Přejít na obsah

Hlavní panel

Oblíbený obsah

Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 01/17/23 ve všech sekcích

  1. Octavia combi Rs 147kw TDI plus par priplatkov ... Objednana zaciatkom marca 2022, predpokladany termin dodania 9 mesiacov ... Dnes 17.1.2023 na sklade u dealera (predpokladam, ze to bol kus co sa dokoncoval cez sviatky)
    3 body
  2. Nemusíš chtít mít sportovní auto, jen třeba nechceš mít kompletně orezlé brzdy po pár tisících km :). A nebudu říkat, že to co mám já je nejlepší a shazovat zkušenosti / názory ostatních... Brzdy jsou jako gumy... pokud bych s lepšími gumami/brzdami 1x zabrzdil dříve než s levnějšími/obyčejnými, a vyhnul se tak nehodě, tak se ta investice vyplatila. Lepší brzdy přece nejsou jen o tom, že chci jezdit na okruh s nimi...
    2 body
  3. Tak to by byla první věc, kterou bych vypl :D Stačí, že ostřikovače světlometů zlejou půl auta, aniž by se je o to někdo prosil... poslední věc co potřebuji je, mít zašpiněnou celou nákladovou hranu, když to není nutné :D
    2 body
  4. 170t km za 2-3 roky ? To je docela narez 😀
    1 bod
  5. Nápis vzadu - mohlo být již z výroby, nebo sundané. Dle ceníku byla parkovací kamera u výbavy Sportline na SK trhu v roce 2020 v základu. Tažné zařízení nikoliv a to ani příprava.
    1 bod
  6. Ložisko poznáš hned jak hučí. Toto byli jasné pneu. Jinak doporučuji nalepit neopren na přední plastové podběhy a do zadu do podběhu, srazíš tím hluk od kol na minimum, je to levná úprava s obrovským efektem. Např. tento: https://www.ahifi.cz/comfortmat-neoprene.html Voda se v tom nedrží.
    1 bod
  7. Mám Brembo Xtra na druhém autě a spokojenost. Předtím Zimmermann sport a taky ok. Samozřejmě to nemám změřeno, ale pocitově to brzdí lépe. Děrovaný kotouče vypadají dobře a nic nerezne. A pokud vydrží polovinu km, tak to taky neva. Vyměním a budu ve výsledku na ceně originálu, ale 100tkm budu mít krásný kotouče. A ne na L&K za 1,35 mega rezavý a hnijící kotouče. S tím ať jde Škodovka do ..... Brembo Xtra hlavně nejsou nějaký levný kotouče a destičky. Dají se výhodně koupit na mroauto, ale všude jinde ten jeden přední kotouč stojí 3100-3600, v LKQ/AutoKelly 4200. Nebudeme se bavit o autorizáku, ale originál přední kotouč stojí 3673Kč https://www.skoda-dily.cz/nahradni-dil/5q0615301g-predni-brzdovy-kotouc-340x30mm-skoda-30891.html . Taky tam můžeš dát základní Zimmermann za 1675 a nebo třeba Bosch, Meyle, Febi, Daco a A.B.S. za 1100-1500. Brembo Xtra je adekvátní náhrada za super cenu. Pokud někdo lítá hodně dálnici, Německo, má chip, zajede si na okruh, tak bych dal třeba ECB. Ale furt ne originál. Ten jedině clubsport nebo brzdiče z Audi. Jinak doplním, že jsem zastánce autorizáku a originálních dílů. Ale ne v případě brzd. Ta cena a kvalita je totální úlet.
    1 bod
  8. @Perito Mám na 206kW komplet Brembo Xtra kotouče i destičky. Brzdí to skvěle, oproti originálu neporovnatelná cena. A ten zadek co tu dělá snad 28 stran z 31? Za chvilku to bude 5 měsíců a kotouče jsou jako nový. Jediná nevýhoda jsou dost špinavý kola od prachu z destiček, ale to mě netrápí, protože obě sady kol jsou antracit. https://www.mroauto.cz/cs/hledani/1/9/09-c306-1x/brzdovy-kotouc/8325965 https://www.mroauto.cz/cs/hledani/1/9/p85144x/sada-brzdovych-desticek-kotoucova-brzda/7040434 https://www.mroauto.cz/cs/hledani/1/9/09-a200-1x/brzdovy-kotouc/452673 https://www.mroauto.cz/cs/hledani/1/9/p85124x/sada-brzdovych-desticek-kotoucova-brzda/6854536 slevový kód BEZKOMPRESE a máš komplet asi za 10 430 Kč. V Praze třeba Drivelab, nevadí jim v případě brzd vlastní díly, diagnostiku kvůli zadku mají a umí. Cena s vlastním materiálem asi 3600 a cca za 2,5 hodiny hotovo. Takže za 14 tisíc dohromady. V případě originálu máš za tuhle cenu jenom předek.
    1 bod
  9. Pročetl jsem výše uvedená fóra, takřka všechny postižená auta jsou 2016. Pouze jedno 2015, několik 2017, ale ty mohly být vyrobeny také 2016. Existuje informace, že mezi 2015 a 2017 proběhly 3 modifikace tohoto dílu, definitivní má být z 26.týdne 2018. Primárně se to týká škodovek, jen minimum vozu je vw nebo seat. Což je těžce pochopitelné, když se všechny motory dělají v MB. Ani jedno z postižených aut není 2012 -2014. Zajímavé je, že ve Světě motorů vyšla v rubrice Bazar a i jinde řada testů O3, F3 a dalších s motorem EA211 kdy čerpali ze zkušeností servisů a typických závad EA211 a toto nikdo nezmiňuje. Pro opravu je potřeba sundat sání, tedy vypustit vodu, což je problém. Nové nauštění a odvzdušnění je možné pouze s přípravkem a diagnostikou, protože je potřeba pouštět elektrická čerpadla a otevírat ventily, neb chladící okruh jsou 3 samostatné okruhy.
    1 bod
  10. Už to mám. Pro někoho kdo na to není připravený tak spínače jdou z tuha a nejlepší je vzít nějakou plastovou špachtli či páčidélko aby jste si spínače neomačkali. U mě asistovali různé obracečky z kuchyně. Poté vyndat kryt, to už je hračka. (Kouknete a uvidíte) Čalounění dáte pod kryt a zase znova zacvaknete. Nemusíte nic lepit. Bohužel jsem nefotil postup, protože sem sám nevěděl, jak to dopadne.
    1 bod
  11. Vyndat spinace a potom ramecek... Jde to ztuha
    1 bod
  12. V prvom rade by som skúsil prehodiť gumy za letné, počasie praje, chod sa previezť a možno bude problém v nich. Aby si zbytočne niečo nemenil.
    1 bod
  13. Sleduji ho již pár let a on se vyjadřuje nejenom k elektromobilitě, v tom jsem s ním v podstatě za jedno, ale prostě za ty roky na autosalónu a nejenom tam, s ním ve všem na 100% ohledně motorismu, ale i třeba v hodnocení testovaných aut nesouhlasím, ale to je snad normální, že se lidé rozcházejí v názorech. Každopádně ta citovaná věta o odlišných názorech nebyla míněna na odlišné názory v elektromobilitě, i když i ta elektromobilita tam byla ve větě zmíněna.
    1 bod
  14. Ta žlutá by RS hodně slušela.
    1 bod
  15. Za mě určitě ano. Výrobce šetří, kde se dá a plastizol není po celém podvozku a podbězích (nevím, jak u Octavie IV, ale bude to stejné). Tedy nejlépe na novém autě nechat ošetřit podvozek i dutiny, ničemu tím neublížiš. A cca po 3-5 letech (dle nájezdu) nechat minimálně ty dutiny opět ošetřit.
    1 bod
  16. Áno, aj mňa to znepokojuje, keď si predstavím čo všetko mi môže auto spôsobiť. Auto je týždeň v servise, zatiaľ som kontaktoval importéra (oddelenie servisu) a taktiež servis, kde mi auto opravujú - nikto sa zatiaľ nevyjadril. Samozrejme chcem reklamovať systém ACC aj Front Assist - je to všetko software no aj tieto veci sa musia dať reklamovať. Buď tu zlyhal radar alebo software ktorý dané systémy riadi. (po krátkom googlení sa dá zistiť, že radar menili už viacerým majiteľom) V servise som žiadal, aby mi vytlačili potvrdenie, v akej polohe bol plynový pedál v čase nárazu, povedali mi že také informácie nevedia zistiť. Pán z importu mi do telefónu povedal že taká situácia nemohla nastať, pretože to riadia kamery a tie museli vidieť že je predo mnou auto (tvrdeniu že ACC riadia kamery ja osobne neverím). Aj v sevise aj v predajni, kde som auto kúpil mi povedali že o čiernych skrinkách nevedia. Aurgumentovať je ťažké, keď všekty karty má v rukách výrobca - má prístup k všetkým záznamom z diagnostiky. Neviem však ako sa dá vysvetliť to, že aj keby auto nepridalo samé (ale akože plyn som stlačil ja v strede kolóny na podlahu) tak prečo nefungoval ani Front assist. Jednoducho tam veci ktoré mali fungovať nefungovali. Prečo keď predo mnou stojace auto zmizlo z ničoho nič z radaru, tak auto pridalo plný plyn? Systém by mal vedieť, že v reálnom svete nemôže niečo v stotine sekundy zmiznúť a mal by to vyhodnotiť ako chybu a nepridať plný plyn. Napríklad taký renault vypína adaptívny tempomat pri 40 alebo 60 km/h, už viem prečo.... Ešte pri tejto rýchlosti máte dosť času reagovať ak auto mylne pridá plný plyn. Ja som len chcel upozorniť na svoju skúsenosť s ACC, aby to ľudia používali opatrne. Preto som to písal na toto fórum, kde asi chodia majitelia Škodoviek. Nejde mi o odškodné, potrebujem ale vedieť, čo sa stalo, čo a prečo zlyhalo. Mám malé dieťa, a nemôžem si dovoliť aby sa auto takto správalo. Tak isto mi môže hocikedy zabrzdiť na dialnici, vrazí do mňa kamión a povedia mi, že ja som zodpovedný za riadenie auta, tak potom načo tam ten tempomat je? Zlyhajú brzdy, narazím do niekoho a nebudem to môcť reklamovať pretože ja som zodpovedný za riadenie? Od užívateľov sa dočítam že tie systémy nie sú dokonalé, no mala by o tom infomovať aj výrobca, že napríklad ACC je spoľahlivé na 98%, v 1 % Vám nepomôže a v 1 % Vás môže zraniť - ak by som mal tekéto info, nekupoval a nepoužival by som daný systém.
    1 bod
  17. V zime a na mokrom bude treba mat velmi jemnu nohu na plyne.Bez preklzu sa to ani nerozbehne.Osobne kombinacia predokolka a taka naloz nutnov uplny nezmysel.Pneu budu aj v lete extra miznut.Tato motorizacia potrebuje nutne tu 4kolku.
    -1 bodů
  18. Ja kdyz lezu do kufru tak tu cocku sem tam otru palcem😅
    -1 bodů
×
×
  • Vytvořit nový...