Přejít na obsah

Hlavní panel

Oblíbený obsah

Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 06/15/22 ve všech sekcích

  1. Ako modlu nie urcite nie, ale preco by som mal jazdit v niecom co nevyhovuje mojim poziadavkam.
    2 body
  2. Hah tak to mě pobavilo :)))). Koukni na aktuální příspěvky o O4 - 99% všechno vyřešeno, žádné problémy už a o zpraseném infotainmentu nemůže být řeč... sice pozdě, ale přeci... Nedodělané vozy jsou pouze na odstavných plochách, k zákazníkům už jdou parádní auta :)
    2 body
  3. @RichardSA tak rozdíl v převodovkách samozřejmě je, nebot MPI F3 měla typ MQ100 a F4 má MQ200..tedy v F4 jsou kratší převody..měl jsem MPI 44kW a ted mám 59kW..já jsem s ní spokojený..do nějakých 100km/hod..je to auto za mě dost svižné a více nepotřebuji, když jezdím jen kolem komína..TSI už jsem nechtěl pro tyhle účely z důvodů, které se popisují výše v příspěvcích..navíc je ten motor myslím ještě dost syrový, má najeto jen asi 300km, takže očekávám, že se po nějakém nájezdu ještě probere :-) ale i kdyby ne..mně to stačí..jinak MPI samozřejmě žádnej GPF nemá...to se týká jen motorů TSI. Já jsem měl před F4 celkem tři F3..1.2TSI 81kW,1.0TSI 81kW s DSG a poslední MPI 44kW a mohu s klidem říci, že na couračky kolem komína, jak se říká je MPI naprosto ideální volba, blbej,jednoduchej motor, žádnej carbon, žádné turbo žádnej GPF....
    2 body
  4. To netuším, když se podíváš na inzeráty, tak se to prodává od 5 do 10, tak bych řekl, že za 5 se to prodá celkem snadno.
    1 bod
  5. Ten by měl být v papírech k autu. Nebo požádat v autorizovaném servisu, tam by ho měli zjistit.
    1 bod
  6. Na zpátečce synchrony nikdy nebývaly a že se se tam začaly dávat zrovna teď, bych se dost divil.
    1 bod
  7. Pokial kupujem auto za 30kE na ktorom budem jazdit X rokov, tak nie som ochotny akceptovat ze v aute mam alebo nemam nieco, co by je dostupne. Napr: must je nezavisle kurenie (rozhodne nechcem "DoDo" riesenie) ale trojzonovu klimu mi netreba (v zadu sa nevozim, na co za to mam platit?). To bol aj jeden z dovodov, preco som nesiel do Mazdy - ja proste v aute nechcem stresne okno a tam v konfiguracii na ktoru som bol ochotny kyvnut, sa nedalo odstranit. Zaroven "modelove" alebo "skladove" vozidla su poskladane tak, aby neurazili a dobre vyzerali na oko. Cize tazko mozem cakat v ponuke 1,5 DSG s plnou elektronikou ale bez DCC a kozenymi sedackami.
    1 bod
  8. Já teď ještě znova koukám na ten Zenec, a napadlo mě, že to asi zkusím. Objednám ho přes internet, takže mám dva týdny na vrácení. Připojení vzadu to má prakticky stejný, jako ten můj stávající čínskej přístroj, takže ani nebudu muset rozbalovat kabeláž, co s tím přijde, a zkusím ho tam cvaknout. Když se mi to nebude z nějakého důvodu líbit, prostě to pošlu zpátky.
    1 bod
  9. Ja pridam bonus, ze mi psal borec z NL, ma objednanou Sportline PHEV (fakt je tak ten model vedenej, neni to RS) od 21.9., poslal VIN a vyrobená je od 20.4., tedy 7 měsíců, od te doby ceka na parkovisti na dverni vypln.
    1 bod
  10. Vytípnu pár komentů z června pro zlepšení nálady nás čekatelů: - i just speak with my dealer and he said that my order from july 1 2021 did get date for production estimate at the middle of year 23 - - Wow, those delivery date are just crazy. I ordered in 21 August, first delivery date was 2022 march 15, then it was moved to 5 week of 2023, and then date was deleted. I really afraid to call dealer - I spoke with my Skoda dealer today and I still don't even have a build date. 10 months of waiting and absolutely nothing - Even this site moved waiting time for non hybrid Octavia to Q3/2023. Wtf? 😮 This is epic! It might actually take 2 years to get a car from order. - Crazy things happening with Octavia new orders and there's not much official info to explain the delays. My dealer told me months ago that no new orders are accepted for PHEV Octavia; then, about 1 or 2 months ago she told me that for unknown reasons there are big delays for TSI engines (non-PHEV). I remeber replying to her that this was "good news" for those ordering TDI's... - just had a update on my car from the dealer.the car is at the factory awaiting parts.he said he understand peoples anger in the delays.he said the main problems is with parts for the vrs models.just have to grin and bear it. Když to shrnu - - i v UK čekají stejné lhůty jako my v ČR, dokonce tam mají objednávky z roku 2021 s předpokládanou výrobou v roce 2023 - 2 roky! - nové objednávky OIV nehybridních - Q3/2023 - před měsícem v UK byla stopka na PHEV motory; z neznámých důvodů jsou velké prodlevy TSI motorů (bez PHEV), naopak TDI verze jdou rychelji - největší problém s díly mají RS
    1 bod
  11. Tak tak, všede je to stejný, ne-li horší. Kdo si chce v angličtině přečíst stejný zmar jako tady, tak prosím 😀 https://www.briskoda.net/forums/topic/490411-delivery-times/
    1 bod
  12. Ono na suchu dnes jezdí dobře kde co. No upřímně i na ježdění kolem komína je dobré se zamyslet, zda kupovat úplně to nejlevnější, ono mnohdy stačí jen trochu připlatit a rozdíl je podstatný… A vždy to vyjde levněji než oprava auta, nebo ještě hůře…
    1 bod
  13. Jazdím okruh 60km od miesta bydliska. 80 percent jázd mesto, vraví sa tomu Česky kolem komína. Preto MPi. TSi som zavrhol kvôli, priamemu vstreku, EGR a GPF. Tá MPi mi úplne postačuje. jazdím 80 percent jázd sám. Keď chcem predbehnúť v obci 2jka 5000tisic ot. ak je potrebné. Mimo obce predbiehanie 3jka 5000ot. ak je potrebné. Doteraz som nemal potrebu pomyslieť a ani meniť za TSi. Jazdím obmedzovačom v meste a mimo obce tempomatom. Spotreba okolo 5 litrov najčastejšie 4.8 až 4.5. V meste krátke jazdy 5.5 až 5.8. Cez 6 som ešte nešiel. Keď som sa rozhodoval pri kúpe FAB3 medzi 44KW a 55KW. Nemalo zmysel z môjho pohľadu doplácať za 55KW. Tá dokonca točí na diaľnici až 4300otáčok. 44KW točí 4100otáčok. Výkon nad 4500 otáčok veľmi zriedkavo použijem. Preto som nechcel dávať viac za motor 55KW. Takto nejako to je aj s FAB4 48 vs 59 skoro žiadny rozdiel. Dokonca tá 48KW sa môže lepšie zabehnúť ako 59. Ohľadne FAB3 keď bola nová išla tak nejak ťarbavo neochotne ako píšeš. Po zábehu zhruba 7000km nabrala pocitovo aj 10KW viac. Staršie motory MPi 1.2, 1.4 50KW a podobne to ide ťarbavejšie ako tento trojvalec. Najlepšie tie motory porovnávať nové s novým olejom hlavne. Vrátim sa k FAB4. Nepáčia sa mi tie zadné svetlá, tie ďobky ale nejazdím na krásu. V ponuke na SK bol chvíľku motor 48KW. Naposledy som pozeral a vypadol. Neviem z akého dôvodu. Ale chcel som len vedieť aký je rozdiel v tých prevodovkách a či má tento novší MPi vo FAB4 GPF alebo EGR nikde som to nenašiel túto dosť podstatnú informáciu. Ja som za jednoduché klasické motory.
    1 bod
×
×
  • Vytvořit nový...