Přejít na obsah

Hlavní panel

Oblíbený obsah

Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 10/19/22 ve všech sekcích

  1. Dnes s pomocí @wirer doplněna kontrolka potkávacich světel do panelu přístrojů. Postup stejný, jak je popsáno v sekci F3. Konečně nemusím v auto režimu klopit zrak ke spínači světel někde u kolene 🙂
    2 body
  2. Tak už jsem zase napomínaný... V čem si nerozumíme a jak ti vysvětlit co pořád nechápeš? Já tvoje příspěvky čtu a tvoje argumenty neignoruji, jak uvádíš ve svém napomenutí. Já s nimi pouze nesouhlasím. Proto uvádím argumenty svoje a důvod proč nesouhlasím - pokud je to ještě - po uvedení mých argumentů třeba. Proto se mi třeba nelíbí ani to co píšeš o technologiích. To má být argument? Lze vyřešit? Jak to víš? Proč to tedy ještě nikdo nevyřešil? Nebo už to vyřešil a ve výrobě elektromobilů používá? A tak ty zmíněné argumenty považuji spíš za "argumenty"... Napiš něco co lze dokázat, třeba že energie je rovna součinu hmotnosti a druhé mocniny rychlosti světla a neuslyšíš ode mne nic než projevy naprostého souhlasu. Pokud ale píšeš o svých názorech, nemělo by tě udivovat, že někdo jiný má názory jiné a že tvé názory nesdílí..
    2 body
  3. Protoze hodne lidi to dela cinou a ma stary verze VCDS a tam je jen Daytime running light.. ono u novejsich verzich VCDS je uz vice zmen (prekladu či popisku) takze pokud nekdo jede jen podle nejakych navodů co kde najde a nepremysli u toho, tak pak se muze stat, ze mu neco nepujde ( v lepsim pripade) . a zrovna to Daytime running light a Daytime running lamps je hned pod sebou.. v prekladu je to defakto totez.. Kdyz jsem poprve delal neco kde po aktualizaci VCDS byly prave uz tyto dve varianty tak mi to taky s light to neslo..ale vsiml jsem si hned, ze pod tim je lamps..a tim ze jsem vedel, co chci udelat tak mi davalo smysl dat ty Lamps..tak jsem to zkusil a fungovalo 🙂
    2 body
  4. Tak se tento rok v létě podařila ještě nižší spotřeba z cesty dlouhé cca 84km ze Špindlu do Meziměstí, přes Chvaleč a Zdoňov (kopce a serpentiny - kdo zná). Až do Trutnova to bylo dokonce za 4,9L proto že je to z kopce, ale pak už to u Adršpachu zase šlo nahoru. Obsazení auta, tři dospělí a dítě. Ale je to ode mě tak trochu podvod protože se jedná jen o cestu zpět z výletu z výše položeného bodu do nižšího, cesta tam, tedy do Špindlu byla za 6,2L takže průměr z celé cesty je 5,7L. Ale takhle to zaznamenal PP protože mezi cestami uběhl delší čas a tak se údaj krátkodobé paměti vynuloval před zpáteční cestou. Dlouhodobá spotřeba dle tankování vychází na 6,3L, dle PP 6,2L a to je myslím u auta které jezdí převážně krátké trasy (do práce) pěkný. Teď v zimě to ale zase půjde nahoru.
    1 bod
  5. @Skodzinek a co reknes na Scooter nebo blumchen? Taky zajimave na nocni jizdu 😀😀 https://www.youtube.com/watch?v=gTg3TIAmFUk https://www.youtube.com/watch?v=xn8WoG84QeM https://www.youtube.com/watch?v=BHyAVaKro3w https://www.youtube.com/watch?v=vSfVfVvYstg https://www.youtube.com/watch?v=wps0HDtwcrM
    1 bod
  6. Jaká chyba je v jednotce sedačky? Je tam chyba na motor bederní opěrky? Pokud ano -> chybná parametrizace a jak píše bajky, VCP nebo ODIS-E. Přeflashování nepomůže. V servise by ale měli udělat online (SVM) a tím nahrát i parametrizaci. Ještě taky to je někdy kvůli kódování jednotky, že si někdo hrál s nastavením ***_positioning a pak nejde provést parametrizaci. Už jsem se ale setkal i s tím, že někdo vyměnil jednotku sedačky, že mu "umřela" a kalibrace té "nové" zůstala uložená z toho minulého auta, ale pak jednou dojel na konečnou polohu motoru bederní opěrky -> paměť přestala fungovat (+ vyskočila chyba kalibrace motoru bederní opěrky) a bylo nutné nahrát korektní parametrizaci. Jednotka byla původně v Octavii a dal ji do Superba.
    1 bod
  7. @Petr Svetr jop, pisu, ze auto nastesti rvalo hned, a s tema 20kama (a 19tky budou skoro to same) to na zadku v rychlosti 120kmh proste neslo poznat ani kdyz uz to bylo pod 1bar. Pak uz jsem jel pomalej, a nepoznal nic ani pri 0,5baru.
    1 bod
  8. Hele tohle je přesně ta clona pro pravostranný provoz. Asi si hnul s páčkou. Bude to tu někde v mém příspěvku o výměně výbojek, kde je ta páčka.
    1 bod
  9. A má vlastně pravdu. Už to že nebydlíš ve vlastním baráku znamená že jsi lůza.... Co si budeme namlouvat. Lůza je furt lůza i když to jezdí v autech, taky se řadím mezi lůzu. Energeticky soběstačný jsou už dnes baráky celoročně, ale jsme zpět u finanční náročnosti. Nakonec má ale bohužel pravdu. On samozřejmě razí názor že lůza by neměla mít právu jezdit v osobních vozech pro vlastní potřebu. Takový názor obecně panuje u vládců EU, proto je směr jaký je. Jak jsem již psal, pro nás tohle znamená konec osobní mobilní dopravy a nemáme šanci to změnit. Kosty byly vrženy. Já se na tom snažím najít aspoň něco pozitivního a to se taky najít dá. Nebudeme otroky nálad východních Arabských princů a diktátorů. Až po roce 2030 nedosáhnu na osobní mobilitu, bude mi už táhnout na 50 a život budu mít víceméně za sebou (dle geneticky predispozice se výrazně přes 50 nedožiji). Problém to bude hlavně mladé generace, ale ta už v tom světe bude vyrůstat a nebude to vnímat tak negativně jako naše generace, která je odkojena na osobní mobilitě a spalovacích motorech. Svět se neustále mění a drtivou většinu času tu osobní vozy nebyly a zase jednou nebudou. Každému kdo se na to střízlivě podívá objektivně, musí být jasné že ten to stav kdy každý víkend migruje sem a tam 10M lidí za zážitky na rozloze 80K km2 tam a zpět stovky km není prostě udržitelný a je jedno jestli se bavíme o elektro vozech nebo spalovacích motorech.
    -1 bodů
  10. @Tonda-B A: Já tvoje příspěvky čtu až do konce a objektivně je zahrnuji do svých reakcích, ocenil bych tedy kdybys dělal to samé a já se tu nemusel furt opakovat, už jsi tu na mě reágoval Xkrát přičemž jsi absolutně ignoroval moje argumenty (pravděpodobně jsi to ani nepřečetl nebo nechápu potom tvé reakce). Návrat do minulosti (co jsem tu už psal): Technologie bez těch to kovů technologické lze vyřešit. U nás lze většinu těch to kovů také těžit ale není k tomu vůle. Bateriové elektrovozy jsou stejné slepá větev automobilového průmyslu. Jestli se někdy stane elektromobilita masovou záležitostí, nebude to přes současné bateriové systémy. B: Ano spalovací motory, mechanizace a automatizace je součástí naší historie a sune nás dál, to já nezpochybňuji. Po celou tu dobu tyto vynálezy byly použitý pro potřeby průmyslu a rozvoj domácností, ale to se nikdy netýkalo bezdůvodného využívání těch to prostředků vrstvou obyvatel nazvané lůzou (asi 80% všech obyvatel Evropy) Buď chvilku realista. Připomeň mi kdy se před 21. století používalí průmyslové výdobytky na to aby 80 % lůzy zbytečně spotřebovávalo obrovské množství strategických surovin pro vlastní zábavu, činnosti, která neměla absolutně žádný přínos pro průmysl, nebo tato činnost nebyla spojená s výrobou jiné suroviny/materiálu/produktu? Odpovím: NIKDY Je to do očí bijící, uvědom si kolik energie je vloženo do výroby osobních aut a motocyklů. Drtivá většina je vyrobena a provozována pro zábavu lůzy. Může ti to možná připadat zpátečnický, ale když odebereš lůze možnost používat tyto výdobytky ve svém volném času a necháš to pouze pro průmysl, tak ve skutečnosti žádný úpadek civilizace nebude. Jen prostě místo výletu k moři přes celou evropu autem, pojedeš buď vlakem a nebo skončíš na regionálním zábavním centrum, žádný výlet přes celou ČR. Zase nevnímej to tak že je to budoucnost kterou já chci. Já osobně toto dělám, také jezdím zbytečně, baví mě to. Je fajn si projet o víkendu s rodinkou jen tak 600km po okolí, zážitkách a památkách. Na druhou stranu si ale dokáži přiznat, že jsem neskutečně rozežraný a že je to reálně neudržitelné a tak si užívám dokud tu možnost ještě mám.
    -1 bodů
×
×
  • Vytvořit nový...