Hlavní panel
Oblíbený obsah
Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 01/15/22 ve všech sekcích
-
poskok vpred/vzad??? neistota??? Tak to nechápu. Já tedy nevím co máte na benzínách, ale dsg na dízlu je naprosto SUPER. Nemám jedinou výhradu. Ano, někdy malinko podtočí, ale není nic jednodušího než cvrnknout do pádla. Na dízlu to zas tak neva. Jako já už bych manuál nechtěl ani za zlatý prase!!! Je to pohodlné ježdění. Hodně pohodlné. Na S2 mě ze spojky až bolela noha. Šla tam dost těžko. A furt kvedlat fofrklackem (samá vesnice, když jedu do práce), no blééé 🤮🤮🤮 Je 21 století😉 Navíc spotřeba o kapku menší než s manuálem.2 body
-
2 body
-
@Kuolematon Za to cena elektřiny určitě půjde dolů, že.........? Tvoje závěry ohledně cen vodíku se snad dají brát jako čistě osobní úvaha a takových má každý z nás hafol, ale klidně můžeš mít pravdu. Jinak souhlasím se @stanmar , že ačkoliv web Autofórum, není očividně zaměřený na propagování "úspěšné" elektromobility, tak to není ten, co by popíral zřejmá fakta. To, že si myslíš, že web Autofórum by měl být banován, tak to mně přijde, že jsi se spíše střelil do vlastní nohy. Není to už tak trochu schvalování cenzury?2 body
-
Nevšiml jsem si, že by autoforum nějak zasádním stylem popíralo klimatickou změnu. Myslím si, že většina těch kteří teď dští nad elektromobily to nedělá z důvodu, že by jim primárně vadil druh pohonu jako takový - ani já bych se mu třeba nebránil. Zajímají mě jakékoliv inovace a novinky v automobilismu jako takovém. Nicméně já mám rád svobodu pohybu a to rozhodně pro mě elektromobil nesplňuje. A to už vůbec nemluvím o ceně, která s časem určitě dolů nepůjde. A v tom je ten kámen úrazu - naprosté nerespektování možnosti výběru. Tvrdé prosazování něčeho co není vůbec jisté jak ve finále dopadne. Zřejmě si totiž vůbec, jako spoustu dalších, kteří vidí cestu jen v elektromobilitě neuvědomuješ při své obhajobě, že se to dotkne milionů lidí a to nejen co se týká samotné mobility. Někdo za tu těžce vyrobonou "čistou" energii bude muset zaplatit a koneckonců budeš to i ty. A to aniž bys třeba kdy vůbec nějaký elektromobil měl.2 body
-
1 bod
-
Kdeze, to by bolo super. Len taky box na 2 pary papierovych vreckoviek 😏1 bod
-
Mě to u tohoto motoru drželo tak silně, že jsem si už víc "zabrat" netroufl a zastavil jsem se v servisu . Bylo to zcela nové auto, takže šlo o autorizovaný servis. Technik se blahosklonně usmíval (bylo mi jasné co si o mě myslí :-))) ) ale taky mu to na poprvé nešlo :-) . Pak prohlásil, že něco prostě musí povolit a že když to nejde silou, tak že to půjde ještě větší silou a ono to šlo :-)). Říkal, že hladinu oleje asi od doby co motor opustil místo svého vzniku nikdo nekontroloval a proto to tak drželo.... Sám jsem se bál takhle "fest" zabrat, protože to plastové "hrdélko" ve kterém ta měrka je působí samo o sobě značně subtilním dojmem....1 bod
-
1 bod
-
1 bod
-
Auto ešte nemám, čakám na prepis. Keď bude doma a budem mať čo napísať, tak potom môžem.1 bod
-
@patrik42 já mám 2022, ale tak předpokládám, že to půjde všude? to se musíš v servise zeptat, aby se ti podívali podle vin @Rapid1.0jasně, nic jsem neobjevil, jen jsem za odměnu chytil velkej šutr, ale to se softwarem nesouvisí :D1 bod
-
Tak u nás v servise mají verzi 1889 dostupnou od 50. týdne 2021 (13. - 19. prosince)1 bod
-
Ačkoliv se to některým z nás nelíbí a nejraději by takovéto zprávy banovali, o čemž si můžete přečíst v předcházejících příspěvcích, tedy nevyhovují jim zprávy z webových stránek Autofórum, tak přesto často tady dávám odkaz na jejich stránky. Jsou totiž jedni z mála co nemají obavu, dnes už možná až strach, zveřejňovat informace, co neukazují elektromobilitu až tak v dobrém světle. Např. příspěvek o tom, že za cca 8 roků si již nekoupíte Renault jinak než s čistým elektropohonem, ostatně Opel to má časově nalajnováno taktéž a celý koncern Stellantis jakbysmet, ostatně jeho osobní dodávky jako je Rifter, Berlingo, Combo si již od nového roku 2022 stejně ve spalovací verzi neobjednáte. Škodovka to údajně plánuje jen o 5 let později. Ba co více, údajně v roce 2050 tady v Evropě nebudou smět jezdit ani žádná ojetá auta s motory na fosilní palivo, hybridy nevyjímaje, tedy aspoň takové jsou představy zelených aktivistů. https://www.autoforum.cz/zajimavosti/i-renault-chce-za-par-let-prodavat-jen-elektromobily-je-to-hloupost-prazdny-marketing-ci-kolektivni-nevedomi/1 bod
-
Softwer neupgradovali, mam stale 1803, stale mi tvrdia ze auto si ho stiahne same pretoze je online, to pochybujem, nejaku malu aktualizaciu mozno ale cely soft? Dal som tomu sancu a zopar krat uz auto aktualizaciu robilo ale boli to len nejake mensie, verzia sw sa nezmenila, pri 5tkm pojdem k znamemu ktory byva sice daleko ale pracuje v autorizaku skody uz 10 rokov, s nim sa porozpravam, tu mam z toho dealera pocit ze akonahle som zaplatil za auto uz sa ma len snazia zbavit, inak dakujem ti za radu, tu teplotu naozaj vidiet iba v tej verzii s otackomerom hore1 bod
-
Docela protimluv, aneb komu tím prospěješ, když ve své obci nebudeš jezdit autem se spalovacím motorem, teda nejlépe žádným, když u nás ještě zdaleka není ani ta proklamovaná čistá energie?1 bod
-
1 bod
-
@stanmar Taky se mi to nelíbí, ale už se tak vlastně děje. Jednak platíme spotřební daň z PHM nebo dálniční známku. Flotilové emisní daně se nepochybně promítají do současných cen nových aut, vrcholem je pak navrhovaná eko daň z PHM (a topiv), která má jít přes EU přímo do elektromobility. Když se tu sdílejí odkazy, přidávám taky pár zdrojů (i videa v článcích obsahují poučnéné informace). Těžko se pak někdo může divit, že bych euroúředníkovi nesvěřil ani hlídání kozy na pastvě a na výrazy jako "boj s klimatem", "trvale udržitelný" nebo "uhlíkově neutrálním" jsem vysloveně alergickej... https://www.kverulant.org/cases/drahy-bioomyl/ https://www.kverulant.org/cases/nesmyslny-a-drahy-boj-proti-co2/ https://nedd.tiscali.cz/jaderne-elektrarny-maji-nizsi-emise-co2-nez-solarni-panely-ci-vetrne-turbiny-5263351 bod
-
Byli mezi prvními majiteli elektromobilů, teď mají problém. Elektrické ojetiny totiž nikdo nechce, aspoň u nás v ČR ne. Nechtějí je autobazary a ani soukromníci, viz. přiložený odkaz na článek. PS: Udělal jsem si takový malý soukromý průzkum u našich velkých autobazarů. AAA AUTO mají v době psaní tohoto příspěvku, internetovou oficiální nabídku celkem 11362 vozů a z toho je pouhých 14 čistých elektromobilů. Auto ESA mají na internetu k nabídce celkem 6387 vozů a z toho je pouhých 9 vozů čistě na elektrický pohon. Osobně jsem se byl vloni na konci roku zkusmo zeptat na jedné větší pobočce AAA Auto, zda-li vykupují nějaké elektromobily. Prodejce nechtěl ani vědět co bych mu tak nabídl a bez dalšího dotazu jasně odpověděl, že nepřichází v úvahu. Beru to tak, že pokud někdo má dnes na koupi nového elektromobilu za cca 1 milión a více, tak asi pro něj nebude finanční problém to auto třeba po cca 10-ti letech kompletně odepsat a koupit si zase nový elektromobil, bez toho, že by za ten starý dostal něco více, než kolik je cena šrotu a to asi ještě silně neekologického. Může to být i nakonec tak, že v důsledku bude třeba i nakonec platit za jeho likvidaci. Ale třeba se mýlím a někdo něco vymyslí, ale nevím kdo, že by přeci jenom ta vševědoucí a neomylná komise EU? https://energozrouti.cz/z/byly-mezi-prvnimi-ted-maji-problem-elektricke-ojetiny-totiz-nikdo-nechce?utm_source=www.seznam.cz&utm_medium=sekce-z-internetu#dop_ab_variant=0&dop_source_zone_name=hpfeed.sznhp.box&dop_req_id=BBFUP0LKoRh-202201091539&dop_id=148049451 bod
-
@stanmarPoučný článek z běžného motoristického života s elektroautem, kde je vidět, že pokud budou elektromobily v budoucnu převažovat (doufám, že ne), tak si musíme kompletně překopat naše motoristické a i časové návyky a zvyky, ale že by to planetu zachránilo, tak o tom vážně pochybuji. Článek je opravdu v silném kontrastu s "růžově" naladěnými videi o životě s elektromobily od Jana Staňka alias Elektro DADa: https://www.youtube.com/c/ElectroDad1 bod
-
https://www.idnes.cz/auto/zpravodajstvi/elektromobil-nabijeni-zima.A220106_212627_automoto_fdv&h=00DC1CA1D4E2AEDE880DEF48C69ADDDD1 bod
-
a pak je ještě možnost, že pumpař je darebák a i přes zaplombovaný počitadlo s ním manipuluje a hned je doma dalších pár korunek a řidič se diví, kolik mu to žere :D1 bod
-
miluju tyhle debaty o tom, jak nějaký samozvaný odborník ví něco líp, než výrobce1 bod
-
Ahoj hlavní problém nových benzínových motorů bude filtr pevných částic, který má být výrazně dražší než u TDI. Já mám Superb 1.4 TSi 110 kW ACT a maximální spokojenost, ale mám Adaptivní podvozek s možností změn jízdních režimů a mám nastavený motor na Sport a jede krásně. V režimu normal je to líný.-1 bodů