@RichardSA tak rozdíl v převodovkách samozřejmě je, nebot MPI F3 měla typ MQ100 a F4 má MQ200..tedy v F4 jsou kratší převody..měl jsem MPI 44kW a ted mám 59kW..já jsem s ní spokojený..do nějakých 100km/hod..je to auto za mě dost svižné a více nepotřebuji, když jezdím jen kolem komína..TSI už jsem nechtěl pro tyhle účely z důvodů, které se popisují výše v příspěvcích..navíc je ten motor myslím ještě dost syrový, má najeto jen asi 300km, takže očekávám, že se po nějakém nájezdu ještě probere :-) ale i kdyby ne..mně to stačí..jinak MPI samozřejmě žádnej GPF nemá...to se týká jen motorů TSI. Já jsem měl před F4 celkem tři F3..1.2TSI 81kW,1.0TSI 81kW s DSG a poslední MPI 44kW a mohu s klidem říci, že na couračky kolem komína, jak se říká je MPI naprosto ideální volba, blbej,jednoduchej motor, žádnej carbon, žádné turbo žádnej GPF....