Hlavní panel
Oblíbený obsah
Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 01/15/23 ve všech sekcích
-
5 bodů
-
On ten kapacitní volant také není žádný zázrak. Rozhodně mě otravuje víc, než nekapacitní v OIII. Kámoš ze Škodovky mi říkal, že to reklamuje kdekdo. Při reklamaci se volant vymění a .... nic se nezmění. Ale údajně připravuje Škoda na půlku roku softwarové řešení.1 bod
-
1 bod
-
OII nemá pojistky pro každé světlo, pouze na veškeré osvětlení dané strany, resp do X o zbytek se stará BCM/BSG jednotka. Není nic snažšího, než vzít P světlo a dát ho místo L, na konektory sedí, pokud bude svítit, je chyba ve světle, pokud ne, jít po kabeláži, někdy odejde i výstup z jednotky. Vypínač není fyzicky spojený s okruhem světel1 bod
-
1 bod
-
Tak ja mám po 17 mesiacoch auto konečne zadané do výroby na 6. týždeň, podľa predajcu bude auto vo februári doma. Neviem odkiaľ berie tú istotu, že nebude niečo chýbať a neskončí na letisku, ale tak snáď má pravdu. 1.5 e-tec style plus a pár drobností, objednané 9/2021.1 bod
-
Tu je celé video, pekné sú tie záverečné slová 👌: https://garaz.tv/player/XR8KhOR2dKtDY6dpZRZY?type=VIDEO1 bod
-
Zdravím, v předchozím příspěvku jsem položil otázku, na kterou si nakonec i sám odpovím. Stručně na úvod - existují dvě "chytré" verze originální montážní sady pro dodělání elektroinstalace pro tažné zařízení na F2/R po faceliftu: první verze: 5J1055316 na krátkou F2 (5J1055316A na kombíkovou F2 a 5J1055316B Roomstera) pro vozy od faceliftu do KT 22/2011. druhá verze: 5J1055316D na krátkou F2 o (5J1055316E na kombíkovou F2 resp. 5J1055316F Roomstera) pro vozy od KT 22/2011 až do konce výroby. Liší se zapojením, protože samotná auta se liší schématem zapojení elektroinstalace - viz předchozí příspěvek. Pozdější montážní sady (316D, 316E a 316F) lze bez úprav instalovat i na vozy vyrobené před 22/2011 - v manuálu mají séparé popis zapojení pro starší vozy vč. vozů se start-stop systémem. Mě se povedlo rozklíčovat, jak použít starší sadu na můj novější vůz, bylo to relativně snadné, ale vyžadovalo to drobné úpravy - musí na dvou drátech předělat dva piny za jiné typy - ideální je mít jeden nový pin 2,8x0,8mm a jeden nový pin 4,8x0,8mm a hlavně je třeba znalost, kudy do toho... A o tuto zkušenost bych se rád podělil. Popisuji pouze zapojení pro můj vůz vyrobený v březnu 2014, bez start-stop systému. Takže mám starší sadu (316, 316A nebo 316B) a chci ji na novější vůz vyrobený po KT22/2011 bez strat-stopu. Předně - pokud ji zapojíte na novější vůz dle starého manuálu, nebude Vám to fungovat - bude Vám věčně hořet 5A pojistka SB17 při přepnutí spínače světel na parkovačky... Jaké zapojení zůstává stejné (viz schéma z manuálu 316/316A): zapojení šedého drátu (gr) do pinu 13 budíků, starý drát nechat zaizolovaný zapojení pojistek ATO zapojení drátů do BCM jednotky kabel ro/ge zapojit do volného slotu pojistky 12 a nově doplnit pojistku 5A Co je potřeba zapojit jinak: do spínače světel se vůbec nezasahuje, zapojení ponechat jak je z výroby z pojistky SB19A vyjmout vstupní drát RO - červený o průřezu 2,5mm2, tedy ten tlustší a blíže k podlaze zapojit jej do prázdné pozice 2 svorkovnice C (která je součástí montážní sady) místo něj dát na pojistku SB19A drát bl/br (modro/hnědý), který měl původně vést na pin 15 spínače světel z pojistky SB37B vyjmout výstupní drát gr/ws (šedo-bílý, je to ve skutečnosti to dvojice drátů) tyto drátky mají velkou pinovou koncovku 4,8x0,8mm, kterou bude třeba odstranit a nahradit ji menší 2,8x0,8mm, poté přijde zapojit do prázdné pozice 1 svorkovnice C na drátu sw/ro (červeno-černý), který měl původně vést na pin 9 spínače světel, je třeba odstranit menší 2,8x0,8mm pinovou koncovku a nahradit ji větší 4,8x0,8mm, poté zapojit na uvolněnou pojistku SB37B (místo té dvojice šedo-bílých drátků). Toť vše, nyní je elektroinstalace z hlediska zapojení totožná, jako kdyby byla nainstalována pozdější, správná verze 316D/316E/316F. Přijít na to, jak toto udělat, byla docela fuška, posloužila mi druhá, správná sada a její manuál, kterážto půjde na jiné auto v rodině. Dále spousta procházení schémat zapojení, propípávání kabelů a srovnávání obou sad... Nicméně se mi to povedlo, mám to již odzkoušeno a zdá se, že vše funguje jak má... Schéma z manuálu 316/316A:1 bod
-
1 bod
-
Myslel se tím šumák, že apka nepozná čip motoru, výkon motoru ani krouťák v ní není. Jinak její možné chování popsal brrrrm Mám i čip a nějak jsem tuhle závislost nepoznal, spíš ta apka bere nejvíc G při zrychlení a brždění a otáčky nad 3000(odhad), to jsou ty jiné barvy čáry jízdy v mapě. A sleduje ty parametry co jsou do kruhu u jízdy.1 bod
-
1 bod
-
@Lonley toto se uz v nejakem topicu resilo. Zkus pohledat.1 bod
-
Ja mám vo Fabii 4 dve spiatočky a na pohľad z exterieru svietia silno ale z interieru je realne mizerna viditeľnosť. Tiež mam tento problém ale nie je to niečo s čím sa nedá žiť.1 bod
-
1 bod
-
Mně třeba prodejce noční jízdu neumožnil, musel by do práce mimo pracovní dobu a půjčení auta přes noc nebo na víkend nešlo.1 bod
-
Dataplug podľa mňa sleduje rýchlosť auta, otáčky motora, ako stláčaš plynový a brzdový pedál a teplotu oleja a podľa toho ráta %. Ak čip spôsobí, že budeš mať nižšie otáčky, menej stláčať plyn a brzdu, a motor sa ti rýchlejšie zahreje, môžeš mať aj lepšie % z jazdy... ;)1 bod
-
Preto som na to ani nereagoval, maximálny prúd sa predsa rozdelí medzi všetky pripojené zariadenia. Octavia sa hrá na moderné auto, ale všeho všudy vpredu sú len 2 nabíjacie USB-C porty, ktoré mimo iného nevedia ani Quick Charge, ani Power Delivery a z toho všetkého, keď chceš mať hudbu na USB tak ti ostane len 1 voľný USB-C port. Mám použiť PhoneBox a nabíjať bezdrôtovo 1 telefón? Rád by som, ale bohužial je to nanič, lebo technická realizácia od Škody prehrieva telefón. Zbytočne vyhodených 300 EUR. Mám si ťahať kábel zozadu? Super nápad, mám vpredu 2 USB-C, aby som ťahal kábel zozadu. To že zo zadných USB-C sa nedá prehrávať hudba, aby som vpredu ušetril port, je už len zlatý klinec tej nepremyslenej USB modernizácie. Chceli nahradiť 12V zásuvku univerzálnym USB-C, ale nezaplatili za patenty, inak by som 12V nepotreboval, lebo by to stíhalo nabíjať napr. Nintendo Switch či laptop, ktorý na cestách používam a používa tiež USB-C. Bez tých fičúr je to vlastne len Micro-USB s USB-C portom, lebo to nevie dávať toľko šťavy koľko by to malo dávať.1 bod
-
A taky jsem nám už domluvil salónek, paní vedoucí se mám ještě v lednu připomenout😎1 bod
-
1 bod
-
Majitelé Superbu ale očekávají, že po pár dnech odstavení vozidla nastartují bez problémů, budou mít funkční nezávislé topení ...(potřebují být včas na jednání a pod). Ale právě díky inteligentnímu dobíjení si tím nemohou být jisti, klasické dobíjení by pořád udržovalo akumulátor nabitý a tyto problémy by neměli.1 bod
-
No po roku určite neaktuálne, ale tak snáď niekomu pomôže (ak to tu niekde niekto nedal). Pre lepšie čistenie toho tesnenia je dobré stlačiť 3x ovládanie konkrétneho okna (keď je dolu) a okno zíde ešte o kúsok nižšie a lepšie sa k tomu dá dostať. U mojej mr 2019 to funguje. okno.mp41 bod
-
1 bod
-
Přidám se k vyjadření k motoru 1.5 TSI. Má jednu největší chybu a to je vypínání válců. Totálně vám po čase zničí hlavu válců. Ve škodovce vám řeknou že jste používal špatný benzín ale pravda je někde jinde. Ovšem popisuje pan. Ing. Janda na stránkách cimbu autosport.-1 bodů