Hlavní panel
Oblíbený obsah
Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 06/14/22 ve všech sekcích
-
Byl tady jeden expert, kterej tvrdil, ze pozde dodava jen skodovka.. kde ho mame?2 body
-
2 body
-
2 body
-
Objem nádrže Octavia IV: Slabší motorizace 45 litrů.Motorizace iV má 40 litrů a u 4x4 je 55 litrů.2 body
-
1 bod
-
A teď si představte, že po roce a půl čekání Vám prodejce zavolá, že Vaše auto je vyrobené a měli by ho dovézt každým dnem a stane se toto: https://www.idnes.cz/hradec-kralove/zpravy/nehoda-kamion-nova-auta-nachodsko.A220614_090201_hradec-zpravy_kvi#utm_source=rss&utm_medium=feed&utm_campaign=zpravodaj&utm_content=main Já bych si to asi šel hodit :D1 bod
-
Taky bych to "přeprodávání" objednaných vozů neviděl reálně. Ale to, že prodejce potěší, když někdo zruší pro ně v dnešní době nevýhodnou kupní smlouvu z důvodu neustálého odsouvání výroby, to bych se vsadil, že se děje. :)1 bod
-
No... je možné, že Škoda prostě jen prodejcům zkrouhla prostor pro slevy, takže bych to neviděl zase tak žhavě. Nehledě na to, že pokud by tohle prodejci dělali ve velkém (a všichni?), tak by si museli sakra dávat pozor, aby se to neprovalilo nějakou chybou. A věřím, že by z toho byl dost slušný průser, kdyby se to provalilo.1 bod
-
No jasně, tak dealer je firma jako každá jiná, ten si jede za sebe. Já myslel, že to mělo nějakou centrální systémovou myšlenku od ŠA. U dealera asi stačí neodstoupit od smlouvy a jakmile auto bude tak bude, to on stejně neovlivní a zase až přijde, tak si ho tam držet natajno určitě nebude. Navíc si myslím, že prodejci u dealeru nejsou úplně přeplácené pozice a takové šméčko by se rychle rozneslo za hranici dealerství.1 bod
-
Počítám dobře cca 20 měsíců? Si neumím vůbec představit... KDyž si vzpoměnu, že jsem celkem hodně váhal, jestli vzít Rosu tehdy v březnu (když měla 12K najeto a pul roku stará), že "nový je nový"... Tak vědět co vím teď, tak bych své minulé já tak akorát profackoval a řekl mu ať okamžitě neváhá a kupuje než mu jí někdo vyfoukne :D. Naštěstí moje a manželky březnové já mělo dost rozumu a auto jsme koupili... Když jsme objednávali RS v lednu, to bychom se taky mohli dočkat až další léto a ještě bychom možná měli štěstí.1 bod
-
To už jsem tu psal několikrát. Mé objednané auto tehdy po slevě za 850 tis se by se dnes prodalo jako skladovka za 1,1 mil a že bych se vůbec nedivil, kdyby mi ho za tuhle cenu nechtěli dodat. Taky mi už prodejce psal, že pokud bych chtěl od smlouvy odstoupit, tak nebude problém. Bodejť by ne, když by jedním mailem ode mě mohli vydělat čtvrt milionu :D Blbý pro ŠA je, že mám ani ne 2 roky starého Touarega, co má najeto 10 tisíc km, takže já si na to auto počkám klidně další rok. Už jenom kvůli tomu, že by na tom mém odstoupení někdo lehounce vydělal nemalý peníz.1 bod
-
1 bod
-
Jo, tos mi ještě připomněl, že samozřejmě jsou bonusy rozdělené do kategorií podle druhu vozidla (moto, osobák, náklaďák...) a i s těmi zacházejí různé pojišťovny různě. Některé striktně oddělují, některé uznávají i mezi (některými) skupinami. Takže něco podobného, jako s databází škod z povinného ručení u ČKP, kde dostávají všechny pojišťovny stejná data, ale používají je různě, viz např. tvůj případ bonusu staršího než 10 let.1 bod
-
@Mariacek Nechápu otázku. Ačkoli povinné ručení je ze zákona na vozidlo, bonus/malus ne – ten se načítá pojistníkovi (osoba, která má auto pojištěné). Tzn. pojistník má stejný bonus na všechna vozidla (edit: stejné kategorie), která pojistí. Fiktivní bonusy by už nemělo být možné udělovat (byla neskutečná prasečina, že to vůbec kdy šlo) a hodně zredukované jsou i možnosti převodu bonusů manžel/manželka, IČO/RČ apod. Pořád je možné uznat bonus na základě potvrzení pojišťovny (obvykle zahraniční, u nás to většinou není potřeba díky databázi ČKP). Některé pojišťovny (např. ČPP) umí udělit bonus za 36 bezeškodných měsíců dopředně s tím, že když v následujících 3 letech způsobíš škodu, musíš pojišťovně vrátit udělenou slevu.1 bod
-
1 bod
-
1 bod
-
Pokud ještě nemáš hotovo,tak pojistky na spínané napětí po zapnutí klíčku jsou 7,39,40,41,42,42,43,44,45,46.1 bod
-
@mouchanek Ahoj, mám stejný problém, kamera zachytí auto když na mě blikne segment ztlumí a hned mu to dá zase dálky. Dnes jsem si to vyzvedl ze čtvrté reklamace ohledně Matrixů. Dle škodovky je to uzavřené (technická vlastnost světel). Udělali mi RESET jednotky a nastavili na nejvyšší citlivost(přímo v kameře). Tak jsem to jel projel a opět to samé výřez je tak 5metrů vedle protijedoucího vozidla. Navíc mi to vypíná např. 2-3 segmenty navíc úplně mimo proti jedoucí vůz. Chtěl jsem kalibraci kamery to odmítly na záruku, takže zítra jedu na kalibraci kamery za svoje prachy. Už je jednání výrobce nebaví celá slavná škodovka od února mám auto kterému nefungují světla. Od začátku si myslím že je špatně nakalibrovaná kamera. Takže dám pak info jestli se to tím vyřeší. Auto vyrobené 01/20221 bod
-
Na delších trasách je to skutečně paráda a i delší dálniční přesuny se v o3 a 140 na tempomatu ase dají za 5,8-6,1 s plným autem (3,5K Km v Itálii jsme jeli za 6,0). Na krátkých je to bída no, protože se zahřívá katalyzátor, takže se posílá daleko více benzínu než by bylo skutečně třeba. Ale to je bolest všech těchto motorů...1 bod
-
Já bych spíš než výměnu wooferu řešil vytlumení dveří, MDF podložky pod repro a případně výměnu repro. Už jen vytlumení a podložení sériových repro udělá malý zázrak. Až potom bych případně řešil zbytek. Woofer ze Sound Systemu jako asi jedinej prvek nehraje úplně zle, ale celek zní blbě právě kvůli reprákům. Toť můj názor. Já podobnou anabázi absolvoval u OIII a rozdíl je nepopsatelnej.1 bod
-
Po delší době jsem si zaplatil na hodinku erWIN, tak se podělím o informace: Prezentace z technické servisní konference 10/2015: konf.zip Docela zajímavé informace o problémech a jejich případných řešení veškerých aktuálních škodovek. Vydané TPI k Fabii III: TPI.zip Schémata a montážní místa elektrických zařízení Fabie III: sch.zip Heslo k archivům: skodahome Snad se to bude někomu hodit1 bod