Nejdříve si o tom odpojeni konektoru něco zjisti, než začneš ostatní k něčemu takovému navádět! 🤯
>>>
Popsaným odpojením systém vozu ztrácí informaci o kapacitě nabití případně stavu baterie. Kromě toho, že důsledkem tohoto zákroku zákazník přichází o komfortní funkce, jakými jsou například nezávislé topení nebo aktualizace softwaru infotainmentu, ovlivňuje tento stav vozu i bezpečnost posádky. Kombinace staré, vybité nebo poškozené baterie a velkého zatížení palubní sítě „spotřebiči“ (klimatizace, dobíjení externích zařízení, využívání infotainmentu, elektronika řízení, asistenční systémy) může vést při případném vyhýbacím manévru vozu za podpory ABS a ESP ke skokovému zvýšení odběru proudu. Tím dojde k poklesu napětí v palubní síti a následovat může výpadek funkcí a komunikace mezi řídícími jednotkami.
Přesně jak je popsáno výše, v mém případě mi z ničeho nic PRESTAL FUNGOVAT POSILOVAČ ŘÍZENÍ, opravdu nikomu nepřeji něco takového před zatačkou zažít.