Přejít na obsah

Hlavní panel

Oblíbený obsah

Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 09/01/22 ve všech sekcích

  1. Přijde blondýnka na čerpací stanici a s pláčem se ptá obsluhy: „Prosím vás, já jsem si zabouchla v autě klíčky, nevím, co dělat, mohl byste mi pomoci?“ Pumpař jí poradí jak vyháčkovat zámek i drátek jí půjčí. Slečna poděkuje a odejde. Za chvíli přijde další zákazník a může se umlátit smíchy. Pumpař se ptá, co že tak zábavného viděl. Ten mu povídá: „Víte, venku stojí u auta blondýnka a drátkem se snaží vyháčkovat zámek od auta.“ Pumpař na to: „A co je na tom k smíchu, sám jsem jí to poradil.“ Chlap odpoví: „Jen to, že v autě sedí druhá a říká: Ještě trošku do leva, ještě trošku do leva…“ Přihlásily se tři ženské do soutěže plavání stylem prsa přes kanál La Manche. Vyhrála brunetka, pár minut po ní dorazila zrzka a asi za hodinu totálně vyčerpaná blondýnka. Když ji zabalili do dek a nalili do ní pár loků kávy, vzpamatovala se a povídá: "Nechci si stěžovat, ale mám pocit, že ty zbylé dvě soutěžící používaly ruce!"
    3 body
  2. Při výměně odsátí určitě ne, ale nyní je to nejčistší a nejrychlejší varianta. Odsávku mají v každém servise možná i Lídlu :-)
    2 body
  3. Pac cerpadlom to mozem robit z hora, s kravatou a sakom. Nemusim hladat podlozku, liest niekam, cakat co mi spadne do oci a riskovat ze bude kapkat olej spod tej skrutky. A mat zababrane ruky pripadne ak sa zadari vsetko okolo. A ano v lidli stoji to cerpadlo par euro, a kedze servisi su ake su. Tak si to treba kupit. A pri rych novych turbo olejozracoch to tam po 10tkm beztak vratis spat.
    1 bod
  4. @M_ike tak to je blbý…. No a po zkušenostech s první sérii Octavie IV bych rozhodně nekoupil auto hned po představení, možná až rok až dva…
    1 bod
  5. Rozmezí mezi MIN a MAX na měrce by mělo představovat cca 1 litr oleje. Dle foto mi připadá, že to přelili o cca 0,5-0,6 litru. Já si olej měním raději sám. Zahřát motor, pak hned vypustit a nechat aspoň hodinu vykapat (na to nikdo v autorizáku samozřejmě nemá čas). Nezdá se to, ale pěkných pár deci ještě dovykape (3 deci určitě). Pak když plním, tak prakticky vždy tam pak postupně "složím" celý předepsaný objem oleje (u mých aut konkrétně přesné 4ks 1 litrových flašek), který bývá uvedený v DP pro konkrétní motor. Hladinu oleje mám pak přesně na max. Dlouhodobý provoz s takto přelitým olejem může tuším poškodit zapalovací svíčky a hlavně katalyzátor. Takže přebytečný olej bych okamžitě odsál. Jinak ať Citigo dělá radost, jeho motor je opravdu poslední jednoduchý, spolehlivý a provozně levný.
    1 bod
  6. Díky Sám víš, že je to kraj "razovity" a životní prostředí je, jaké je. Možná ano, ve vduchu tady chemie máme hafo :-)))) Není to ale takto úplně každý den. Když chytím sklizňovou techniku, nebo polský náklaďák, tak to jde k 3,8/100 ;-)
    1 bod
  7. Odsát určitě a za mě nechat nejlépe mezi půl a max.
    1 bod
  8. to bych také neřekl že to bude pouhé deci. Ono záleží, jak moc dobře olej vypustili, kolik tam nechali toho starého (vždycky tam trocha zůstane).
    1 bod
  9. Pardon a díky za upozornění. Účtovali 3,5 litru, díval jsem se, že do toho motoru patří 3,4 litru. Ale toho mi příjde víc než 0,1 litru oleje nad maximum.
    1 bod
  10. Zdravím. Právě jsem se vrátil ze servisu a stejný problém VW Up! 1.0mpi 44kw r. 2015 Najeto cca 148xxx. Auto jsem koupil již s touto závadou, tak nemohu potvrdit, jak dlouho takto chrčí. Problémový rozsah otáček byl cca 2500 - 2700. V servisu nevěřili, že by to mohla být spojka a až po přesvědčování, že ji skutečně chci vyměnit, na to přistoupili. Následně mi potvrdili, že se jedná o vadu ve spojkovém ložisku. Teoreticky bych s tím prý ještě mohl nějakou dobu jezdit, ale pod to se nikdo nepodepíše. Výměna spojkové sady mě vyšla i s prací na 8500Kč
    1 bod
  11. Moje denní dojíždění Opava-Ostrava přes šest jiných obcí na trase celkem potěší a vypadá třeba takto ;-)
    1 bod
  12. Tak když nepočítám estetiku, jsou nejlepší co se týče životnosti většinou bubny.😁
    1 bod
  13. Caute, bavil som s predajcom Skoda cez vikend (stretli sme sa mimo predajne a nesiel som od neho kupovat auto, takze ma nemusel tahat za nos) a problem niekedy nie je taky, ako sa na prvy pohlad zda. Vravel mi, ze "spravny" predajca by mal povedat, kt diel z danej konfiguracie je problemy a ako sa to da najlepsie nahradit. Vravel, ze tie matrixy nie su az taky problem, ze to sa vie ako tak doskladnit v rozumnom case. Spomenul ale, ze castokrat su to kolesa, kt rozhoduju. On takto skratil lehotu na ENYAQ o 10 mesiacov len preto, ze odporucil zakaznikovi ine kolesa (priplatok +200eur) no auto mal doma ovela skor. Nechcem tu nikoho urazat ani nic, len som chcel poskytnut pohlad na vec, kt som si vypocul cez vikend.
    1 bod
  14. Dej vědět, jestli je chceš vidět naživo:)) Čistě černé (např Zenith) vypadají naživo hrozně podle mě. Jinak údržba je ještě fajn, dá se s šikovností žít s jedním kartáčem na kola. Brzdný prach není tolik vidět, velká výhoda proti stříbrné. Cassiopea vypadá dobře, byla ve výběru na 2. místě. Je ale pravda, že antracit a Antares jsem krom našeho ještě neviděl, bohužel ani Perseus.
    1 bod
  15. Cassiopeia, Antares se budou blbě umývat.
    1 bod
×
×
  • Vytvořit nový...