Přejít na obsah

Hlavní panel

Oblíbený obsah

Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 04/23/21 ve všech sekcích

  1. zdarec, jo bohužel to jsme my, Češi!!!☹️ Pípání nevím, neřešil jsem... Třeba někdy na to mrknu. Tady máš ty rychlosti větráků je to fakt dobrá fíčurka... jednotka 08 Kódování 07 kalkulačka pro dlouhé kódování Byte 11 bit 0-1 volba 01 zobrazit Dělám to v CZ verzi 20.4 Funguje skvěle a stabilně. Ne jako dřív, kdy se musela často používat AJ verze. V AJ je to BLOWER DISPLAY IN AUTO OPERATION – ACTIVATED
    2 body
  2. Mám IOS, připojím telefon na wifinu auta a pak spustím My Škoda. Při prohlížení se karty (stav vozu, zdraví) automaticky aktualizují. Při jízdě je vhodné mít otevřenou kartu záznam. Celé je to nespolehlivé prostě paskvil. Dal jsem do auta svojí gps a používám app Ruhavik zatím free a 100% spokojenost.
    1 bod
  3. dopravní info berou Mapy CZ od ŘSD a navíc z externích leasingových flotil a zatím to nefunguje jako Waze, nejdou uživatelsky hlásit nehody, kolony.
    1 bod
  4. dopravni info nevim- Ted jsem je zkousel, ale zatim se ty mapy.cz v android auto skoro nedaji pouzivat. Neprisel jsem na to jak zvetsit mapu nebo posunout dotykem na displeji auta. Jde jen prepinat pravim koleckem na Amudsenu vyhledavani nebo typ mapy. Snad to vylepsi... Jinak zustavam u Waze a vestavene navigace.
    1 bod
  5. To ti ta informace nestojí za to, přečíst v tomto vlákně, alespoň jednu stránku zpět ?
    1 bod
  6. Gater sklápěcí sedačku mít musí, vozí sebou totiž dlouhou tyč, kterou když vystoupí, pak mlátí do toho zmetku se kterým za trest musí jezdit :-)
    1 bod
  7. Objednáno 8.1., na salónu 9.4., převzato 15.4., docela fičák, čekal jsem to původně na konci května, ale díky barvě to prý bylo dřív - Superb III FL Scout TSI - oranžová Tangerine.
    1 bod
  8. @RDMBR Nevím, měli jsme to už asi ve 3 autech a nikdy se to nevyužilo, co si pamatuji, ale někomu se to hodit může, proč nemít volby. To se musíš zeptat @Gatera.
    1 bod
  9. K čemu slouží skutečně Skoda connect a infotainment online? Potřebuju to, aby jela normálně navigace? Pokud ne, mám na háku nějakou blbost v mobilu abych se mohl v noci, když mne vzbudí kočka podívat zda mám dost oleje v motoru. Klidně vytáhnu SIM-ku z toho krámu pokud to pomůže a nebude otravovat.
    1 bod
  10. Já pro rychlé vysušení používám fén. Foukám maximální teplotou, ale spíš z dálky, abych to zas nepřehřál a koberec se při tom neposunul. První koberec je trochu porod usadit, člověk se tak trochu bojí. Ale další už jsou snadno, když už člověk ví, jak na to.
    1 bod
  11. Ja si myslím, že v matrixoch žiadne hejblátka nie sú, nemá sa tam čo pokaziť. Celé je to na prepínaní sady LED-iek ktoré svietia každá svojim smerom a teda vypnutie niektorej z nich spôsobí, že na ceste je vyrezaný kus bez osvetlenia. OIV mám len v štádiu objednávky ale tretí rok používam matrixy Intellux u Insignie. Výhody matrixu: - osvetlenie ľavej polovice cesty a ľavého okraja cesty pri predbiehaní iného auta - v podstate zapnutý ľavý diaľkový svetlomet. Takže dobre vidno prípadného cyklistu alebo chodca v čiernej bunde idúceho po ľavej strane. to pri obyčajných svetlách LED alebo xenon neuvidíš, pretože na predbiehanie pôjdeš na začiatku so stretávacími svetlami - osvetlenie oboch okrajov cesty "diaľkovými svetlami" aj pri prichádzajúcom aute v protismere - vidíš tak lesnú zver ktorá stáva pri krajoch cesty. Dtto pri dobehnutí iného auta, diaľkové svetlá svietia okolo neho na okraje cesty. - na diaľnici pri rýchlosti 140kmh+ svieti pravý svetlomet do diaľky a ľavý ako stretávací, takže nedochádza k oslneniu protidúcich áut Nevýhody matrixu: - má len určitú šírku osvetlenia cesty, ktorá je plne postačujúca na rovnej ceste a v miernej zákrute na cestách 1.triedy. Pri jazde v horských stúpaniach so zatáčkami je však šírka nedostatočná a tak po zatočení do zákruty 120° a viac (vracačka 180°) vchádzaš do tmy. A práve v horských úsekoch tam môže stáť stádo zveri, ktoré nevidíš Tu sú na tom ďaleko lepšie natáčacie xenony ktoré svietia do zákrut. - v obci do 50kmh svietia ako obyčajné stretávačky. U AFL xenonov sú napríklad svetlá pootočené do strán takže vidno lepšie okraje cesty a chodníky - pri hmle matrix na to nemá žiadnen program svietenia. bi-xenony mali skrátenie svetelného lúča a tým vyššiu intenzitu osvetlenia a osvetlenie okrajov cesty čo je rovnaké - oba systémy možno ovládať klasicky prepínaním diaľkové/stretávacie. Nie je pravda že matrixy nemožno ručne stlmiť - oba systémy ak sú ovládané kamerou tak budú bez rozdielu oslňovať kamionistu, ktorý vychádza spoza horizontu Za mňa bez matrixu už ani kilometer :) Pozor, je kardinálny rozdiel medzi matrixami OIV a autami vyššej kategórie v počte LED segmentov. A tak to potom na ceste aj vyzerá. hľadajte na youtube porovnanie matrixov, je tam dobré video, kde sú vždy dve autá porovnávané na rovnakej ceste, takže je možnosť vidieť napríklad OIV vs BMW5
    1 bod
  12. musi sa nieco aj kodovat?
    -1 bodů
×
×
  • Vytvořit nový...