Přejít na obsah

Hlavní panel

Oblíbený obsah

Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 10/08/22 ve všech sekcích

  1. Přátelé. Tak včera 7.10. jsem se dočkal :) a dnes 8.10. slavím narozeniny. Je to skvělá náhoda. RS TSI DSG, mamba, 120 let ms, plná výbava krom tažného. Moje první poznatky: Canton oproti O3 RS zase hraje, HUD je skvělá věc, DCC ohromilo, no a nyní nechápu, jak jsem mohl doteď žít bez matrix LED. Všechna chvála, která na ně byla vyřčena je oprávněná! Všem přeji, ať se brzy dočkáte!
    14 bodů
  2. Jestli vidím dobře, tak nemáš zapnutý Travel Assist tlačítkem, ale aktivní jen ACC. Až po aktivaci Travel Assist to ukazuje ostatní pruhy. Alespoň tak to mám teď v Golfu. Jakmile tam mám obě ikonky, tak to znamená, že mám aktivní jen ACC (ikonka zelené levá) a nad 65 km/h to sleduje pruhy (ikonka zelená pravá). Po aktivaci Travel Assist bude pohled vozu oddálen, že bude vidět celé a zároveň se zobrazí i další pruhy
    1 bod
  3. Ano, po osazení rádia do vozu musí právě naběhnout ochrana komponent, kterou ti odstraní pak v autorizáku a rádio je pak plnohodnotně přiřazenok VIN tvého auta. To je jediný správný postup. Ten Swing 869D z bazoše je rekněme nějak hacknutý a nejde právě plnohodnotně přiřadit k tvému vozu po jeho instalaci a nebude plnohodnotně fungovat. Koukl jsem na ebay, tam nějaké 871D jsou za až podezřele zajímavé peníze, ale vůbec neručím, co to v reálu je. https://www.ebay.com/sch/i.html?_nkw=5ja035871d+&_trksid=p2380057.m4084.l1313
    1 bod
  4. Videočip pro kameru mají Swingy 871D a 869D. Ten 869D má i příjem DAB. Zkusit ebay, allegro... Na bazoši je inzerát na 869D (PH car). Ten nedoporučuji. Měl jsem jej koupený a musel jsem ho s obtížemi vrátit, nefungoval jak by měl. Nebo výměna za Bolero či Amundsen (i zde ne všechny podporu kamery mají), ale tam je jednotka infotaimentu v kastliku před spolujezdcem narodíl od Swinga, který jí má za displejem.
    1 bod
  5. Podle všeho to vypadá, že je to ta verze High, takže není potřeba měnit
    1 bod
  6. @martondra treba primo cesky distributor https://www.obd-eleven.cz ja to kupoval primo od vyrobce ze skladu Amazonu. Verze Pro.
    1 bod
  7. Protoze hodne lidi to dela cinou a ma stary verze VCDS a tam je jen Daytime running light.. ono u novejsich verzich VCDS je uz vice zmen (prekladu či popisku) takze pokud nekdo jede jen podle nejakych navodů co kde najde a nepremysli u toho, tak pak se muze stat, ze mu neco nepujde ( v lepsim pripade) . a zrovna to Daytime running light a Daytime running lamps je hned pod sebou.. v prekladu je to defakto totez.. Kdyz jsem poprve delal neco kde po aktualizaci VCDS byly prave uz tyto dve varianty tak mi to taky s light to neslo..ale vsiml jsem si hned, ze pod tim je lamps..a tim ze jsem vedel, co chci udelat tak mi davalo smysl dat ty Lamps..tak jsem to zkusil a fungovalo 🙂
    1 bod
  8. Co sa velkosti tyka...subjektivny uhol pohladu 😀 Sportline 2.0 TSI vs O3 RS
    1 bod
  9. 1 bod
  10. Prosím všetkých chytrakov nech tu napíšu, že všetky brzdy, ktoré sa robia v Číne a v Poľsku balia do krabíc sú lepšie ako originál. Ani jedna značka nie je lepšia ako originál. Nič nevydrží toľko ako originál. ATE som odpísal po pár jazdách po diaľnici. Mal som aj power disc to bolo lepšie ale zhnité po roku na kašu. TRW piska ako srac. Textar bol ešte ako tak ok ale ja odmietam už robiť zo seba kokota pre 30eur na aute za 44tisic eur. Dajte si tam co chcete ale keď budete po roku tie ate skrutene alebo zhnité meniť spomeniete si na mňa.
    1 bod
  11. A akoze preco by som robil? 😃 Niet nad normalne kolecka a tlacitka.
    1 bod
  12. Tak kdyby nekoho zajimalo, co se delalo v ramci prohlídky po 90 tisicich... k tomu diagnostika, to sem davat nemusim (bez chyb). Prihodim vam i ucet (bez vymeny oleje, myti a cisteni vozu - to se delalo navíc). Jinak za 14dni jeste bude vymena zadnich kotoucu (rez do hloubky) a silentbloku ramen predni napravy. Uz jsou vydrene a proto to tak vrzalo. Promazani to neresi...
    1 bod
  13. PetrosGR, otázkou je čo očakávaš od "nastavení basů, výšek a středů". Samozrejme každý systém - základný má svoje nastavenie basy/výšky/stredy a cantonu má equalizer a separátne nastavenie pre subwoofer. Jedna vec je teda ako funguje technika v aute - u Cantonu ale väčšina sa prikláňame k tomu že subwoofer proste nie je počuť, nastavenie alebo SW ktorý toto spracováva a riadi zosilňovač nefunguje tak ako má. Druhá vec je, čo počuješ a to je nakoniec dôležitá vec. Či tam je alebo nie je subwoofer alebo či funguje a ako je vedľajšie, pre nás užívateľov je predsa dôležitý konečný zvukový vnem. A ten je ďaleko viac závislý na zdroji než na subwooferi. Ty hovoríš, že predsa basy sa musia dať nastaviť bez ohľadu na to, aký je vstup. to je a nie je pravda. U nekvalitného zdroja korekcia pomocou nastavenia basov/stredov/výšok/subwoofera prinesie len viac alebo menej nezrozumiteľný "hluk", pretože chýbajúce dáta o tónoch v digitálnej nahrávke nastavenie basov nemôže nahradiť. HiFi-guru počúvajú hudbu bez korekcii - na drahších domácich zosilňovačoch je na to tlačítko "direct sound", ktoré vypína všetky korekcie. Slušne (teda málo) skomprimovaná skladba má na pamäťovom nosiči u MP3 ca 5÷8MB bežne komprimovaná 3MB, rovnaká skladba vo formáte FLAC 30÷50MB. A to je ten rozdiel v tom, čo nakoniec počuješ. Komprimácia do MP3 predstavuje osekanie niektorých zvukov - ak máš komprimáciu na čo najmenší súbor, potom tomuto zvuku budú chýbať nízke aj vysoké frekvencie. Dostaneš sa na úroveň bývalých AM rádií, kde prenos zvuku bol obmedzený pásmom vyhradeným pre jeden vysielač. Podobne je osekaný zvuk ak porovnáš ten z rakúskych rádií ORF a napríklad RTVS - je to rovnako obrovský rozdiel. Rovnako u DAB je kvôli peniazom ktoré rádiá platia za prenos dát v našich zemepisných šírkach prenos limitovaný a priamo je tak ovplyvnený zvuk ktorý ide z audio sústavy. Nepoužívam spotify a podobné ptákoviny, ale dovolím si mať pochybnosti o kvalite týchto streamov - kto z vás by platil dáta za 50MB na jednu skladbu, keď na mobile, kde to väčšina počúva je to jedno. Zrejme teda najlepší test ako audio sústava hrá je použiť nahrávku v nekomprimovanom formáte z USB kľúča. Ja mám nakoniec základný systém vo výbave Style. Canton som po vypočutí si u predajcu pred objednávkou zrušil zo špecifikácie. Základný systém je OK ak je vstup na dobrej úrovni. V budúcom mesiaci zrejme vyskúšam separátny subwoofer uložený v rezerve a zapojený do výkonového výstupu v repro zo zadných dverí.
    -1 bodů
  14. 10měsíců a 15kkm najeto aby mi odešly kotouče, tak je to vyhlášní mediálního skandálu. Já mám Rapida 10/2019 najeto 24kkm a naštěstí zatím dobré. Tak nějak jsem při koupi doufal, že 100kkm na brzdy nesáhnu. Tak uvidíme.
    -1 bodů
×
×
  • Vytvořit nový...