Přejít na obsah

Hlavní panel

Oblíbený obsah

Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 07/23/21 ve všech sekcích

  1. Kdyby moji ženě nějakým nedopatřením odjelo sedadlo na moji pozici, tak nedosáhne na pedály. Toto nastavení je opravdu nebezpečné.
    2 body
  2. Cesta do chorvatska jizda na adaptivni tempomat maximalne 130 protoze za mnou jela o2 a nechtel sem ji uhnat. Standartne jezdim tak o 2 litry vic tak mi to prekvapilo kdyz se na to neslape jede to zapeknou spotrebu ale za nudnou jizdu
    1 bod
  3. Jde nějak zrušit to trapné nové hodnocení a vše další co s tím přibylo + ten obrázek hodnocení v avataru ? Děkuji
    1 bod
  4. Obvykle v kapse košile, nebo v originál "wireless charge" šuplíku... :-) Držák na telefonu jsem měl v autech naposledy asi někdy před 15 lety... Ale to byla obvykle luxusní KUDA ve stejné kůži jako bylo auto... Dnes na něj nepotřebuji vůbec koukat...
    1 bod
  5. Tak týden v servise a je opraveno. Škoda 38 000. + půjčeni náhradního auta.
    1 bod
  6. Za normalnych okolnosti pri spravnej demontazi a montazi vybojok by nemalo dojst k rozladeniu,pozor ale na aby si pri montazi nevyvijal vacsiu silu a netlacil na modul priliz,tak moze dojst k jemnemu posunu,ale nic tragicke,treba robit vsetko s citom.
    1 bod
  7. Tak nakonec jsem koupil nový subwoofer za 4500kč. Ten starý měl rozervanou membránu a utřepané drátky. Konečně to hraje jak má a opravdu to stačí.
    1 bod
  8. Je to popsáno v tomto vlákně nějakou stránku zpět. Stačí jen číst, Stiskni 2x pravé rolovací kolečko na volantu.
    1 bod
  9. Dufam ze ten naklon ti uz na regloskope nakoniec naladili na -1%,ked mali k dispozicii techniku.Inak je to s rakou presnostou ako by si to robil na stene podla postupu hore.
    1 bod
  10. Ver tomu ze na tej 10m stene a pri dodrzani tohto postupu sa "pomylis"radovo o centimeter hore dolu,co znamena o 1m dosvitu menej alebo viac.takto daných ludi vies aspon skontrolovat.. Prepinac nechaj v polohe AUTO
    1 bod
  11. Ak nepomoze servis tak pls v rovnej podzemnej garazi si vezmi meter a urob nasledovne ako kontrolu-postav sa auto oproti 10m vzdialenej stene-meraj cca od pozicie sosovky vo svetle po stenu.Zmeraj si vysku stredu sosovky od vozovky-cca 75cm(tu pozor na spravnu hodnotu-dostanes hodnotu X)nasledne si na protiľahlej stene naznac vysku ktora bude tvoja vyska X-10cm.Tym dosiahnes spravnu vysku resp sklon svetlometov.Stranovo nastavit je to uz komplikovanejsie(musel by si mat presne stenu kolmo voci autu a nejak preniest na 10m stenu poziciu stredu auta).
    1 bod
  12. Ahojte.Presne ako viaceri pisete.Nastavenie svetiel je uplne rovnake co do principu ci sa jedna o halogeny,xenony,led alebo led Matrix.Matrix modul ako aj bixenony maju pevne spojenu funkciu stretavaciek s dialkovymi. Dolezite este je,aby sa nastavenie svetiel urobilo pri nastartovanom motore,pretoze sa spysti referencny beh,kedy si servomotorceky najdu referencnu polohu. Co vsak moze prave tento rozdiel sposobovat je kalibracia kamery,ktora objekt zaznamena,ale nespravne vyhodnoti jeho polohu a vyrezava kuzel inde ako treba-nemal si niekedy vymenu celneho skla,alebo dorabanu aj kameru? A este jedna vec moze byt ak su nespravne urobene parametrizacie voci autu,cize servo motorceky sa ovladaju nespravne-naklon a natocenie-ta je vsak menej pravdepodobna,ze by niekto zasiahol do ovladacich pomerov.
    1 bod
  13. Nejdříve si o tom odpojeni konektoru něco zjisti, než začneš ostatní k něčemu takovému navádět! 🤯 >>> Popsaným odpojením systém vozu ztrácí informaci o kapacitě nabití případně stavu baterie. Kromě toho, že důsledkem tohoto zákroku zákazník přichází o komfortní funkce, jakými jsou například nezávislé topení nebo aktualizace softwaru infotainmentu, ovlivňuje tento stav vozu i bezpečnost posádky. Kombinace staré, vybité nebo poškozené baterie a velkého zatížení palubní sítě „spotřebiči“ (klimatizace, dobíjení externích zařízení, využívání infotainmentu, elektronika řízení, asistenční systémy) může vést při případném vyhýbacím manévru vozu za podpory ABS a ESP ke skokovému zvýšení odběru proudu. Tím dojde k poklesu napětí v palubní síti a následovat může výpadek funkcí a komunikace mezi řídícími jednotkami. Přesně jak je popsáno výše, v mém případě mi z ničeho nic PRESTAL FUNGOVAT POSILOVAČ ŘÍZENÍ, opravdu nikomu nepřeji něco takového před zatačkou zažít.
    1 bod
×
×
  • Vytvořit nový...