Přejít na obsah

Hlavní panel

Oblíbený obsah

Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 04/03/21 ve všech sekcích

  1. Přeji vám všem krásné prožití svátků jara i v této těžké době. A těším se na setkání s vámi všemi! Veselé Velikonoce!
    4 body
  2. Připojuji se k přání, taktéž přeji veselé Velikonoce 😊
    4 body
  3. Veselé Velikonoce vám všem! A především zdraví! 🙂
    4 body
  4. Preji Vam taky Vesele Velikonoce, v zdravi a stesti. Tesim se na sraz s Vama na placku. Svatky teto vlakno ozily 😁
    3 body
  5. Jak si rikal tak velke auto a vaha. Kdyz si vezmes takovou jednickovou fabii 1.9tdi 74kw ta ta je jen o 160kg lehci nez superb 1,4tsi 110kw v manualu s nahonem na predek. Dalsi vec kdyz rikas ze jich je vsude mraky tak prece neni problem projevit zajem o vuz a tim padem se potrebujes i svezt a v tu chvili mas po problemu ze ses s autem svezl. Samozrejme ze to neni buh vi jakej zavodak ale stim ani nemuzes pocitat. Jestli chces vykon tak tady potom jsou dve stranky zbytecne diskuze a jdi rovnou do 2.0tsi a pocitek z vetsi spotrebou a o dost drazsim servisem v podobe vymen oleju v dsg, haldexu atd. Pak mozna odpoved proc to lidi prodavaj s tam malym najezdem ? Treba jako muj otec ma auto 4 roky a jde pro novy tak treba pro to kdo vi. Jinak co sem kouknul jen tak zbezne tak renault safrane 2,5 20v ma papirove akorat vetsi vykon o 10kw jinak i tak 1,4 v supu ma vetsi kroutal ve velkym spektru otacek, lepsi zrychleni a srovmatelnou max rychlost
    2 body
  6. Ahojte, neviem či sa to niekomu hodí, ale podarilo sa mi rozbehať na mojom Karoqu mr2021 a huawei p20 pro android auto bez káblov. V aute aj telefóne som zmazal info o predchádzajúcom pripojení. V nastaveniach telefónu v položke android auto som klikal na verziu programu dovtedy, kým mi neukazalo vývojárske nastavenia. Objavila sa mi položka pripojiť auto bezdrôtovo a cez sprievodcu som to bez problémov pripojil. Konečne hraje spotify, waze a mapy Google idú hneď ako prídem do auta a nemusím pripájať kábel. Teraz ešte vymeniť telefón za taký, ktorý podporuje bezdrôtové nabíjanie :) Ak to je všeobecne známa vec tak tento post ignorujte 😀
    1 bod
  7. Byl sem donucenej utřít prach v knihovně, tak sem blejsknul knížky vo rozhlednách. Vím, že první fotka je mázlá, ale sem línej to přefotit 🙂
    1 bod
  8. A tady máš starší vlákno... https://forum.skodahome.cz/topic/118726-dvojitá-podlaha-vyrovnán%C3%AD-podlahy-v-kufru-sii-combi/
    1 bod
  9. Tak hotovo :-). Uděláno tedy normálně čínským KKL s VAG COM IHR 304. Jen je potřeba po každém kroku několik minut čekat až se asi ŘJ IMMO vzpamatuje. Ve chvíli kdy IMMO jen svítí, tak je vše nefunkční, je potřeba veškeré úkony dělat až bliká nebo zhasne. Přizpůsobeno oproti videu opravdu v ŘJ Imobilizeru na adrese 25, nikoliv 17 panelu přístrojů. Po přizpůsobení budíků k ŘJ motoru již originální PIN budíku 03775 je nefunkční a je třeba se přihlašovat novým pinem (resp. originálním pinem vozu) v mém případě 03854. Poté provedeno přizpůsobení klíčku dle dílenské příručky a 5 minut čekat při zapnutém zapalování. Poté vše OK a jde nastartovat bez závad či blikajícího Imobilizeru. Děkuji všem za spolupráci a třeba zase brzy vymyslím nějaký zapeklitý nesmysl :D
    1 bod
  10. V autě radši sr..ku , ale se zápisem, hodně štěstí. Pokud budeš auto prodávat, tak 90 % kupujících chce stejně origo sw. Sám bych si auto, takto ocejchované nekoupil.
    1 bod
  11. Podle mého je většina Supu 1,4 s nájezdem do 40tis nebo i lehce víc jen z operáků co si pronajaly firmy. Proto se tak hodně prodávají v tohmhle nájezdu, ale to by tě měl snad každej prodejce říct, kde ho vzal. Prostě si ho na 2 roky pronajmou a pak ho vrátí a berou další. Hodně bejvají z aukcí právě po operákách. Sám jedno ho mam, hledal jsem jen na Škoda plus kvuli nějakej záruce kvalitního vozu a jestli jsem volal na 5-6 Superbů, tak mě bylo u všech řečeno, že je to auto z operáku od Škofinu, že se jim vrací auta a autorizáky si to pak rozebírají a prodávají. Co se týče po městě na trojku tak to je úplně normální pokud ten motor nechceš ve 100tis km vyhodit ven z auta. Na trojku to točí při 50km 2000ot což je pro tenhle motor naprosto optimální. Cokoliv pod 2000 je pro ten motor vražda. Někdo by ti tu určitě i řekl, že je optimál kolem 2500 otácěk nebo i víc. Proto po meště na 3ku respektive v jakejkoliv situaci se snažit, aby to nešlo pod 2000ot. Tohle prostě neni 6V, aby se s tim jezdilo u volnoběhu, pravda ale je, že opravdu kolem 1500ot motor zabírá to jo, ale provozní otáčky jsou ještě něco jinýho :-) Myslim, že se tu řesil i automat kde drží otáčky a pod 1900 nejde..
    1 bod
  12. Půjčovny určitě nějakou 1.4 TSI mít budou. Nemám zkušenost s 1.4 TSI v SIII naloženou, ale jel jsem 1.2 TSI v OIII na lyže, Italské alpy, auto plné, box plný lyží a i v těch jejich vracečkách pěkně na 3RS kolem 1500ot a pěkně se to zvedalo. u té 1.4 TSI kór nenaložené to bude naprosto obdobné. Jen je třeba si uvědomit, že ta převodovka je výrazně delší než bývalo zvykem, takže někdy je prostě třeba podřadit, nebo zvolit DSG. Ve městě se dá v klidu na 4RS, pokud tam teda nemáte převýšení 500m na 1km...
    1 bod
  13. Co třeba předváděčky, leasingová auta, roční vozy ze škodovky... Píšeš, že těch ojetých 1.4 TSI je nejvíc, tak se s tím jeď někde projet. Tady to stejně nezjistíš, jak to jede. Ten motor tahá od 1500 ot. alespoň v OIII tomu tak je. Nevím tedy, proč bys po městě měl jezdit na trojku. To jsou opravdu bláboly.
    1 bod
  14. A to máš představu, že ty statisíce aut koncernu s 1.0 a 1.4 co s tím jezdí, brečí že si nekoupili větší motor ? Chce to trochu více rozumu a míň emocí při výběru auta. A opravdu si vlákna zde, či na jiných fórech přečíst.
    1 bod
  15. Když jsem to začal číst, hned mi nedošlo, kolikátého je...
    1 bod
  16. Original muzu asi prcat. Jde mi jen o to abych si tam mohl lehnout a nemackal se na sedackach. Díky, mrknu
    1 bod
×
×
  • Vytvořit nový...