Hlavní panel
Oblíbený obsah
Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 01/07/23 ve všech sekcích
-
@OpelInsi na O4 je moderní házet špínu... Zhlédnutí zaručené. Co na tom že většina věcí je třeba blábol... Pak se nemůžeme divit, že Franta a Lojza v hospodě ví nejlíp, jak jsou ty auta na hovno, kdzy koukají na tyhle videa 😁5 bodů
-
Mne to príde ako 2 roky staré video... Takto to naozaj nefunguje. spokojný na 100% nie som - hlavne kvôli tomu, že som pokazil updatami funkčné auto - ale mohol by som tu dať iné video s rovnakými povelmi a všetko by fungovalo perfektne (teda neviem ako android auto, ale to nepoužívam)3 body
-
zesilovač 5L6035577A, antenni kabel 1Z2035550H - ten už je vyběhlý z výroby.. takže jakýkoliv antenní kabel potřebné délky s fakra konektory1 bod
-
JAzda 6.1.2023 z mesta do mesta, jazda najmä mimomest max 80kmh 3,7L oboma smermi. Ale je to extrem, za menej sa da iba v lete.1 bod
-
1 bod
-
1 bod
-
Mělo by to jít. Mě to zafungovalo i na jedničkové Fábii. viz příloha Kodování a přizpůsobení jednotek Fábia.pdf1 bod
-
No ono je to spíš na nějakou hromadnější žalobičku. Zákon mluví jasně, není možné odstranit závadu výrobcem odstoupení od smlouvy a v krajních možnostech žádat i nějakou náhradu navíc. Znám styl jednání v automotive businessu, výrobce volantu to bude muset vyřešit... jinak je ŠA zahrabe hodně hluboko. Docela by mě zajímalo jak to řeší např. v Německu, Británii, apod. Pokud se někdo v záruční době ozve měl by naléhat na výměnu volantu, ať už po jednání se servisem nebo s ŠA linkou to je úplně jedno....evidentně po nějakém nátlaku ten volant výmění a tím že bude vyměněn, zase běží záruka na tento díl...nebo?1 bod
-
Dobrý den, pánové, mám stejný problém, i když s Octavií, ale principiálně je to jedno - koupil jsem si auto za milion, které nelze používat, neboť cinkání je natolik agresivní, že kromě toho, že narušuje duševní zdraví řidiče (lze jej přirovnat k waterboardingu), velmi výrazně ohrožuje bezpečnost provozu na pozemních komunikacích, protože odpoutává pozornost řidiče od dění na poz. kom. Servisy neví, co s tím, mají desítky až stovky nespokojených zákazníků, a Škodovka se nám vysmívá. Přístup Škodovky, že je to vlastně v pořádku, mne osobně nepřekvapuje a čekal jsem jej. Popravdě nevěřím ani v ten zázračný a spásný software; pokud by chtěli, naprogramoval by jim jej student průmyslovky v okresním městě za basu Plzní během jednoho odpoledne. A proč jsem tohoto názoru? Motory 1.5 TSI spojené s manuální převodovkou se projevují velmi výrazným škubáním, zejména za studena, ale tak ve 40 % případů i po delší jízdě. Škodovka zpočátku tvrdila, jak vyvíjí software, který problém vyřeší, poté jej "vyvinula", po instalaci se však nic nezměnilo. Nyní tvrdí, že je to přirozený projev tohoto motoru a je to v pořádku (co to jen připomíná, že?). Tohle všechno vím, protože doma bohužel jedno vozidlo vybavené tímto "motorem" máme - taky stálo skoro milion. A teď, co s tím? Že si už nikdy v životě Škodovku nekoupím, to je jasné (i když mne to mrzí - v roce 1971 můj děda prodal Fiata 600 a od té doby se nám doma střídaly pouze Škodovky a až do koupi výše zmíněné 1.5 TSI v roce 2020 /kterou jsme ale považovali za klopýtnutí Š-A/ jsme byli spokojeni), ale co s autem za milion, které je nejen nepoužitelné, ale taky neprodejné? Jako jednotlivci nic nezvládneme, Škodovka si s námi vytírá zadek. Nedovedu si taky představit auto vracet, zákony a práva spotřebitele jsou jedna věc, ale skutečnost je vždycky poněkud odlišná. Napadá mne: 1) Vytvořit "nějaký" právníkem k dokonalosti dovedený a neprůstřelný dokument, který pro reklamaci použijeme všichni a využijeme sílu masy. 2) Medializace celé věci; tady se ovšem bojím, že do toho nikdo nebude chtít jít, protože všechny televize používají vozidla značky Škoda a předpokládám, že je nekupují za stejné peníze jako obyčejní zákazníci. Na druhou stranu, covid a Ukrajina už nikoho nebaví a tohle se jeví jako slušná kauza. 3) Koupit za vlastní peníze nový volant, nechat jej v autorizáku (kvůli záruce) namontovat a auto prodat nějakému nešťastníkovi a doufat, že se mu závada projeví až po šesti měsících a jednom dni.1 bod
-
@ohavlis Jednoduše, pokud je auto v 2 létě záruce, reklamovat. Ze zákona reklamaci přijmout musí, zákazníka odmítnout nemohou (ať si servis říká co chce, vždy musí na zadost zákazníka sepsat protokol (hlavně si ho od nich převzít, někdy mají tendenci to zapsat jen do jejich systému) o podání reklamace a do 30 dní se vyjádřit, a zákazníkovi doručit rozhodnutí). Pokud do 30 dni vadu neodstraní, odstoupit od kupní smlouvy (poslat odstoupení od smlouvy). Pokud bude ŠA tvrdit, že systém funguje správně, potom znalecký posudek a nejspíše soudní cestou. Pokud je auto mladší půl toku potom zákon č. 89/2012 Sb. §2161 “(2) Projeví-li se vada v průběhu šesti měsíců od převzetí, má se za to, že věc byla vadná již při převzetí. Nicméně dokud jim lidi ty auta nezačnou vracet, očividně nemají v plánu s tím něco dělat… Už jen zde je docela dost lidi na to, aby se to “nějak pohlo… Auto je sice trochu dražší než kuchyňský robot, ale záruka a reklamaci proces je na oboje obdobný.1 bod
-
Tak som bol dnes na garančnej kontrole po dvoch rokoch a v súvislosti s problémom s TA mi ponúkli riešenie, ktoré je podľa mojej mienky zo strany SA vrcholne nekorektné a ich jediným cieľom je právne sa chrániť pred prípadnými nárokmi zákazníkov. - Predovšetkým teda požadujú podpísať Dohodu o urovnaní (ktorú som odmietol podpísať), v ktorej SA a zákazník prehlasujú, že "problémový" vizuálny a akustický prejav "Funkcie Travel Assist" nie je sám o sebe vadou, keďže sa má de facto jednať o prejav aktívnej diagnostiky vozidla upozorňujúce užívateľa na prípadné obmedzenie niektorých funkcií (teda ide o správne fungovanie tejto funkcionality). Už z tohto som nadobudol dojem, že vlastne všetko funguje ako má a my (zákazníci) asi z rozmaru otravujeme s nezmyslami... - Keďže sa podľa zákazníka jedná o rušivý jav, ktorý (len) zákazník považuje (mylne) za vadu a teda žiada o jeho odstránenie, sa SA na základe dohody so zákazníkom (hoci nemusí) predsa len zaväzuje túto zákazníkom označovanú vadu "vyriešiť" deaktiváciou systému "Travel assist", ktorý systém následne nebude vo vozidle dostupný a užívateľ ho nebude môcť aktivovať a užívať jeho funkcie. Okrem "Travel assist" nebude funkčný ani systém "Emergency Assist"... - Keď som sa dotazoval, ktoré konkrétne funkcionality vozidla budú týmto dotknuté (keďže tieto z predloženej Dohody nie sú zrejmé), bolo mi uvedené, že zoznam týchto funkcií im SA poslala, ale len ako prísne interný (dôverný) dokument, ktorý mi teda nemôžu poskytnúť. Verbálne mi niečo "motali" o absencii "Lane assist" a akejsi núdzovej brzde pri adaptívnom tempomate, resp. skrátenia času medzi zastavením a rozjazdom pri aktivácii adaptívneho tempomatu, pričom konkrétne - ako to bude vyzerať v praxi - sa vyjadriť proste nevedeli... (podľa mojej mienky ani len netušia, ako sa to bude v praxi správať). - Čo je však podstatné a kľúčové, ten SW na ktorý tak všetci čakáme a ktorý má daný problém s TA vyriešiť, fakticky problém nevyrieši a ani to nemá byť jeho úlohou. Jeho jediným účelom bude to, že zákazník si - po update SW vozidla - funkciu TA bude schopný deaktivovať sám. Inak povedané, nový SW neodstráni problémy s TA a jeho komunikáciou s volantom. Tento len zákazníkovi umožní svojpomocne (zrejme cez infotainment) si TA deaktivovať a tento potom opätovne aktivovať (bez odstránenia skutočnej príčiny problémov s TA). Zákazník teda už nebude musieť v súvislosti s deaktiváciou TA navštevovať autorizovaný servis. Čiže SA rezignovala na svoju povinnosť odstrániť skutočnú príčinu problému s TA a tento sa rozhodla "vyriešiť" tým, že systém nás na problém len nebude upozorňovať. Mimochodom SW by mal byť k dispozícii v prvej polovici r. 2023... - Úplný výsmech je navrhovaná kompenzácia zo strany SA, spočívajúca v nároku zákazníka na dočasné bezplatné užívanie služieb ŠKODA Connect a Care Connect po dobu jedného roka. Mimochodom, ak si zákazník v lehote do 3 mesiacov od uzavretia Dohody tieto služby neaktivuje, nárok na ich dočasné bezplatné užívanie stráca... - Samozrejme SA si v Dohode vymieňuje, že - jej podpisom - sú všetky nároky Zákazníka (právo na náhradu škody, náhrada nákladov, výmena vozidla, nárok na zľavu z kúpnej ceny, odstúpenie od kúpnej zmluvy a pod.) plne urovnané a že SA a zákazník touto Dohodou prehlasujú, že voči sebe nemajú žiadne nároky z titulu zodpovednosti za vady na vozidle. Perla na záver: Zákazník sa podpisom Dohody zaväzuje informovať právneho nástupcu (napr. v prípade predaja vozidla) o povinnostiach z tejto Dohody a samozrejme o nedostupnosti TA a EA... SA si snáď nevhodnejší prístup k zákazníkom ani zvoliť nemohla. Prinajmenšom mňa - ako relatívne lojálneho zákazníka - definitívne stratila...1 bod
-
1 bod
-
Dobrý den všem, máme stejný problém s nefunkčním TA na čtyřech firemní autech 3x Octavia + 1x Superb vše kupováno 2021. Vše aktuálně v záruce. Škoda se k tomu staví tak, že volanty již nemění a čeká se na úpravu software. U Superbu volant měněn na jaře 2022, vydržel cca 4 měsíce a cca v srpnu 2022 začaly problémy na novo. Nyní se situace vyhrotila tak, že hláška o nedostupnosti TA vyskakuje někdy i v intervalu 10s. Upřímně z auta už nemám žádnou radost a jako zákazník jsem vytočený na maximum. O tom jak může být tato vada nebezpečná při jízdě raději ani nemluvím. Čemu nerozumím je pasivita Škody, co se týče řešení tohoto problému, který, jak mi sdělil servisní technik od škody, je pěkný průšvih o kterém Škoda dlouho ví, a tato diskuse jasně ukazuje, že postižených aut je obrovské množství. Jako zákazník jsem si koupil vozidlo s výbavou TA a připlatil za ni nemalý peníz, přičemž tuto výbavu nyní nemohu používat a závada TA dělá naopak z jízdy velmi nepříjemný zážitek. Každopádně ze strany škody velmi neseriozní jednání, kdy zákazníka bez skrupulí nechá jezdit vadným vozem Teď přemýšlím co dál. a napadají mne tyto možnosti: 1. Chystám se napsat oficiální reklamaci na celkem 3 vozy v záruční lhůtě s požadavkem odstranění vady do zákonné lhůty 30 ale obávám se, že nic nezmůžu a jediná možnost by bylo odstoupit od kupní smlouvy a požadovat vrácení peněz, Pakale zůstaneme na firmě bez aut. 2. Vyvolat extrémní tlak na servis a domoci se výměn volantů (snad to alespoň na pár měsíců pomůže) 3. Medializovat tuto záležitost 4. Další obměna vozového parku za 2 roky již nebude ani pod značkou Škoda ani VW. Škoda v mých očích ztratila kredit......1 bod
-
Dnes ujeto 41 km a ani jedno pípnutí. Nicméně jsem přes https://www.skoda-auto.cz/sluzby/kontaktni-formular oslovil výrobce s požadavkem na urychlené řešení tohoto problému, mimo jiné jsem s odvoláním na toto fórum napsal, že zdaleka nejsem jediný, kdo se s tímto problémem potýká. Z infolinky reagovali rychle: Váš podnět týkající se stížnosti na asistenta jízdy jsme v pořádku obdrželi a vzhledem ke skutečnosti, že obsahuje veškeré náležitosti potřebné pro individuální posouzení, předáváme jej specialistům další úrovně zákaznické podpory. Po prověření podnětu a získání potřebných informací od dotčeného servisního partnera ŠKODA budete ze strany specialistů zákaznické podpory kontaktován. Žádné naděje si nedělám, jen můžu mít pocit, že jsem se snažil něco pro to udělat.1 bod
-
Chlapi, nechybi nekomu xenony ?? jinak pokud to neudelas komplet s ostrikem (vetsi nadobka) a nivelaci. tak to bude bastl a na silnici s tim nemas co delat!-1 bodů