Přejít na obsah

Hlavní panel

Oblíbený obsah

Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 04/12/22 ve všech sekcích

  1. Výmenu oleja každých 30 tisíc síce tiež nemusím, ale keď sa s autom jazdia dlhé trasy, tak to je v poriadku. Mimochodom u VAG to nie je 30 tisícový interval, ale až 30 tisícový interval. Správne pomenovanie je premenlivý interval. Ďalšia vec je to, že státisíce služobných áut dokazujú, že dá sa jazdiť na výmenu oleja raz za tých 30 tisíc km, autá takto zvládajú 100-200 tisíc km bez problémov, a sú prípady, že sa dá takto odjazdiť aj trasa na Mesiac a späť. Akurát takýchto kúskov je menej, lebo službné autá menia majiteľov po cca. 100-200 tisíc km, a po zmene majiteľa sa väčšinou mení aj spôsob prevádzky a tiež aj servisovania. Nakoniec, nedávno tu bol článok kde sa testovali oleje 5W-40, a bola tam pre zaujímavosť nejaká VW 507.00-ka a tiež jeden olej 0W-16. Ten posledný to ostatným olejom natrel na plnej čiare. Takže ak sa reálne neukáže, že tieto novšie oleje VW 508.00/509.00 sú problémové, určite by som dával olej ktorý je do daného motora predpísaný.
    4 body
  2. @Dodi 15 Myslim ze bude podobne kolem 7 zloty. Warszawa je draha - vis .... hlavni mesto. Tam jsou jine ceny nez v celym Polsku
    1 bod
  3. Na nekterych autech kdyz se dokoduje zavirani zrcatek po zamknuti tak to blbne...
    1 bod
  4. Ve Varšavě v průměru asi 7 PLN. Na hranicích s CZ to bude asi o něco dražší.
    1 bod
  5. Ahoj, před týdnem se mi stalo to samé s O3 z 2016 - 1.2 TSI 81 kw - odpoledne z práce najednou delší startování, oranžová kontrolka EPC, po chvilce jízdy pokles výkonu, smrad benzínu v kabině a pod motorem všude benzín. Mechanik pak zjistil, že jeden horní šroub rozdělovače chyběl (asi se úplně vyklepal) a oba spodní dva ustřižené. Je fakt zvláštní, že se o tom u nás moc nepíše, ale na britském VW fóru je o tom větší téma a několik případů. Byla to údajně chyba při výrobě/montáži, ale je zvláštní, že to Škoda víc neřešila a neudělala na to svolávačku. Navíc co jsem tak četl, tak se k tomu v Británii snad ani moc vstřícně nepostavili. Zajímalo by mě co v ČR - to jsou ty případy fakt tak ojedinělé, že ani tady to nikdo neřeší/nekomentuje?
    1 bod
  6. Tak ja som zavolal do servisu SA a poslal foto kotucov a stav km nech to skusia zreklamovat. Prijímací technik síce vravel že na to sa vzťahuje záruka len 6 mesiacov ale vravel som že nech to aspoň skusia predsa len 24 tisíc km a kotúče v háji nieje normálne. Tak som zvedavý na druhý týždeň aká bude odozva.
    1 bod
  7. Viacerý máme ochranné obaly. Bolo to ale v našich vláknach. Ja mám taký ako je na prvom obr.-strieborné prevedenie a čierne na náhradný klúč. Oba z ebayiu či ali, sú to ale tie isté a držia, sú fajn. odporúčam
    1 bod
  8. Zatiaľ som okrem asistentov a toho, že si pamätá posledný zvolený mód klimatizácie a aj nastavenia zvuku - mám Canton a pri položke 'zvuk' pri návrate do nastavení zobrazuje posledne zvolené podmenu - napríklad, ak som nastavoval Fokus zvuku, pamätá si to - nezaznamenal inú zmenu.
    1 bod
  9. Ahoj, mám úplne rovnaké prejavy. Je to zvláštny pocit, ale nemá to na nič vplyv a vžil som sa s tým. Osobne mi to príde, ako keby som cítil "zuby" zapadať v hrebeni riadenia, ale len pri ozaj jemnom otáčaní volantom. Ešte doplním, že niečo podobné mi robí aj Octavia 2. Tam ale pri zimných štartoch viditeľne cukne volantom párkrát a potom to funguje OK celú jazdu.
    1 bod
  10. @Nocturnal kdy mas auto vyrobene prosim te? uz sem to nasel 07/20
    1 bod
  11. Mrtvý nejsem, ale nebudu tu tento víkend. Jinak minulý volný jsem byl na sraze někde jinde. Já Tě upozorňoval, že je to tady v Praze už několik let napikaču...
    1 bod
  12. Jedna z prvních Monte Carlo Velvet 👌 Kdo o této verzi uvažuje, pro představu.
    1 bod
  13. Tak mám tam 205/55R16 pod nízkou podlahou. Širší kolo by se na výšku nevešlo, kolo s větším průměrem ano (na bocích je rezerva minimálně 2 cm).
    1 bod
  14. Přesně,jak říká @Pytlák.... Vario je fajnová věc.👍
    1 bod
  15. Zásadní je nepoužívat žádné škrabky, tedy nejen tu originál. Málokdy je čelní sklo jen od námrazy - mimo stírací plochu stěračů je hodně špíny, prachu a jemných kamínků. Pak to vemeš škrabkou po celém skle a je vymalováno. Poslední auto u kterého jsem (čelní sklo) škrábal byla jedničková fábie a i tam už to zanechalo jemné vrypy.
    1 bod
  16. Auto po 10r sa bud srotuje alebo preda nejakemu nestastnikovi. Navyse mas 250tkm. Daj to do zberu. Lebo uz sa na tom len zacnu sypat dalsie veci, spruziny predne tlmice a podobne. Tak ze smer ekologicka likvidacia. Ps. Skelet nikdy nebol z pozinku max tak dvere blatniky a kapoty nemate audi ale skodofku fabiu. Pri kupe jenpotrrbne vystriekat dutiny voskom a podvozok osetrit. Casy ked to robil vyrobca a staral sa su prec. Setrit sa musi.
    -1 bodů
×
×
  • Vytvořit nový...