Hlavní panel
Oblíbený obsah
Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 01/22/23 ve všech sekcích
-
Tak pánové kolegové, hlásím, že jsem se v pátek dočkal. Kolem oběda jsem dostal email, okamžitě jsem si domluvil termín s dealerem, že to ještě ten den odpoledne zmákneme předat a za 10 minut jsem seděl ve vlaku do Prahy 😁 dealer na mě čekal v Praze na nádraží, co více si přát a za 10 minut jsme byli v salonu. Mazlík tedy každopádně přebrán a zajíždíme. Dostal jsem ještě info a mám k tomu certifikát od řízení kvality z Kvasin, že vše trvalo o měsíc déle, neboť si ho vybrali jako zkušební kus na rozšířené zkoušky kvality. V salonu mělo najeto 45 km, s tím se asi dá přežít. Podrobnější info o mazlíkovi budu přidávat do správné sekce, již má své vlákno. Na závěr ještě jednou krátce shrnutí. Začátek dubna 2022 objednávka, 2.11.2022 vyrobeno, 4.1.2023 doručeno na Porsche Praha Smíchov a 20.1.2023 se všemi oficialitami přebráno.6 bodů
-
Protiřečíš si, píšeš, že "svoboda jednoho končí tam kde začíná svoboda druhého" a zároveň chceš skoro všechny (6,5 miliónu majitelů aut) omezovat či jim něco zakazovat (jako sebrat lidem 3 milióny aut?). To je nechutné sociální inženýrství, které akorát vede k napětí ve společnosti... Ostatně není to tak dávno, co tu podobní soudruzi zbavovali ostatní majetků.4 body
-
A nechtěl bys rovnou znárodňovat... Nějak mi to připomíná dobu, kdy kdo měl něčeho víc tak byl hned podezřelý. Tady v tomto směru se Ti nějak prolíná zelená a rudá ideologie.3 body
-
Jsi si jistý, že to, co nás dožene bude pravda? Já bych řekl, že nás dožene ledacos, ale pravda to nebude...2 body
-
volant uz mam nejaku dobu namontovany, rovnako aj modul. modul je inspiraciou od @ExecutedDonut, len som si mierne upravil napajanie. pripojenie na CAN linku, plus a minus, v ramci auta je umiestnenie mozne napriklad na GW, BCM, konektory v spodnej casti A-stlpika a podobne. snazil som sa to popisat i na webe https://wirer.sk/o3_volant22-modul/ testovane to je na mojej O3 2017, na zaklade poziadavky a zmenu HEX hodnoty je mozne prisposobit aj pre prepinanie virtual cockpit, testovane na S3. lava strana volantu je ovladana bez zmeny, na pravej strane spodne sipky na vstup do menu a navrat spat, asistenti (vlavo hore) bez zmeny, vpravo hore mam vstup do menu telefonu. mam to v aute uz asi 3/4 roka, no spracoval som to az teraz...ako som pisal i na webe, modul existuje niekolko druhov a kazdemu moze vyhovovat nieco ine. mne nerobilo problem si dany modul vyrobit...a mozno trosku usetrit :D nejake video: https://youtu.be/IT-mLfG_VO02 body
-
Sestra s manželem a dcerou bydlí ve vesnici na rozhraní Křivoklátska a Plzeˇnska. Autobus tam jede ráno a večer. Dojíždění do Prahy, kde oba pracují a dcera studuje řeší s pomocí 3 aut. Dvě stará Clia a jedno Polo (cenově cca 70 tis. za kus). Představa, že si koupí 3 elektromobily po milionu za kus je zcela mimo jejich ekonomickou realitu a dokonce i mimo jejich snění. A už vůbec si neumím představit, že by doma na vesnici dobili 3 elektromobily přes noc tak, aby mohli zase ráno vyrazit do práce a školy. Jo, v Praze je hromadná doprava dobrá - když nechci tak nemusím auto vůbec použít. Ale není jen Praha. Ale babičku nebo nemocné dítě bych i v Praze radši odvezl do nemocnice autem...2 body
-
Ano a sami politici jezdí na svých jachtách a létají tryskáči. Zamysli se nad tím na koho jejich rozhodnutí nejvíce dopadne...2 body
-
To je hodně extremistický pohled na osobní dopravu, která se podílí produkcí CO2 asi 5-10%. A už chápu, kde se ty extrem. názory berou a je mi z toho zle. :(2 body
-
To máš nejspíš pravdu, nicméně to nevylučuje to, co jsem napsal. Většina lidí vůbec netuší, co se na ně (nás) řítí. To nejsou jen elektroauta, ale emisní povolenky z dopravy, z vytápění. Nikoho nemine zateplování domů atd, atd, atd... Zákazy, příkazy, nařízení. Jde jen o to, co si necháme líbit.1 bod
-
Udelej diag jednotky tazneho... Bude tam asi problem... Jednotka asi KO... podle diag uvidis...1 bod
-
@informator Člověče ty ses nějak rozjel. Pět let tady děláš spící pannu a najednou střílíš jak u Verdunu a ještě k tomu vůči druhým názorům a diskutujícím tak nějak neomaleně. Nikdo Ti tvůj názor a vizi budoucího světa nebere, je to tvoje právo, jen mně přijde, že to vidíš nějak moc jistě a neomylně. Patent na řešení se pořád jenom hledá a zkouší, o tom, že to dopadne podle tvých představ, ví v tento moment snad jen Bůh (pokud tedy vůbec existuje).1 bod
-
Kdyby jsi si přečetl, co jsem psal výše, tak víš, že 2 auta jezdí jednou za týden či čtrnáct dní. Jen mi vadí, aby mi nějaký elektro zastánce zakazoval s nimi jezdit. A automobilová doprava má dopad kolem 5-10%, ale ve světovém měřítku a to jsem také zmiňoval. Ale vidím, že asi nemá cenu se hádat. Jeden zastává běžná auta, druhý proti nim bojuje, těžko najdeme společnou řeč. :) Ale o tom se tu nebavíme. Už mám nálepku sebestředného tupce a dokud si nekoupím Teslu a nebudu denně nabíjet ze zásuvky, tak se to nezmění. Díky nechci. PS: Nedojezdím, neboj. Spalovací motory tu budou ještě 50 let zastoupeny nadpoloviční většinou.1 bod
-
To doufám. I když ono je to ještě daleko. Objednával jsem v únoru a letos v lednu prodejce tvrdil, že ještě tak 3-4 měsíce, takže čekám tak v létě. Do té doby bude v ceníku, přední světlomety obsahují čajové svíčky, ale do výbavy přidáme sirky zdarma.1 bod
-
Problém je ovšem v tom, že tyto alternativy se velice rychle oklešťují. Až nebude možnost volby - kolik lidí si asi bude moci dovolit obměnu za elektromobil (a tím zdaleka nemyslím jen nový) ?1 bod
-
ale prd kampaň, jestli někdo dělá kampaň proti elektromobilům, tak jsou to jejich zastánci. Většině lidem vadí elektromobily pouze z toho důvodu, že jsou pro ně finančně nedostupné a (nebo) provozně nepoužitelné a že se jim kvůli jejich prosazování zdražuje a do budoucna bere možnost použití pro ně vhodnějších a finančně dostupnějších spalovacích automobilů. Kdyby byly elektromobily pouze možností pro přirozené zájemce, tak jsou všem ostatním srdečně ukradené. A takové ty názory, že když se někdo posadí do Tesly, tak změní na elektromobilitu názor je blbost, když na tu Teslu nikdy mít nebude.1 bod
-
Vše je o užívání a případných ústupcích. Evidentně je problémem, že se musí delší cesty chtě nechtě plánovat. A také mít vyřešené dobíjení na běžné užívání. To u spalováků odpadá, neb i na rezervu se dá pohodlně dojet k nějaké nonstop čerpače. Nikomu elektromobil nevymlouvám, ale dokud bude jiná možnost domů jej rozhodně nechci a právě pro výše uvedené.1 bod
-
Mám pro vás jeden happy end, abychom tu jen pořád netruchlili: přes všechny zde diskutované nástrahy se mi výroba nakonec přiblížila na týden před Vánoci, na převoz k dealerovi se nakonec našel nějaký dobrák, leasingovka potřebovala jen týden na značky a ostatní propriety a auto mám už v garáži. To nejlepší na konec: auto přišlo včetně elektronických dětských pojistek na zadních dveřích a bezdrátového SmartLinku. Co více si přát? ;-)1 bod
-
To vůbec není vytržené. V okamžiku, kdy má jeden výrobce zpravidla celou řadu výrobních závodů v různých lokalitách, tak dost často závisí třeba i jen na původu dílu. Krásným příkladem byly třeba Bridgestone ze Španělska a tuším Turecka. Značka neznamená prakticky nic, protože i dobrá značka udělá aušus. Jak je to konkrétně teď s brzdama nevím, mění se to. Na OIII byly minimálně první roky trvanlivé extrémně, úplně s klidem názezd i kolem 120-160 tis. Na aktuální jsem měnil po 60 tisících komplet kotouče i destičky. Jak to vypadá na Superbu i před koncem výroby vidíme všichni... Když budeš počítat s internetovými cenami oproti standardnímu servisu (a třeba na CC do toho ještě akčními), klidně se dostaneš se stejnou kvalitou na půlku. Ale záleží jak kde, jak kdy a u jakých dílů.1 bod
-
To je smutné že po takové době to nedali dohromady. O4 z pohledu ifotaimentu sráč!!! Ještě že jsem se nerozhoupal a nekoupil si ji znovu a to jsem už byl nalomenej na O4 2.0TSI 4x4 DSG!!!1 bod
-
Nesouhlasím s tebou. Idealní řešení existuje. Káblík s Ali vše vyřeší a je to super. Stop start si pamatuje poslední stav a můžej jej kdykoli aktivovat nebo deaktivovat. Montáž půl hodinky doma před garáží. Třeba zde: https://www.aliexpress.com/item/1005003969106422.html?spm=a2g0o.productlist.main.27.430a619fRtrGBa&algo_pvid=3716644b-1cfd-4076-ae81-a101907e2dcf&algo_exp_id=3716644b-1cfd-4076-ae81-a101907e2dcf-13&pdp_ext_f={"sku_id"%3A"12000027662617025"}&pdp_npi=2%40dis!CZK!513.86!436.78!!!!!%40210217c716740536881468811d06bc!12000027662617025!sea&curPageLogUid=pwqjWowwjtr81 bod
-
1 bod
-
1 bod
-
Tondo já tě chápu, ale to nemění nic na tom že je to neudržitelný stav a změní se to, toto prostě skončí, dávno už bylo rozhodnuto.0 bodů
-
Jsem tupec a budu jezdit svými 2 auty dokud na to budu mít peníze. Na ekologii v tomto směru fakt kašlu. Za auta jsem zaplatil, jsou mým majetkem a nenechám se nikým omezovat, abych je nemohl použít dle libosti.0 bodů
-
Nejjednodušší a nejjistější je vytáhnout konektor. https://forum.skodahome.cz/topic/139996-start-stop/?do=findComment&comment=2345825-1 bodů
-
@matesmc To je přesně to co jsem tu popisoval. Sebestřednost a naprostá bezohlednost. Teď jsem tu já mám prachy a ostatní zdechněte v příkopu. A přesně proto EU razí politiku, která tě těch peněz a vozového parku zbaví a můžeš si kvičet jak chceš. Brzy tak jako tak dojezdíš.-1 bodů
-
V pořádku, nikdo ti neupírá právo vlastnit 50 let starý spalovací motor, klidně si ho skladuj na svém pozemku. Naštěstí ho nebudeš mít jak provozovat, stejně jako tvoje nadpoloviční většina. A když jsme u toho čtení psaného textu, zkus si taky přečíst aspoň pravidla diskuze, na kterou přispíváš. Já jsem netvrdil že si budeš muset koupit elektro auto do zásuvky. Ne nebudeš, nebude pro lidi jako ty dostupný jak na pořízení, tak na provoz. Typický zástupce českého občana v paneláku, už nebude mít tu výsadu osobní automobilové dopravy. Respektive ne v takové formě jakou známe dnes. Tj SUV pro manželku, SUV pro mě a Octavii pro moje děti na dojíždění do školy. Konečně zmizí desítky zbytečných krámů ze zákazu zastavení pro hasiče a záchranné složky, zablokované chodníky a pod. co je dnes folklorem vlastníků svých miláčků na sídlištích aniž by řešili kam ty nové vozy pro svojí rodinku v 2+1/3+1 vlastně zaparkuji.-2 bodů
-
Právě osobní doprava je ten nejlepší způsob kde začít, omezíš pohyb všeho. Přeprava pohyb generuje velké množství emisí, nejde jen o to co vůz spálí, ale co předchází tomu abys mohl vůbec vůz používat a samozřejmě služby na to vázané. Silniční sít, rafinerie, těžba nerostných surovin. Jsem naprosto pře automobilizovány národ, máme v čr 6.3M osobních automobilů, to je auto na každého dospělého člověka, to je totální magořina a restrikce které toto číslo sníží aspoň na 3m jsou naprosto nepostradatelné nutné když to stádo tupců odmítá pochopit.-3 bodů
-
@PetrBo Přesně to tvrdím taky, lidé jsou neuvěřitelně rozežraní a je to neudržitelné. Tříčlenná rodina má dvě auta a parkují to u bytovky... to je prostě prasárna po všech směrech. Je to neudržitelné. Dokud si může průměrná česká rodina dovolit mít dvě auta tak špatně prostě není. Kecy tipu že u nás to bez auta nejde neberu. Dřív to šlo bez aut zcela. Stejně když se dívám po sídlišti, tak 2/3 aut se za celý týden ani nepohnou a když tak maximálně do nákupáku a zpět. Nevidím důvod aby české rodiny měli víc jak jedno auto. Alibistický žvást že když na to mám tak proč ne je taky totálně mimo v době kdy evidentně naše planeta už nezvládá, taky by to chtělo trochu sebereflexe. Je nutné vozový park zdražit tak aby si lidé nekupovali víc aut než opravdu potřebují. Ekologická stopa osobní automobilové dopravy je extrémní a neudržitelná. Já chci aby moje děti mohli žít na této planetě tak jako já. svoboda jednoho končí tam kde začíná svoboda druhého a tady se bavíme o přežití lidí co teprve začnou svět objevovat. Nechci aby ho zničilo pár samolibých hovad, kteří neví co s penězi.-4 bodů
-
@matesmc Ty jsi prostě typický příklad natvrdlého člověka, kterého nezajímá realita a mele si svojí. Čísla a studie jsou jasná, neunikneš tomu a zatloukáš hřebíček do rakve svým dětem pro svojí pohodlnost.-6 bodů