Kamera je umístěna v madle otevírání zadní kapoty, které je kompatibilní s výrobky ŠA, čili stačí madla jen prohodit (šest západek postupně zamáčkněte dovnitř, tj. přitlačit šroubovákem ke středu madla - madlo vyskočí).
Kabel protahujte od předu dozadu, vzhledem k tomu, že po odpojení krátkého kablíku s kamerou má svazek průměr jen asi 8mm, stačí proto demontovat kryt pravého A sloupku, kryt prahu PP dveří stačí jen přizvednout, to samé je u krytu prahu PZ dveří - zadní část jen přizvednout. Kryt přední části PZ podběhu je nutné vyjmout spolu se sedákem zadního sedadla a pak již jen protáhnout kabel pomocí drátu nebo plastového prutu nad PZ podběhem do prostoru kufru. Pak protáhnout kabel plastovým obložením P zadního bočního okna do stropu a pak již jen skrz pravou harmoniku zadního víka kufru po rámu dveří ke kameře (asi 1/2h času).
Neshánějte nebo jako já nekupujte klíče k vytažení jednotky řízení infotaimentu ve schránce u spolujezdce. Úsporný program ŠA došel už tak daleko, že lze jednotku vytáhnout z přihrádky u spolujezdce jen sotva do poloviny její hloubky, takže je pro krátkost kabelů nutné sejmout celý přední panel u spolujezdce, částečně jej odtáhnout od přístrojové desky a pak je teprve možné se s omezením dostat ke konektorům ovládací jednotky infotaimentu. Doporučuji odpojit na čas manipulace s krytem konektor od lampičky osvětlení schránky u spolujezdce - vodiče jsou velmi krátké.
Kamera mi byla dodána s jakýmsi neznámým čínským napájecím konektorem u nás nepoužitelným, uštípl jsem jej a nahradil delšími vodiči s příslušným zakončením.
Kostřící bod (č.751) je na PA sloupku dole. Kabelové očko je na šroub M6. A to hlavní nakonec: není třeba kódování, kamera se při správném postupu zapojení začlení do systému sama.
Kamera.mp4
Postup zapojení kamery.txt