Přejít na obsah

Hlavní panel

Oblíbený obsah

Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 06/30/21 ve všech sekcích

  1. Vždyť nikoho nenutí kupovat Octavii, každého rozhodnutí, poslední dobou mám pocit, že je to pouze o kritice a že to auto má i své přednosti to se někam vytratilo. Už si tady připadám jako v politice najde se osoba (auto) na kterou se valí jen samá kritika a co udělal dobře na to se rychle zapomene. Už vidím jak se na mě sesypete, že obhajuji Octu protože ji mám v garáži, ale za mě je to skvělé auto byť má určité mouchy. Které auto je dnes nemá!!! Možná MB ale to je jiná cenová hladina. Bohužel v dnešní době jsme národ stěžovatelů na všechny a na všechno. Jsem stará škola a pamatuji Š 100 tam nebyla žádná výbava a auto pořád něco potřebovalo, nebyl internet tak se o tom mluvilo jen po hospodách.
    7 bodů
  2. No neviem ci by za drobnu chybu povazoval, ze by mu kazde 5 zapnutie telky bolo bez zvuku, a oprava by znamenala ist zhodit a nahodit istic. Mne to akoale chyby nepripada, ani omylom. Res mozno za cenu dacie by to akceptovatelne bolo. Ale nie za 1milion! A telefon co by sa sekal by rychlo isiel do srotu. Neviem co mas sa telefon, ale. Samovolny restart tak max jablko robilo
    3 body
  3. Jj, sepsal jsem k sobě do tématu dojmy po 10tkm a je to velmi dobré auto. Ať si každý koupí co chce.
    3 body
  4. Ahojte, tak nějak cítím potřebu se k tomuto tématu také vyjádřit, protože v době, kdy jsem si vyklikával v konfigurátoru své nové RS a poptával cenu, tak jsem narazil právě na toto vlákno a musím říci, že mě to značně rozhodilo a dost dlouhou dobu jsem přemýšlel nad tím, zda to nebyla chyba, protože tehdy bylo bohužel poměrně komplikované kvůli covidu si zajet do dealerství a vyzkoušet si auto v provozu osobně. Nechci se moc rozepisovat, takže jdu rovnou k věci. Auto jsem objednával v druhé polovině února 2021, s předpokládanou dobou dodání konec června 2021. 21.5. mi volal prodejce, že je auto v salonu a mohu se pro něj stavit, tzn. o měsíc dříve, než bylo odhadováno (chápu však, že nyní je situace ještě o dost horší, skrz nedostupnost čipů apod). Od té doby jsem s autem najezdil 3 000 km, což není žádná sláva, ale taky ne úplně málo na to, abych mohl posoudit, jak infotainment funguje. Za sebe musím říct, že mám asi štěstí, protože od převzetí vozu jsem s infotainmentem neměl absolutně žádný problém. Jasně, po nastartování mu chvíli trvá, než se rozjede, ale to je podle mě hlavně z důvodu čekání na spojení se Škoda Connect (mám auto v garáži v 1. podlaží pod bytama), protože jsem nastavený jako hlavní uživatel a auto po startu (předpokládám) synchronizuje nastavení s tím, co je uložené na serveru u mého účtu, a taky možná kvůli tomu, že mi hned automaticky startuje Android Auto. Po (cca) 1 minutě, možná ani ne, neměřím to a ani nemám důvod, je však vše funkční. Jediné, co mě trochu štve, je navigace, kdy mi po volbě cíle nabídne alternativní trasy. V ten moment je doslova nemožné s navigací pracovat ve smyslu přiblížení/oddálení mapy, aby se člověk podíval, kudy daná trasa vede. To se prostě seká tak, že buď risknete původní trasu, nebo jinou, aniž byste se podívali, kudy vede. Upřímně ale, stejně používám navigaci z tel přes AA, které funguje super. Jinak mi za dobu, co s autem jezdím, mi asi jen 2x po startu zahlásilo, že se nelze spojit se serverem, ale to prostě není až takový problém, protože infotainment funguje normálně, jen nemáte své nastavení (které stejně nic moc důležitého neobsahuje - start/stop vypínám po každém nastartování, stejně tak jízdní režimy..). Žádné problémy s asistenty, žádné problémy s displejem. PS: snad to nevyzní jako vychloubání nebo zastávání se značky Škoda, s takovým účelem jsem to rozhodně nepsal. Spíše jsem se vcítil do lidí, kteří zvažují koupi a jsou od ní poměrně dost odrazováni přečtením tohoto vlákna (a upřímně, nedivím se a je mi líto těch, co mají starší auta a mají problémy, jaké mají, ta představa je pro mě totiž hrozná) a chtěl jsem zde sepsat i své poznatky, protože těch kladných tu člověk moc nenajde.
    2 body
  5. Ak máš citlivé kosti a potrpíš si na komfortnú a pokojnú jazdu, chodíš len po meste alebo okresky, zostaň na R15. Ak jazdíš diaľnice, máš rád stabilnejšie auto pri trochu rýchlejších prejazdoch zákrutami a zároveň ti nebude vadiť mierne tvrdší podvozok (subjektívna vec), choď do R17. R16 nemá význam riešiť, pretože jazdné vlastnosti a komfort sú takmer rovnaké ako pri R17, ale výber pneu je užší a teda neraz sú drahšie ako R17. Do R16 choď jedine ak natrafíš na nejakú naozaj bomba cenu.
    2 body
  6. Co jsou závažné chyby? Auto jako celek funguje a drobné chyby infotaimentu = daň digitalizace, telefony a jiné digi výrobky se taky sekají. Pleteš jablka s hruškami, smradlavé maso je nepoživatelné, ale auto s mouchami v infotaimentu jde používat. Kdo nechce škodovku tak mu ji nikdo nenutí! Každé zboží všeobecně má svoje klady a zápory a je na kupujícím co si koupí. Pokud by O4 byla tak hrozná tak si ji zákazníci kupovat nebudou. Toť můj názor. Běžte se svézt s BMW 1 což je považováno za prémiovou značku a uvidíte, hluk od kol že se vzadu nedá sedět, ošizené plasty a podobně, hezké auto v Mpaketu za 950ti. Dnešní doba konzumní společnosti si žádá své lidi mají peníze a výrobci všeobecně toho využívají snižování nákladů vs. zvyšování zisků. Je potřeba z lidí prachy vytáhnou.
    2 body
  7. Vyrobok/tovar, ktory ma tolko zavaznych chyb, nie je dobrym vyrobkom. Napriek tomu, ze niektore veci sa mohli podarit... Nicmene, toto nie je o narodnom sporte stazovat sa, ale ak za nieco platim, ocakavam kvalitu. Uplne rovnako vratim jedlo v restauracii ak mi prinesu maso, ktore smrdi...
    2 body
  8. Nerobil som to ja, bol som to dat spravit, lebo nemam tabulu a ani neovladam postup kalibracie. Mali by to vediet spravit aj v autorizovanom servise, ale najde sa podla mna aj nejaky kodovac v tvojom okoli, ktory to vie tiez.
    1 bod
  9. @Martabto řekl podle mne velice výstižně, točíme se s argumenty a protiargunenty pořád dokola, možná že už zabředáváme do stále menších maličkostí. Jednoznačně stále plně nabito mají obě strany, ale je to otevřená diskuse a tak když se někomu chce, tak proč ne. Já za sebe začínám mít takový pocit, aniž bych někoho chtěl shazovat, že nám to moc nového tady nepřináší, spíše se snažíme jeden druhého "přetlačit". Čas to určitě rozsekne, ani ne tak, kdo z nás měl dnes větší pravdu, ale spíše jak to bude za pár desítek let vypadat a jestli jsme nešlápli do něčeho měkkého, nebo se opravdu vydali na tu správnou cestu...... Klidně diskutujme dál, rád si to přečtu, jen jsem vyjádřil svůj názor.
    1 bod
  10. Stejný problém s fotkami jak na PC, tak na mobilu i tabletu…
    1 bod
  11. Je to celé na houby...vrátit zpět.
    1 bod
  12. A ono se nějak uvažuje o konci JE v ČR? Já se přiznám že jsem osobně pro co nejrychlejší odstavení uhlí, je to přežitek. Možná si nějaké zdroje nechat jako záložní zdroj energie, ale to je vše. Výpadek nahradit racionální obnovitelnou elektřinou, ale bez jádra ? To mi přijde jako scifi, hazard a nesmysl. ČR má potenciál na nějaké to % z hydroelektráren, ale aby to významněji neovlivnilo už tak zdevastované české řeky, tak není moc velké ( jsem spíš zastánce obnovení původních koryt řek a zdržování vody v krajině). Bylo by fajn kdyby měl každý na střeše solární elektrárnu, ale málokdo do ní chce investovat když se budeme bavit o soukromnícich. Mě tedy větrníky ve výhledu moc netrápí, snažím se to brát jako evoluci, ale že z větru budeme vyrábět i náhradu za jádro ? To už by na tu krajinu bylo taky trochu moc 😁. Nechce se mi to popravdě nikde hledat, ale jak si to odpůrci JE představují ?
    1 bod
  13. Co na tom článku je o tom, že by přechod z uhlí nemohl být možný nebo je nereálný? Píše pouze o klasické inkompetenci vlády dělat jakékoliv dlouhodobé plány, což odrazuje investory a sama pomocí ČEZ dělá pouze na dostavení dukovat které je pozdě a málo. Jsme v EU, což znamená že cena emisních povolenek uhlí z trhu vyžene dříve než jakákoliv naše neschopná politika. A pokud nemáme jako stát plán pro přechod, tak budeme platit za naši neschopnost, nic jiného. A k tomu, že budeme dýchat elektřinu z uhlí za ní ještě budeme platit více, než za všechny solární barony. To že nám o trochu více jádra nepomůže vidíme píšou i v tom článku: Znamená to, že levná obnovitelná energie v peaku se bude v nejlepším prodávat, v horším za ní platit, nebo natvrdo vypínat. Obrovsky neefektivní. Z čeho my tady budeme vyrábět vodík nebo ekopalivo je pro mě záhada, nemluvě o technologiích a know-how které tady není. I v linkovaným článku jsou studie, že by tady mohlo být už v roce 2030 vyrobeno cca 34 TWh což je trochu méně než 50% spotřeby ČR. Za 10let. Můžeme si dělat srandu z ceny energie v Německu, na druhou stranu jejich vyřazení jaderek znamenalo cca 2x cenu proti nám a tak rychlý přechod na obnovitelné zdroje, že jejich grid je skoro čistější než my. A to musí platit za ukončení jaderek, které nestihli vrátit jejich investici. My se zatím zavázali, že za 20 let a 200mld+náš grid nijak zásadně nezměníme a ručíme tím 3x cenou spotřebitelů. Tomu říkám rozumná investice. Mluvíte o kapitalismu a že zelení jsou komunisti, proč ČEZ nedá ani korunu na dostavbu Dukovan? Protože jeho soukromí investoři ví, že není možné, že se ta investice vrátí, i přesto se vážou že sníží svoje emise o 55% do 2030, tedy bez dostavby. Komunista je tedy stát a především ANO, které to nejvíce tlačí. Ale je to komunismus a socialismus pro bohaté a firmy, ale tvrdý kapitalismus pro ostatní.
    1 bod
  14. Ví někdo z vás co znamená "SAFE" na maxidotu? Auto mám necelé 2 roky a tohle se mi rozsvítilo poprvé.
    1 bod
  15. Obsáhlý, dobře napsaný a přehledný článek o možnostech a směřování v budoucím vývoji energertiky v Evropě a u nás. Čtení i o tom, jak si tzv. rychlou dekarbonizací (překotným rušením uhelných elektráren) sami o sobě zaděláváme v budoucnu na možné problémy. Nepřipadá mi to osobně, že by EU byla na tohle všechno kolem nějak extra připravena, spíše to vypadá, že si zatím každý hraje tak trochu na svém písečku a společně se táhne hlavně v tom, že probíhají jednání, konference, summity, podepisují se smlouvy, nabývají v platnost normy a nařízení EK, co a jak by se mělo, aby to opravdu nějak fungovalo a nesesypalo se nám to všem na hlavu. "Prosperující a dobrovolně vyhledávaná" masová elektromobilita toho zářným příkladem. Ono to stejně nakonec nějak dopadne a usadí se to ve svých kolejích, tedy opětovně to odtáhnou normální lidé na svých bedrech, ostatně jako vždycky........ https://www.seznamzpravy.cz/clanek/analyza-odchod-od-uhli-zacal-hrozi-pri-nem-chaos-a-promrhane-miliardy-168547#dop_ab_variant=0&dop_source_zone_name=zpravy.sznhp.box&dop_req_id=bBWSbHqSyMH-202106290815&dop_id=168547&source=hp&seq_no=4&utm_campaign=&utm_medium=z-boxiku&utm_source=www.seznam.cz
    -1 bodů
×
×
  • Vytvořit nový...