Hlavní panel
Oblíbený obsah
Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 09/19/22 ve všech sekcích
-
Pri hledani jsem narazil na tento (DE) vypis s moznostmi MQB uprav. Treba se nekomu hodi. https://onedrive.live.com/view.aspx?resid=CA30F13877DEE8C6!620&ithint=file%2Cdocx&app=Word&authkey=!ACw9SCZllyg95KU3 body
-
@Rapid1.0 jj 18" plánuji dokoupit na léto a 17" co na tom jsou budou na zimu. Za ten příplatek co za ně byl v konfiguraci mám skoro celou sadu zvlášť. Seznámení bylo krásné, přesedl jsem z Octavie 1, takže rozdíl snad ani nelze popsat 😂. @Hamman TMBJR8NX5PY0209962 body
-
2 body
-
To "nepamatování" poslední skladby je v mém případě vždy spojeno s jevem, kdy po nastartování blikne hláška, že zařízení není připojeno = t.j. od posledního vypnutí zapalování se disk "odpojil". V takovém případě začne hrát vždy jedna stejná skladba. Čas mezi vypnutím a nastartováním nehraje roli - někdy stačí natankovat a už se stačí odpojit, jindy se neodpojí ani když auto nejezdí 3 dny To (ne)načítání je výsledkem kombinace slabého HW a dementního firmware. Jde totiž o triviální načítání alokační tabulky souborů, které ale trvá půlku věčnosti. Např. cca čtvrt hodiny po startu nemám šanci pustit si obsah složky Queen. Ale po půl hodině už jo... Kapely na R nebo S se chytají ještě později. Nicméně pustit si ZZ Top - to chce klid zenového mistra. Jednou jsem už nevím proč asi hodinu a půl poslouchal rádio a pak jsem byl v šoku, jak svižně se přepíná mezi složkami a skladbami - systém totiž celou hodinu nemusel přehrávat z disku a měl čas k načtení celé FAT. Poslední stav: před týdnem jsem disk přeformátoval, vytvořil složky A. B. C ... až Z. Hudba ze složek A až C je dostupná v podstatě hned. Jinak žádné velké zlepšení, akorát se dá o něco rychleji doscrollovat ke kapelám třeba na V - sice se pak zobrazí, že složka Vulfpeck je prázdná (stejně jako předtím), ale ke složce Vulfpeck jsem předtím scrolloval snad dvě minuty. Jo a ještě takový vtipný detail: hraje třeba Beatles, ale vpravo se postupně střídají obrázky kapel začínajících na C, D, E atd- to jak si systém postupně načítá metadata. Klidně bych věřil, že v mém autě se ze všech sil snaží čip, který měl řídit prací cyklus v nějaké čínské pračce, ale shodou okolností musí řídit infotainment vlajkové lodi z MB1 bod
-
1 bod
-
1 bod
-
@15degen A ty se jako hlásný trouba Kremlu necítíš s tvými směšnými komentáři o ceně pohonných které si tu dokola neúspěšně předpovídal? Podle mě ty tvé komentáře ve zdejším tématu přesně splňují co píšeš “žumpa omezených názorů”. “Nekonečné posty”… zajímavé, u někoho poznáš ze se jedna o nekonečné posty, ale u sebe když si každý měsíc psal kolik ten další měsíc budeme platit za PHM, si to nepoznal. Priste by to chtělo trosku sebereflexe, než vyříhneš takovou blitku.1 bod
-
@filda88 Krásné auto, jak proběhlo první seznamování přes víkend? Jinak taková výbava a barva by zasloužila minimálně 18´´ kola, přeci jen ty 17´´ vypadají docela malé.1 bod
-
1 bod
-
Šipka/pokyn se mi asi z 99%jízd zobrazí jen na malý moment při prvním pokynu (odzkoušeno na google maps, mapy.cz a waze, takže všechny 3 to podporují). Asi 2x se mi povedlo to tam udržet po celou jízdu, jednou myslím už navigace probíhala před nastartováním/propojením auta. Podruhé asi při obyč spuštění už za jízdy, za to ale naopak po zrušení navigace při jízdě zůstal ve vc svítit posledni zamrzlý pokyn až do vypnutí zapalování… Dnes jsem jel MR21 a tam jsem dokonce viděl, že při přepínání rádia se v tom místě objevovaly loga stanic. Toto jsem u sebe nikdy neviděl. Jinak od založení tématu proběhly dvě otf aktualizace, ale na tyto funkce ani na možnost měnit střed to vliv nemělo. Možná mám pocit,že po poslední se začal líp chovat acc (dřív přidá plyn po uvolnění pruhu). To je ale asi jen blbej pocit a zdá se mi to, navíc to nepatří sem😀1 bod
-
1 bod
-
to vypadá na uzávěrku měsíce, budeš s teploměrem obíhat byty a dělat vyučtování :D1 bod
-
Číslo zařízeného stupně v D dokodovat nelze (není to o kódování), max. možná nějaký chiptunning by věděl. Rozpoznávání dopravních značek dokodovat nejde (SWaP). Vypnutí start stop zatím snad lze jen pomocí nějakého modulu.1 bod
-
Taky jsem se toho bál, že neustálé startování a vypínání motoru mi bude vadit, ale nevadí! Když jezdím jen po městě, tak na elektriku. Když vím, že pojedu dál, tak tam dám hybrid. Když se v hybridním režimu zapne spalovak, tak jej auto nevypne, dokud se trochu motor nezahraje, a to ani když jedu z kopce - brzdí motorem. Co řeším je, jak zjistit stav nabití palubního akumulátoru v infotainmentu. Baterka je schovaná v kufru :-/ V návodu o tom ani slovo...1 bod
-
Dle slov dealera jsem největší šťastlivec za posledních x let. Čekal jsem pouze 2.5měsíce.1 bod
-
@dfga Je to určitě na diskuzi, ale já když vybíral nabíječku (nakonec vyhrála CTEK), tak jsem dospěl k závěru, že nabíječky Bosch jsou to samé co Lidl, což potvrzuje nespočet diskutujících i na jiných fórech. Pokud chceš zůstat u cenově dostupné, určitě se Lidlem chyba neudělá, pokud chceš investovat, tak CTEK. Nicméně cenový rozdíl Bosch-Lidl je asi jen za tu "značku".1 bod
-
Bohužel chválil jsem den před večerem :-(. Po pár dnech testování můžu říct, že mě můj nový Columbus (MIB 3) při přehrávání médií neskutečně pije krev. Dokud jsem měl jen flešku 32 GB, bylo to v pohodě, ale když jsem natahal audio na flešku 256 GB, chová se teď tak, jak popisoval Duke650, tzn. dlouhé načítání adresářů a subadresářů, místo jejich názvů občas jen tři tečky, některé adresáře hlásí, že jsou prázdné - i když ve skutečnosti nejsou. Nepamatuje si, kde posledně skončil, začíná přehrávat zcela nahodile a občas místo aby přehrával celé album, pokračuje skladbou ze zcela jiného adresáře, což je zejména "bezvadné" u audioknížek. Přestože mám obrázky obalů alb vložené do MP3, obrázek většinou načítá hodně dlouho a občas je na displeji obrázek alba úplně jiného. Tohle se tedy opravdu nepovedlo a obávám se, že to smysluplné řešení nemá - asi mi nezbyde nic jiného, než mít menší flešky a přehazovat je. Musím konstatovat, že pro moje potřeby byl systém z roku 2015 mnohem vhodnější a spolehlivější než ten z roku 2021 :-(.1 bod
-
Píšeš i že jde o milimetry. To bych se pousmál z několika důvodů. Obávám se, že nenasazená guma má rozměry jiné než nasazená a nafouknutá třeba o pár centimetrů. Ale jde vozit i guma nenasazená, o tom žádná... :-)1 bod
-
Zdravím .. já jsem zrušil celé slavné škoda connect, vymazal uživatele aby tam byl jenom Host a je pokoj. Po nastartování - až se to "vzpamatuje" - to samo skočí na home obrazovku. Nejsme proti pokroku, ale potřeby v autě jsou přece jenom jiné než ty v kanceláři u PC :O)). Už jsem celou tu jejich nedodělanou chloubu nemohl vystát. Auto je pořád on-line i tak, takže mne to vůbec netrápí. Skoda connect aplikace už taky nezabírá paměť v mobilu :o))1 bod
-
Toto je zapojeni ktere se pouziva pro vozidla bez ridicich jednotek v zadnich dverich (J388, J389) v komfort low systemech (AW0). Exit/warning light se pak zapojuje mezi kontakt uzavreni zamku dveri a napajeni (pin 3, 19 na 27 pinovem konektoru kabeloveho svazku zadnich dveri). Pokud ma vozidlo jednotky zadnich dveri, zapojuji se Exit/warning light pres jednotku zadnich dveri (pin 12, 13 na 16 pinovem konektoru jednotky zadnich dveri) a je potreba je v jednotce dokodovat.1 bod
-
Borci jste tu jak hlásná trouba Kremlu, jen váš bůh je spalovací motor. Toto téma se stalo žumpou omezených názorů věřících ve svojí vlastní pravdu. Jiný než ten podle vás "správný názor" tu stejně nikoho z hejterů nezajímá. Tak mi trochu unikají ty nekonečné posty o tom jak je všechno na hovno. Já pochybuji, že ty epitafy vlastně někdo čte.-2 bodů