Přejít na obsah

Hlavní panel

Oblíbený obsah

Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 06/10/21 ve všech sekcích

  1. Ahoj, přední i zadní znaky jsou stejné. I úchyty jsou na stejných místech.
    1 bod
  2. Scala je moje první nový auto, který nabývá na ceně :) Zjistil jsem, že po skoro roce a půl používání, bych ji prodal se ziskem 30-40 tis.
    1 bod
  3. Já měl tu původní spojku, co se jim rozpadla v testu, a když šel Rapid do světa s necelými 90 000 km, tak byla v pořádku.
    1 bod
  4. Přesně tak, říkal jsem to i prodejci. Nejvíce mne na situaci mrzí, že nemáme žádné informace. Tři týdny nám v salonu o stavu objednávku buďto lhali, nebo sami nevěděli - což mě ale jako zákazníka nezajímá - a potom řeknou, že nic neví a nemají mi co říct.
    1 bod
  5. Ak by to niekoho zaujimalo, tak naozaj to boli dorazy v kufri. Vymenene v Skoda servise.
    1 bod
  6. Pro inspiraci Vegy na stříbrný O3
    1 bod
  7. Nebyl tam, netušil jsem... a to je problém soryjako koho? Ti co si za SL zaplatili taky nevěděli co a proč si to kupují? Ale jsme v Česku, budeme fňukat a přemýšlet jak to odrbat, ale asi to opravdu jde. Taky mám něco doděláno, ale to se oficiálně ani nenabízí. Například asistent rozjezdu byl za příplatek 2000, lze fabulovat proč není na každém autě atd. s jinými fičůrami za příplatek.
    1 bod
  8. Eurofilové? Asi netušíš, že eCall je již dost dlouho povinná výbava všech vozidel (3 roky). A proč by LaneAsist měl být jen pro "Eurofila", to je nějaký podivný myšlenkový směr... :-(
    -1 bodů
  9. Asi omezenej, ne? Od kdy je ecall povinný vím líp než ty. To je asi jasný. O tom žádná. Nicméně, kdyby šetřili čipy a necpali je do ecalů a jiných fízl pořebností, zbylo by na důležité systémy. Kdo by lejnoasist prosazoval? Rusáci? To snad ne? Pamatuj, řeka dobroserství teče z EU. A není to stream o dobru, ale jen o penězích. Jak o ně odrbat lid.
    -2 bodů
×
×
  • Vytvořit nový...