno pres to tlacitko vyhrivani sedacky - jak ukazujes ty - zmáčknu vyhřívání sedačky a pak kliknu na úroveň volantu a/nebo sedačky. To je tak o 90% casu rychlejsi nez pres to menu, takze jsem spokojen. Jinak samozrejme pro nejake kritictejsi chvile kdy se nemuzu dívat a ťupkat na infotainment se musím spokojit jen s vypnout/zapnout tím tlačítkem. Sedačky a volant mám spárované tak jak je to defaultně, jen teda úroveň vyhřívání volantu zůstává myslím stejná - sedačky jsou 3, 2, 1 ale volant je pořád na stupni jak se nastavil naposled. Že se při každém zmáčknutí vyhř. sedaček zmení úroveň vyhřívání sedaček mi tak moc nevadí, holt musím na displeji vedle úrovně volantu ťuknout taky na úroveň co chci pro sedačky..1 bod
-
1 bod
-
Cas,ktory sa nadstavuje v aute,alebo cez apku je cas odjezdu,to znamena ze si auto samo riadi cas kurenia podla nastavenej teploty na klimatronicu a podla vonkajsej teplotyAk teda telotu nastavenu na klime dosiahlo skor,je mozne ze sa samo vyplo.Ci sa vypne samo aj vtedy,ked ho odpalis trebars na predom nastavenych 20min cez dialkove oskusane nemam,ale zalezi to od vonkajsej teploty.1 bod
-
normálne zhnitý konektor a zelené piny , naposledy dnes ráno som to riešil ... nová jednotka , nová káblovačka k nej čo je súčasť senzorov a fungujeme ďalej ... minimálne jedno do mesiaca sa takéto rieši ... minule necelý rok staré auto ...1 bod
-
A ty ty padělky poznáš jak, kromě svého PR jiných značek. Někde jsem taky viděl nuance v balení Castrolu. Já se u svých aut držím celou dobu jedné značky a příslušné specifikace a jsme tu u 1.0Tsi ne tdi. Právě jedu na prohlídku po 2 letech, při cca 28tis. a bude 3. výměna oleje mé obvyklé značky.1 bod
-
Já právě nechápu, co ve všech těch plátkách, na videorecenzích hudrujou na to ovládání. Ta lišta dole je tam stále, výhřev sedačky jen kliknu jako na tlačítko, teplota to samé po slepu. Chci zapnout kompresor, jednou kliknu na čudlík, mám menu. To budou věčný potížisti nebo nasraný, že dostali tento služebák. Takto nastavím ventilaci a dokud neustoupí mrazy nesahám na to, pak jen snížím otáčky, teplotu a o.k. Výhřev sedaček zůstane v paměti po vypnutí, co všichni řeší ....1 bod
-
Ahoj, já jsem popravdě nečekal, že to bude mít takový dosah, takže je to pro mě celkem velké překvapení. Každopádně abych zareagoval některé příspěvky. Zkoušel si to čidlo odpojit? Ne, nezkoušel, auto je v záruce a poslední co mám v plánu je něco odpojovat. Vytvoření článku za účel kliku? Ne, já jsem ten web udělal, abych psal o tom, jak jsem z auta paf a baví mě. To auto je krásný a já chci psát o svých zkušenostech, stejně jako píši i na jiném blogu (reklamu si tu dělat nepotřebuji). To, že mám nějaký problém s autem nepotřebuji tutlat. Naopak to snad pomůže dalším lidem, až si třeba za pár let koupí jetou Octavii a to čidlo jim taky odejde. Opravu neřeším... Opravu řeším od začátku, kdy jsem auto převzal, ale po přečtení problémů, které Škodovka má jsem volal na servis a tam mi řekli, že se s tím ještě nesetkali. Dalo se to vydržet dokud nepřišly velké mrazy a nerozsvítila se i kontrolka závady systému výfukových plynů. Nechtěl jsem dávat prvně auto do servisu, aby tam bylo měsíc a já byl ten, na kom se bude hledat závada a její řešení. Jinak auto jsme ráno zavezl na servis na reklamaci. Podle VIN zjistili, že je potřeba udělat dvě aktualizace, mohlo by to být do pátku hotové, tak uvidíme. Dnes jsem jel pracovně mimo Prahu, zítra si jedu pro náhradní auto, za mě servis v pořádku. Podnikám 12 let a nejsem ten, co na lidi řve a kope kolem sebe, je mi jasné, že prodejce to auto nevyrobil a ten pán, který řeší reklamaci za to prostě nemůže. Neustále tvrdím, že problém vidím v tom, že Škoda Auto kašle na výstupní kontrolu. Jinak by takové auto ani dealerovi nedodalo. Jinak v budoucnu chci psát o pozitivních věcech, ale ten web není placená reklama na Škoda Auto, ale osobní zkušenost člověka, co to auto má. Nikomu ten obsah nevnucuji, kdo chce, přečte si to, kdo nechce, zahudruje si a nebo to bude ignorovat.1 bod
-
Myslím si, že poměr cena/užitná hodnota je u těch obyčejných Dezentů dobrá. Raději jsem si něco připlatil a nemusím řešit korozi na plecháčích. Možná když by se k plecháčům připočetla cena za originál poklice tak by to všlo plus mínus stejně. Dále si myslím, že to na autě nevypadá ani tak špatně. I když originál je originál. Další věc je ta, že když jsem sháněl nějaké Al disky na zimu, že tyto dezenty mají schválení. Tak snad něco vydrží. S autem jezdí manželka a myslím, že se vzhledem nemá problém,...1 bod
-
Uprimne si myslim, ze s 1,8TSI a 160kW jazdit pod 5l alebo 6l/100km musi byt hoooodne defenzivna a usporna jazda, ktora s normalnym jazdenim nema absolutne nic spolocne.1 bod