Přejít na obsah

Hlavní panel

Oblíbený obsah

Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 12/16/22 ve všech sekcích

  1. Před chvílí telefonát od prodejce, že auto složili na salónu. Jo, konečně po 14 měsících, a teď záludná otázka - vydržet do nového roku a mít v techničáku o rok mladší auto, díky uvedení do provozu 2023? Popř. mě napadla možnost vyzvednout po 20.12., deset dnů jezdit na převozkách a zaregistrovat hned z kraje Ledna. Ovšem máme v plánu nějaké cesty do zahraničí mezi svátky autem a to na převozkách nemůžu. Jo a ještě detail, že stále nemám prodanou skladovku co jsem před půl rokem pořídil. Někdo nějaký tip na dealera co nabízí férovou cenu, popř. aktuálně poptává nějaké RS do sortimentu? Klidně pm, děkuju. Komplet příběh - objednávka 25.8.2021; zahájení výroby 27.9.2022; výroba vozidla tuším 8.12.2022; složeno u dealera 15.12.2022; cenová garance i výše slevy zachováno - objednával jsem RS 2.0. TSI, 120 let motorsport + webasto a volant.
    2 body
  2. Ma chumelit az do 3 ale nevypada to na takove mnozstvi jako dneska takze stastnou cestu a zitra se aspon nachvili uvidime 😉
    1 bod
  3. Mám takovej poznatek z dnešní adaptace baterie přes OBDeleven. Sériové číslo baterie musí mít stejný počet číslic jako to defaultní s jedničkama. Když tam dáte počet menší, tak to neprojde skrz s chybovou hláškou o nedostatečné délce příkazu. Zároveň mě také zmátla technologie baterie, protože tam místo čistého AGM je varianta Binary AMG a Vlies (Fleece). Skrze procházení různá fóra jsem zjistil, že Vlies (Fleece) je koncernové označení pro standardní AGM baterie (označuje se tak i AGM baterie dodávaná od výroby do 2.0 tsi 206kw), kdežto Binary AGM je označení nějakých dvou (více) cívkových performance baterií. Dost jsem byl překvapen když jsem to sám rozklikl, ale třeba tato informace někomu pomůže.
    1 bod
  4. Ano, je to normál. Hladina kolísá, protože más po zahřátí okruh natlakovanej a otevřením změníš podmínky. Zkus zmáčknout hadice a uvidíš, u studenýho motoru to de, u teplýho sou tvrdý a po otevření okruhu u teplýho motoru zas půdou zmáčknout. Proto máš kontrolovat hladinu u studenýho motoru.
    1 bod
  5. No tak v techničáku máš hlavně "Datum první registrace vozidla" a "Datum první registrace vozidla v ČR" a to je včetně dne a měsíce. Takže kdo k tomu bude přihlížet, tak mu bude asi jedno jestli to bude 31.12.2022 nebo 1.1.2023
    1 bod
  6. To je mi teda logika. To přeber, odvez na vleku a počkej až do 2024, to se pak bude prodávat ještě lépe :)
    1 bod
  7. Z toho opravdu plyne, že by si to měl každý vyzkoušet ještě předtím, než si auto koupí. A k velikosti kol - já mám na léto 19" a žádný diskomfort nepociťuji.
    1 bod
  8. Je to o pocitu každého z nás - já mám stejně většinou nastaven režim normal. S III bez DCC bych ale nechtěl. I za tu cenu, že jsem přišel o sportovní podvozek.
    1 bod
  9. Jen nabíjecí (vzadu) nabijí rychleji, ty přední jsou nic moc... za mě bych řekl že přední jsou okolo 10W a zadní 15W... žádný zázrak. Spolu s chybející 12V zásuvkou vepředu je to pro mě jedno z největších mínusů auta
    1 bod
  10. Vyborne,odporucania hodne.Mam moznost ich porovnat aj s byvalou,prvou generanciou CBI,nocna jazda je fakt ovela kludnejsia a prijemnejsia,v spojeni so Skodovackym SLA fakt na vybojky vynikajuce osvetlenie.Svietia presne tam,kam treba.
    1 bod
  11. V piatok balicek dorazil,tak som ich aj hned nahodil. Montaz u svetiel z SLA prebehla bez demontaze podblatnikov.Priestoru je tam poskromne,ale da sa to.Zacinal som stranou u spolujazdca,na opacnej strane sa mi stala ale nedopatrenim vec,ze som vybojku vytiahol a omylom som nevzal novu,ale osadil som tam opat tu povodnu..Prisiel som na to az vtedy,ked som zistil,ze preco mam v krabici este jednu novu vybojku,tak som si to nakoniec precvicil este raz:-) Uz prvotny start bolo vidiet,ze oproti seriovej maju tieto next generacia ovela fialovejsi nadych,ozaj velmi blizky led svetlu.Vecerny test dopadol dobre,takze spokojnost,aj ked samozrejme potrebuju sa este riadne par hodin rozbehnut.Po par tyzdnoch zhodnotim.
    1 bod
  12. Ahojte Teraz som si vymenil origo D3S Osram za D3S s 6000k Práca tak na 1hod Nedával som dole žiadne kolesá ani podbehy a pod... Veď načo? Je tam málo miesta, ale nič strašné. Aj keď si dáte dole kolesá a podbehy, tak Vám to veľmi nepomôže... Čiže podľa mňa úplne zbytočné. Robil som to podla tohto návodu... https://www.briskoda.net/forums/topic/392573-s3-xenon-lamp-replacement-guide/ Ale v skratke... Otvoriť kapotu Odpojiť konektory svetiel. Otvorit zadné krytky na svetlach Najprv som robil spolujazdcovu stranu Aby Ste pochopili princíp (je tam asi o 1cm viac miesta) Vybojku treba pretočiť z polohy 12h do polohy 10h Opatrne vytiahnuť z čočky smerom von zo svetla Odpojiť káblik z vybojky Prehodiť zelenu plastovu objimku na novú vybojku Zapojiť káblik do novej vybojky Opatrne vsunut do čočky v polohe 10h Pretocit do polohy 12h Vodičova strana to isté... Akurát je tam menej miesta, čiže budete viac nadávať... Vrátiť namiesto zadné krytky svetiel a zapojiť konektory Vyskúšať funkčnosť... Prikladám nejaké fotky a foto mojich ruk, aby Ste videli ze ich nemám nejaké malé
    1 bod
  13. Otázka nie je komu to budú predávať, ale kto si to bude môcť dovoliť. myslím si, že my ex východný blok s danými smiešnymi dotáciami si to dovoliť nebudeme môcť (elektromobily ani neviem aká je dotácia, fotovoltaika smiešnych 1500eur oproti tomu čo je v ČR). Po novom aby vytlačili naše spalováky, chcú zavádzať rôzne obmedzenia, vstupy, emisné poplatky, znížené rýchlosti na diaľnici. Ako od stola na zapáde si ale asi neuvedomujú kúpyschopnosť produktívnej vrstvy u nás a to, že bez dotácii toto bude viesť len k tomu, že sa budú buď zákony "ignorovať", alebo ľudia čo cestujú za prácou s autom sa na to vyserú. Ja napr. robím v prérii, kam keby mám ísť busom, či vlakom, tak to je tak na 3 prestupy a 3h cesty miesto 1h autom. Som zvedavý, kto bude dochádzať sem ak to bude obmedzené elektromobilitou, inými sankciami bez kompenzácie. A to teda chcem sakra vidieť, koľko kvalifikovaných ľudí na dostavbu atómky dokáže dať región. Takže myslím si, že celkovo to padne na hubu, lebo síce tlačiť budú, ale väčšina z našincov si to dovoliť nebude môct. A teraz k FL. ŠA by bola dobre sprostá, keby šla faceliftovať ten predajný prepadák. Podľa mňa auto má stále fajn design a pár drobných zmien-maska, kruhové výduchy ala fábia a iné drobnosti to nedvihnú. Chyba nie je vo FL ale v zle nastavenej politike a konkurencieschopnosti a kanibalizácie čísel vo vlastných radoch. A úprimne, naši skončili pri hyundai nedácno. Mali mať i20 ale nakoniec nedočkavý moji rodičia zobrali i10. Ak porovnám tú nákupnú tašku zo scalou, tak ten interiér, materiáli sú v mnohých miestach hodnotnejšie spracované. V podstate tá malá srágora má všetky asistenty, prepínanie diaľkových, a interiér s materiálou ako i30. Tak ak toto porovnám s mojimi plastovými madlami a inými časťami, tak asi niekde soudruzi z MB urobili chybu. v dnešnej dobe už nestačí stavať na logo a históriu, ale treba držať krok aj s konkurenciou a ponukami trhu. Cena/kvalita, spracovanie. A hľavne odpálením motora 1,6tdi to auto ako služobák stratilo zmysel aj do firemnej flotily. Preto aj u nás je plný areál i30v crdi verzii rámci služobákov.
    -1 bodů
  14. Facelift bude určite ale minimálny ako u Rapidu. Tie zadné svetlá Scaly je veľký hnus. Ohľadom elektromobility je to slepá cesta, pár rokov a krachne to celé. Je to nereálne pre produktívnu časť obyvateľstva ako píše csabac. Si neviem predstaviť dať trojnásobok ceny za auto na dochádzanie do práce a teda aj vozenie nejakých vecí čo pešo nejde. To je čistá magória ekofanatikov, rôznej lobby a liberálno progresívnych magorov.
    -1 bodů
×
×
  • Vytvořit nový...