Přejít na obsah

Hlavní panel

Oblíbený obsah

Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 09/20/21 ve všech sekcích

  1. Jj, dik za gratulaciu. Vdaka za pokec, fotky muaim cenzurovat pravdepodobne i ja, aj ked moje auto mi nevadi :) snad sa k tomu niekedy dostanem Tato cenzuru asi nepotrebuje... Inac na Ondru so spotrebou nemam, ani rychlostou. Bohuzial D1 nie je kompletna :D
    7 bodů
  2. Jak se tak na to dívám tak moc použitelných fotek nemám, možná leda: zadečky několika hezkých škodovek z profilu a pak jednoho příslušníka východnej zeme dopouštějícího se trestné činnosti za bílého dne :D jinak díky organiaci hezkého srazu (asi @Ondra16V?) a @wirer za dokódování zadního DRL a navýšení tresholdu u cornerů, když nad tím teď tak přemýšlím ta vlastně aj všatko nej prajem a díky moc
    4 body
  3. Zbytek fotek, díky všem za účast! Tak zase za rok :)
    4 body
  4. V pátek jsem s ní jezdil a nic takového to nedělá. Nové vozy ŠKODA ihned k dodání | ŠKODA AUTO a.s. - NOVÁ FABIA STYLE (skoda-auto.com)
    2 body
  5. @Jan R. přesně, klidně doraž! Taky se rád podívám☺️ Navíc nejde o to, co kdo má. Ale o to “postižení”, že jsme tady na fóru a rádi pokecáme😂
    1 bod
  6. Krosta- dávám vědět jak to dopadlo. Včera jsem dojel pro jistotu koupit novou baterku do 🔑 a bylo to pořád stejný prostě mrtví. Auto bylo v garáži odemčený, jak jsem přijel a večer jsem sednul do auta, máčknu a startovalo? Zatím vše funguje, tak nevím asi si žije svým životem😁. Uvidíme zatím do servisu nejedu.
    1 bod
  7. @Rapid1.0 je to dobré dle mého jen na jednu věc..když chceš pití třeba v kelímku a potřebuješ třeba volnou druhou ruku, tak si to vyndáš a vezmeš sebou, dáš tam 2-3 kalíšky najednou a odneseš v jedné ruce a druhou máš volnou pro něco jiného, jinak v tom nic jiného nevidím.
    1 bod
  8. Tak zase jednou dám mojí spotřebu. Opět podotýkám, naprostá spokojenost! :-) Trasa Holýšov (Plzeň-jih - Přerov, Dluhoňovice a zpět. 90 % dálnice D5, D1, D46. Dvě osoby tam, zpět dvě osoby a štěňě hrubosrstého jezevčíka :-). Cca něco málo přes hodinu přestávka. :-). Když jsem jel tam spotřeba 6,2 ale jen jsem opatrněji, 130/135 km/h. Zpět jsem rychleji, dal jsem to za 3,5 hoďky a provoz byl mírnější. V dlouhodobé se pohybuji 6,8 l/100 km.
    1 bod
  9. Přiložit klíč a zapnout zapalování. Při zapnutém zapalování držet odemknutí na klíči po dobu 20 sekund. Poté zapnout zapalování druhým klíčem, zase podržet 20 sekund odemknutí na klíči, vypnout zapalování a možná hned potom už budou fungovat, nebo až potom, co auto kompletně usne. Je to jak kdy
    1 bod
  10. Ak myslíš PTC ako predohrev, tak v týchto aktuálnych teplotách aj tak sa nespúšťa ešte.
    1 bod
  11. @Jan R. Myslím, že nemluvím jen za sebe, ale rádi se podíváme klidně na "nejlevnější" verzi O IV 🙂 A budeme rádi, když se přidá někdo další
    1 bod
  12. Já bych se zúčastnil z Prahy jsem, ale nemám co ukazovat, ta nejlevnější verze
    1 bod
  13. Ahoj klubáci, tak po dlouhé době jsem si na sebe upletl bič v podobě montáže nezávislého topení do superba 2. A to bych nebyl já, abych si to nějak "neokořenil". Do fábie jsem to zvládnul na výbornou a do dnešního dne to maká jak o život. Prvotní úvaha byla jaký druh topení zvolit zda analog - thermo top C, thermo top Evo a k tomu dodělat všechny ty opičárny, jako IPCU modul pro ovládání větráku topení, či dodatečné relé pro silovou část sepnutí větráku, dodatečné hodiny a nějaké dálkové ovládání v podobě T91 či T100 popřípadě další vychytávkou Thermo call ovládaný telefonem. U této varianty mě vadí, že to není takový elagatní. Dodatečné hodiny tam svítí jak pěst na oko, nutno nastavit klimatizaci před vypnutím na max. topení. Funkčně dobrý, ale estetika 0 nebo digitál (ovládané přes CAN) - thermo top V, či novější VEVO. Tyhle topení jsou trochu na jiném levelu, programování přes maxidot, tlačítko na klimatroniku, odpadnutí nějakého nastavování klimatroniku při odchodu z auta. Elegance na plný počet, ale dodělat origo nezávisle, tak jako z výroby je čistá sebevražda. Nejen že člověk potřebuje všechny ty držáky na topení, jinou nádobku na ostřikovače, cele vedení paliva, pak palivovou pumpu s držákem, jinou anténu a další maličkosti. Pro montáž to znamená rozebrat skoro celý interiér a dát do toho spousty peněz. Moje idea byla a je spojit tyto dvě věci. Vzít topení ovládané po CAN a nainstalovat ho pomocí aftermarketové sady, tím bych se dostal k tomu, že instalace topení by byla snažší o to, že už bych nemusel nic vymýšlet a funkčnost by byla jako origo z fabriky. Samosebou to není tak jednoduché jak jsem si představoval, ale věřím, že tu cestu prorazím. A ještě za přívětivé peníze. Takže ideu mám, směr taky, takže se trochu rozepíšu o komplikacích které jsem zatím potkal Výběr topení - u výběru topení si dejte pozor na několik věcí 1. Verze topení - buď je nezávisle topení, nebo je přihřívač. Přihřívač je úplně na prd, teda pokud si k tomu nekoupíte další modul co ho očůrá a udělá z něj nezávislé topení. Takže aby to bylo jednoduché, tak volit topení nezávisle a je na něm napsaný Standheizung, když je tam Zuheizer je to Přihřívač. 2. Typ topení - jsou dostupné dva druhy. thermo top V, nebo novější Vevo. Nemám zkušenost ani s jedním, takže co se týká spolehlivosti či poruchovosti nemůžu sloužit. Takže já mám koupený thermo top V a hned jsem narazil na problém, tak jako vždy. Jedná se o komunikaci s budíky. Starší thermo top V komunikoval pomocí DDP protokolu, ale ty novější (a to se týká i superba 2) komunikují pomocí BAP, takže po připojení do vozu a nakodování gateway mi nenaskočilo v menu nezávislé topení. Po docela dlouhém bádání jsem zjistil, že se topení dá přeflešovat na SW který podporuje oba protokoly, jak DDP, tak BAP, takže tento problém je taky odstaněn a popřípadě můžu s tím pomoct. 3. Typ podávacího čerpadla - zde si musí člověk dát taky pozor, zda má správné podávací čerpadlo paliva. Pro Thermo top V jsou dva typy. DP40 a DP41. DP41 je pro čerpadla se vstupním ventilem. DP42 je pro thermo top Evo. Takže na to dát taky pozor. Já koupil "kompletní" sadu, takže mám thermo top V a k tomu mi dal DP42 čerpadlo. Nikde jsem nenašel, zda jsou záměné nebo ne, ale předpokládám, že ne, takže musím ještě koupit čerpadlo s označením DP41. Aftermarketová sada - Zde se mi povedla sehnat sada na ebay za krýsných 2 700 korun. Nová stojí 8 100 korun, což je o poznání víc, ale i to není špatná cena dle mého názoru. Objednávací sada má číslo 1321646B. Jediného čeho jsem se bál, aby thermo top V měl stejné rozmístění šroubů jako thermo top Evo, pro které je aftermarketová sada určená. Thermo top V do držáku jde našroubovat, takže zde je to v poho. Celá sada obsahuje výfuk a hadici v výfuku, sání, držáky topení, držák oběhového vodního čerpadla, držák na podávací čerpadlo paliva, jehlu do nádrže, hadice pro napojení na vodní okruh. Teď asi něco málo napíšu o potřebných dílech pro přestavbu: klimatronik s tlačítkem pro pouštění nezávislého topení thermo top V nebo Vevo s oběhovým vodním čerpadlem a podávacím čerpadlem dálkové ovládaní s přijímačem aftermarketovou sadu pro montáž Protože bych rád zase dodělal kabeláž, tak jako origo, tak konektory a nějaký kabely, ale to se asi rozepíšu v dalším kusu článku Tak to je prozatím vše k čemu jsem došel a co jsem zjistil
    1 bod
  14. Tak mám konečně funkční BSD/RTA. Všechno bylo jednoduché jen jedniný problém nastal v případě nových jednotek radarů, které byli z výroby pouze se zakladní SW výbavou které neobsahuje datové sady pro dané vozidlo. Je to logické protože je originální jednotka použita ve více vozidlech v celém koncernu. Je proto tedy nutná správná databáze + následná parametrizace. Vzhledem k tomu že VCP sice mám ale nejsem až tak zkušený tak jsem hledal alternativu jak jednotky "nahodit". Výhoda je ta že pracuji u dealera Škoda na dílně a vzhledem k velikosti nebyl až takový problém najít dárce ve kterém jsem oživil jednotky radaru bez SW. Je fakt ten že pokud se ODISu nedá pod nos co se po něm chce tak je logické že není schopen na serveru fabriky najít potřebné databáze. Nevzdal jsem to tedy a použil hold alternativní řešení a oživil jednotky ve skladovém autě a pak následně "učesal" ve svém. Nicméně výsledek je ten že všechno funguje bez potíží a komplet auto je bez chyb. Takže až vám bude autorizovaný servis tvrdit že to nejde, není to tím že by to opravdu nešlo ale je to tím že si neumí poradit...
    1 bod
×
×
  • Vytvořit nový...