Přejít na obsah

Hlavní panel

Oblíbený obsah

Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 09/03/22 ve všech sekcích

  1. Tak jsem další ze šťastlivců, dnes hovor s dealerem a 34KT dodržen, OIV 2.0TDI DSG vyrobena, teď v transportu na salon,příští týden snad k předání....druhá OIV +1.0 Tsi DSG již zaplánovana na 38 KT...
    3 body
  2. Pravdivý nezávislý test pro odpírače, pozorně poslouchat
    1 bod
  3. já to taky předtím nikdy nedělal, nakonec jsem to po prostudování spustil na dvou autech v rozmezí 14 dnů, kdo se bojí, nesmí do lesa :D pokud se podíváš na konec videa, tak tam je vidět přehled, které moduly se aktualizovaly (co přesně všechny znamenají nevím, možná by se to dalo dohledat na netu), v tom Superbu, kde jsem to dělal měl i DVB tuner, jehož aktualizace trvala asi 10 minut, tak si myslím, že pokud jej tam nemáš, tak aktualizace bude o poznání kratší co vím z vizuálního hlediska, tak při couvání, pokud budeš mít v dráze nějakou překážku, tak ti nebude část obrazu z kamery zakrývat černé pozadí okolí modelu auta, ale bude už průhledné, myslím, že se řeší i problém s náhledy v médiích, ikony jsou pořád černobílé, ty změny jsou spíše pod pokličkou
    1 bod
  4. v tom mém konkrétním případě, kdy jsem to aktualizoval známému, tak mu CarPlay pak fungoval, ale stát se může cokoliv a chybná elektrónka E13 může zapříčinit nějakou komplikaci
    1 bod
  5. Karavan viz foto + v Uherským Hradišti autoškola RED HORSE a RE0 HORSE
    1 bod
  6. Změnily se mi nečekaně plány na víkend, tak bych se pokusil dorazit. Pokud teda nenastane nějaká nepředvídatelná událost, zúčastním se. 🙂
    1 bod
  7. Že bych měl konečně v něčem "malou kliku"? Mám objednaný manuál, tak by se na mě mohlo dostat :-D KT 37-39/2022
    1 bod
  8. Mandava u Sulic Ládví u Kamenice Závist u Dolních Břežan Pepř u Jílového Veselov u Družce Veselý vrch u Mokrska Besedná u Chotilska Haniperk u Vodňan Svatá Markéta u Dlažova
    1 bod
  9. Viděl jsi KIA EV6 na živo? Takové auto nemůže být nikdy ekologické. Nikdo mě nepřesvědčí že taková stodola ačkoli na baterky, celkově za svůj životní cyklus vyprodukuje méně emisí než fabie 1.0 MPi. Myslím tím samozřejmě naprosto všechny emise s vozem spojené, i blbí prach z pneumatik. Takový vůz jako EV6 zatíží životní prostředí minimálně 2x víc než fabie pro důchodce. Jen retard může věřit tomu že je to ekologické auto.
    1 bod
  10. Koupit si elektromobil je nová forma sebemrskačství. Naprosto nechápu proč to lidé dělají když zatím nemusí! Ženská se mohla vozit parádně a ještě by jí zbylo hodně na benzín.
    1 bod
  11. A proč řešíte,jestli to má mokré nebo suché?Jezdi k nám octa se suchými spojkami a má 270.000 km a spojky původní. Cena výměny už je skoro jako u klasiky.Možná něco malinko dražší,ale za ten komfort to stojí.A pokud se posere mechatronika?To by si člověk nemohl koupit nic kdyby takto uvažoval.
    1 bod
  12. Pokud chcete snížení podvozku i se zlepšením jízdních vlastností aniž by to bylo pak uskákané, je třeba s nižšímu pružinami měnit i tlumiče, jinak je to o ničem... tovární tlumiče jsou navržené aby dobře fungovali s původními tlumiči a se sníženými tlumiči to prostě dobře nefunguje... za esteticky lepší pohled na auto platíte zásadním snížení komfortu a že by to mělo lepší chování na silnici se taky moc říct nedá... pokud snížíte podvozek o 30mm a víc tak si k tomu kupte bilestein B6 tlumiče a docílíte komfortu i vizuálně pěkného efektu. Kit už je samozřejmě víc peněz, ale podle mě je to jediný uspokojitelný výsledek: https://www.eibach.cz/eibach-b12-pro-kit-skoda-rapid-spaceback-nh1-1-2-tsi-77kw-88662.html Pokud má auto přes 50K km tak při výměně nechte vyměnit i silentbloky ramen.
    1 bod
  13. Za mě zbytečnost - rozhodně to nemasíruje celá záda jak je tomu například u Mercedesu. Na to, že to má být součást top výbavy to je nedotažené. Navíc, pokud jsi zvyklý na nafouklý bederák, po zapnutí masáže máš pocit že se ti záda propadají do sedačky.
    1 bod
×
×
  • Vytvořit nový...