Přejít na obsah

Hlavní panel

Oblíbený obsah

Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 03/30/21 ve všech sekcích

  1. Uptade... Virtual už je doma, ja som ešte v DE 13.3 objednany 22.3 zadržaný na Colnom úrade BA 24.3 doručený Virtual Cockpit 470€ Doprava DHL 70€ Colné konanie (DPH, CLO) 138€ Celkom 678€ Po Veľkej Noci montáž + kódovanie
    2 body
  2. Prečítané a aj som prekvapený tiež tou spotrebou, aj keď ešte zima by ukázala ako je na tom. No ak by to bolo takto ako píšu tak je to OK...som čakateľ :)
    1 bod
  3. Našel jsem např. úpravu pro hasiče. https://www.youtube.com/watch?v=CiV50YmZh3w
    1 bod
  4. Připojuji se se stejnou zkušeností. Jízdu na dva válce prakticky nejde poznat, stejně tak náběh těch flákajících se. Akcelerace 1.5 vs 1.0 k nezaplacení a to i když jedeš sám. Ten rozdíl tam prostě je. Navíc prostě u té 1.5 pořád cítíš, že pod tím pedálem ještě něco je.... U litru se občas nedostává, ale taky to není špatnej motor, jen je prostě dýchavičnej.
    1 bod
  5. Mě klokan bzučí takto taky. Jsou jen dvě možnosti, co to dělá. 1) duch polského montážníka, který zahynul bídnou smrtí při montáži embéčka a který jest uvězněn pod přihrádkou spolujezdce. 2) palivové čerpadlo. Přikláním se k variantě číslo 2 ...
    1 bod
  6. Ahojte, zkušenost z výměnou skla na Scale už máme také za sebou. Nemáme tedy vyhřívané a cena byla bratrů 15000kč takže lidovka😄 Musím ale s Vámi souhlasit, že kvalita skel šla prudce dolů, jsou jakoby měkké tudíž nesmírně brzy dodrbané a to mluvím o Scale, Superbu i Arteonu. Pro porovnání Vyhřívané Infra sklo na Superba3 15700kč a Arteon Vyhřívané Infra 20000kč protože limit na pojištění máme těch 20000Kč tak tam museli kluci dát 10% na práci. Oprava provedena špičkově v autorizovaném servisu Škoda, nová skla bez optických vad👍 Ceny za akci na klíč s dph😉
    1 bod
  7. Ty máš rád legraci,že.... Až budeš muset měnit žárovku v zadním světle,tak na to přijdeš.
    1 bod
  8. Dnes krabička dorazila. Maličká, funguje výborně. Jenom jsem ještě nezkoušel zvuk telefonního hovoru. Jinak jsem nadšený. 👍😁 Edit: Telefonní hovor vyzkoušen - je drobně horší, než přes samotný infotainment. Podtrhuji DROBNĚ!!! 😉
    1 bod
  9. @Tomas I to je vlastnosť, je to spomenuté aj v niektorých manuáloch. Spolujazdcova kľučka sa deaktivuje po cca 48hod, vodičova kľúčka myslím po týždni... //téma o kessy v O3 je aj tu: https://forum.skodahome.cz/topic/125227-kessy-bezklíčkové-odemykání-zamykání-a-startování-vozu/
    1 bod
  10. takže pokud někomu stejně jako Bismovi či mně po měsíci přestane fungovat výše popsaný postup "opravy", tedy očištění, srazení hran a nastříkání pásu kokpit sprejem, tak tu mám řešení, ketré 100% funguje. Musel jsem ale vymontovat pás komplet ven, neboť v zabudovaném stavu je tam jednak blbý přístup a ještě jsem to dělal po tmě. Takže na prvním obrázku je vyjmutý pás a ten černý kryt (označený šipkou) NENÍ nutné demontovat, jak jsem si původně myslel, neboť pod ním se skrývá jen systém zasekávání pásu. Na druhém snímku jsou označeny šipkami místa kam je potřeba nastříkat silikonový olej. Je potřeba vytáhnout pás na maximum a pak si šroubovákem malinko vyhnout čelo té kovové cívky na kterou se pak navíjí pás, tak aby tam šlo stříknout olej. Jakmile tak uděláte, pás začne okamžitě namotávat, jako za mlada
    1 bod
  11. Podařilo se někomu to ACT odpojit? Nedá se totiž ten dvoutakt poslouchat... poraďte prosím, jak to odpojit ať ale nepřijdu o záruku, auto je nové... děkuji předem
    -1 bodů
×
×
  • Vytvořit nový...