Přejít na obsah

Hlavní panel

Oblíbený obsah

Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 03/29/21 ve všech sekcích

  1. Co se ti na tom motoru konkrétně nezdá? Minimotor... - co to je? Kdyby to byl dvoulitr s naprosto stejným výkonem, tak bys neváhal?
    4 body
  2. @DušanV jasně..já v reakci neřešil kombi nebo HB, jen jsem mu popisoval rozdíly v těch motorech :-) Já už jsem měl F3 1,2TSI 81kW, F3 1.0TSI 81kW a ted mám jen 1.0MPI 44kW a v klidu mohu napsat, že není lepší auto na couračky po městě, jak se říká kolem komína, jednoduchej motor, kterej přežije všechno.
    2 body
  3. jj, když to není "závada" trvalá, víme jak to chodí, zákon schválnosti pracuje na 100% ... chci to předvést a jak na potvoru to neudělá
    2 body
  4. Uptade... Virtual už je doma, ja som ešte v DE 13.3 objednany 22.3 zadržaný na Colnom úrade BA 24.3 doručený Virtual Cockpit 470€ Doprava DHL 70€ Colné konanie (DPH, CLO) 138€ Celkom 678€ Po Veľkej Noci montáž + kódovanie
    1 bod
  5. No jo, ale on píše, že chce Fabii combi a tak tam má na výběr u motoru Mpi jen ten výkon 55 KW, combi se s motorem 44 KW nedělalo. A ano v podstatě máš pravdu, že do těch 4000 ot. je to pocitově stejné, ale ve vyšších otáčkách jsem rád, že mi to jede líp s tím 55 KW, protože s motorem Mpi 44 kW třeba při nájezdech na dálnici je to podstatně horší, jsem rád, že to při vysokých otáčkách neuvadá jako u 44 KW a je to opravdu znát. Nakonec motor Mpi má opravdu malý točivý moment 95 Nm a tak jsem rád, že tu 55 KW můžu v pohodě vytáčet, u té 44KW mi to vadilo, že to tak nešlo a uvadalo Co se týče rozdílných převodovek u verze 44 a 55 KW, tak to rozdílné zpřevodování tam bylo snad jen první 2 roky výroby, potom to již bylo stejné.
    1 bod
  6. Moje pracovní verze, která v zásadě funguje je tvrdý obalový materiál přilepený oboustrankou.
    1 bod
  7. Já mám Fabii III combi s motorem 1.0 Mpi 55 kW s datumem výroby konec listopadu 2018. Takže minimálně do tohoto datumu se to vyrábělo. No a proč nejsou v bazarech k sehnání Fabie III combi s motorem Mpi? Asi proto, že to podniky do tzv. flotil moc nekupovali a tím pádem teď je nemohou dát k odkupu a soukromníci, kteří tento motor chtěli a koupili, tak nemají zatím žádný důvod ho prodávat. Motor drží, nemá problémy a Fabie kromě pátých dveří zatím nerezne, takže proč by to někdo prodával. Snad až po náběhu výroby Fabie IV combi a to bude až v roce 2023. Já osobně bych své auto neprodal, jezdím za cca 5-5.5 l, motor táhne čím dál, tím líp, je jednoduchý není tam žádný EGR, GPF aj, věcičky co mohou v budoucnu pozlobit, výkon mi stačí a kufr je obrovský. Jedině ta spojka je jak z másla a musí se hlídat.
    1 bod
  8. Teď o víkendu jsem je zrovna namontoval. Všem v diskuzi děkuji za rady a vytvořené návody. Jen pro info originál podběhy a vše potřebné pro montáž o trochu podražilo. Kompletní díly a součástky zakoupené u prodejce Škoda Auto teď vyjdou na 3.999,- Kč.
    1 bod
  9. Omlouvám se za pozdní reakci. Čerpadlo to není, to jasně slyším (i po otevření) dveří a vydává to úplně jiný charakteristický zvuk. Kessy nemám, klasický klíček. Jak jsem řekl, ten zvuk se ozve do 5 sec. po zapnutí zapalování, tj, po otočení klíčkem to polohy 1. Zní to jako nějaké rušení (jako když někdo ruší autorádio) a trvá to opravdu jen krátce. Snažím se to vysledovat, ale není v tom žádná logika. Když se snažím nahrávat, tak nic. Pak když třeba zastavím někde na 15 min., tak ano. Většinou ale po delším stání. Ten zvuk je naprosto zřetelný a dost nepříjemný. Edit: Určitě to vychází někde zepředu, buď palubka nebo pravé repro.
    1 bod
  10. Smartlink pracuje dobře. Sice mám starší telefon Hammer, tak není odezva tak rychlá a trochu se hřeje :). Když jsem zkusil půjčený nový Apple, tak to bylo jiný kafe. Tak vím na co mám šetřit. Zatím mám stažený Waze, Pdcasts a Spotify . Máte ještě nějaké doporučení jakou použitelnou aplikaci stáhnou? Dík.
    1 bod
  11. Že by nakonec ten montážník? Já si u Karoqa ničeho nevšiml, zkusím dnes lépe poslouchat, i když jsem hluchej jak tetřev.
    1 bod
  12. Připojuji se se stejnou zkušeností. Jízdu na dva válce prakticky nejde poznat, stejně tak náběh těch flákajících se. Akcelerace 1.5 vs 1.0 k nezaplacení a to i když jedeš sám. Ten rozdíl tam prostě je. Navíc prostě u té 1.5 pořád cítíš, že pod tím pedálem ještě něco je.... U litru se občas nedostává, ale taky to není špatnej motor, jen je prostě dýchavičnej.
    1 bod
  13. za mne určitě a jednoznačně 1.5 TSI, mam cca 7000 a motor v pohodě a určitě uspornější něž 1.4 TSI co jsem měl v YETIM, dvouválcový režim není apsolutně slyšet, nemám s tím jedinej problém. ted jsem měl monožnost vyzkoušet 1.0 TSI a za mne je to rozdíl dosti značný - hlavně když jedou v autě 4 dosp.- lidi a spotřeba skoro cca stejná.
    1 bod
  14. Malta má teď něco málo pod 135tis km, jezdí na LPG a jak píšeš jen lije olej a benzín/LPG. Myslím že pár lidí v kategorii CitoGo má už najeto přes 200tis a jezdí, ale tady s Fabií o nikom nevím, většina má TSI co najedou více (až na Maltu :D ).
    1 bod
  15. Proboha, jaké lanko se tam má třepit, žádné lanko tam není (U Felicie opravdu lanko bývalo), spojka je u Fabie ovládána hydraulicky pomocí brzdové kapaliny, pravděpodobně to vrže nějaká těsnící guma, či gumová průchodka, přes kterou prochází páka od pedálu. U toho prvního videa to mohou být buď vrzající silentbloky stabilizátoru nápravy, popř. spojovací tyče stabilizátoru, nebo i vrzající horní uložení tlumičů, které je častou závadou nejenom u Fabií. A vrzající zadní stěrač? Tak tam doporučuji nechat vyměnit gumovou stírací lištu, většinou to pomůže. PS: nic z toho nejsou nějaké závady ale opotřebení výrobku, kde vše podle mne, je jen důsledkem snižování výrobních nákladů a tlačení Škodovky na jejich výrobce a dodavatele o co nejnižší cenu, což se samozřejmě projevuje i na jejich výdrži.
    1 bod
  16. @Drincek předchozí příspěvek se necituje a možná by to chtělo občas i po sobě zkontrolovat pravopis ... Chudák slovenský jazyk.
    1 bod
  17. Cawte Uvažujem nad výmenou klasických budíkov za Virtual Cocpit. Na Aliexprese sa dajú kúpiť uz za cca. 500€. A podla recenzií kupujúcich je všetko OK a fungujú... Dokonca je tam aj jeden kupujúci z CZ. Je to verzia pre "ázijský trh". No co som sa dočítal, tak sa môžu kľudne použiť aj pre EU trh. Takže to asi risknem. Ale zaujíma ma koľko by stála výmena? A ci neviete o niekom, kto to robí na SK? Najlepšie východ SK. Ďakujem
    1 bod
×
×
  • Vytvořit nový...