Hlavní panel
Oblíbený obsah
Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 01/25/23 ve všech sekcích
-
Úplne od prvého km sa mi tá 3ka nezdala ale nedával som tomu nejakú váhu. No už mi to ide na nervy tak to riešim1 bod
-
Ahoj, tak podobny problem, sem tam vyskakovalo TA. Po precitani tohoto fora som silou pomackal veniec volantu a odvtedy mam pokoj, zatial asi tak 5 dni. Nasiel som aj poziciu, kde ked zmacknem veniec volantu pipne mi TA.1 bod
-
Maroš Čabák, redaktor ze TOPSPEED.sk vyzpovídal Martina Jahna, člena představenstva Škody Auto a.s. co se týče elektromobility, ale hlavně připravované normy EURO7. Jahn mimo jiné k EURO7 řekl: " Navrhované EURO 7 je taková hloupost, že není možné, aby se to schválilo. Bude nás to stát hodně práce a přesvědčování.................Nebráníme se určitému pokroku, ale musí to být pokrok, který je technologicky zvládnutelný a nezdraží auta tak, aby si je mohli lidé vůbec koupit. Je potřeba se vrátit k normální, racionální diskusi a situaci....."1 bod
-
S mapou to má veľa spoločného, pretože v čase keď bola čerstvo otvorená diaľnica od hraníc s Maďarskom po Miskolc ale nebola ešte v mapových podkladoch, tak ľavá strana svietila naplno, po aktualizácii máp sa správa tak, ako na každej diaľnici, ľavú stranu diaľkovými nenasviecuje. A deje sa to pri akejkoľvek rýchlosti, aj nižšej ako 130. A spomínaneho asistenta nemám. Tu info z katalógu Škody : 'Inteligentní systém například podle GPS údajů navigačního systému pozná, zda se vůz pohybuje po městě, na silnici nebo na dálnici, a podle toho automaticky přizpůsobí osvětlení kraje vozovky.'1 bod
-
Čí protiakce ? Evropa svět rozhodně nespasí (a to nemluvím o tom, pokud by to mělo být celosvětově) a nepočítej rozhodně s tím, že si většina sníží životní komfort, spotřebu a úroveň, na kterou se vypracovali. Pokud se u některých dá podle našich měřítek vůbec hovořit, že vůbec mají nějaké životní minimum. Zde už nejde jen o nějaké elektromobily, ale třeba těžbu nerostných surovin, dřeva a dalších, průmysl (nejen ten těžký), nákladní dopravu, lodní a leteckou dopravu..... Já si tedy celosvětové uskromění nedokážu nijak představit.1 bod
-
Debata kandidátů na ředitele jahodárny se velmi vydařila. Moderátor: Tak, pánové, co byste řekli k jahodám. Kandidát Bílý vlas: Domnívám se, že jahody jsou červené. Kandidát Řídký vous: Co to povídáte, o jahodách nevíte vůbec nic. Kandidát Bílý vlas: Jahody jsou skutečně červené a také mohou být sladké. Kandidát Řídký vous: To je samozřejmě nesmysl, protože s banány je to naprosto jinak. Moderátor: Prosím, vraťme se k jahodám, netahejme sem banány. Kandidát Řídký vous: Vy jste, pane redaktore opravdu naprosto neobjektivní. Je jasné, že banány jsou žluté a třeba takový meloun je zelený. Ale ne vodní! Kandidát Bílý vlas: Jahody jsou červené, bývají i sladké a je třeba říci, že jsou i dobré. Kandidát Řídký vous: Vy tomu ale vůbec nerozumíte! Já jsem do jahod dělal vždy, stejně tak jako neodmítám banány, melouny, ani ananasy. To je přece jasné a nevím, proč mně redaktor tlačí do opaku. Moderátor: Pane Řídký vouse, prosím, jak byste vedl jahodárnu, aby byli všichni spokojeni! Kandidát Řídký vous: Tak tohle je velmi nefér otázka. Já budu dělat přesně to, co dělám jako předseda kompostárny dosud. Především předem nevylučuji ani jablka a hrušky, protože zeleninu je třeba chránit před mrazy, které – jak tady můj protikandidát Bílý vlas neví, protože tomu nerozumí – řeky plynou mnohem více nežli rybníky, které, jak víme…nemohou dobře hořet, aniž by do nich nebyla naházena řepka prostřednictvím akvarijních rybiček. Kandidát Bílý vlas: Jahody jsou červené, bývají i sladké, ano, bývají i dobré. A věřím, že pokud budeme o jahody všichni pečovat, dle svých sil a schopností, mohou přinést užitek všem. Moderátor: Co vy na to, Řídký vouse. Kandidát Řídký vous: Vy jste tu debatu zavedl úplně jinam, to je vidět, že tomu vůbec nerozumíte, protože já vedu kompostárnu a taky k tomu mám několik divizí kompostů. Takže jahody jsou logicky moji jednoznačnou prioritou a na rozdíl od svého protikandidáta jasně říkám, že jahody jsou červené, bývají i sladké, ano, bývají i dobré. A věřím, že pokud budeme o jahody všichni pečovat, dle svých sil a schopností, mohou přinést užitek všem. Moderátor: Promiňte, pane Řídký vouse, ale vy nyní říkáte to, co říkal Bílý vlas. Kandidát Řídký vous: Vaše zaujatost už je opravdu nedůstojná této televize. Proto se obracím na své voliče, aby jasně pochopili, kdo z nás tu mluví pravdu a kdo lže. Jahoda je jahoda a s tím nikdo nehne. Já jsem kompostář a kompostér, a s tím taky nikdo nehne. Nikdy nebudu tvrdit nic, co by bylo v rozporu s tím, co jsem tvrdil jakkoli někdy z principu opačně, přesto logicky a rozumně neodvisle od čehokoli, co dává smysl, čehož je svědkem každý, kdo mne kdy slyšel, nebo komu jsem prodával kompost! A že ho bylo! Moderátor: Pánové, vaše poslední slovo. Jak byste se charakterizovali jediným dvěma slovy! Kandidát Bílý vlas: Čest jahodám! Kandidát Řídký vous: Navždy džem! Moderátor: Děkuji vám, pánové. ????1 bod
-
1 bod
-
No když odhlédnu od konfrontačního stylu který jsi použil ve svých příspěvcích (a přehlédnu tvůj nick a hlavně avatar) tak samozřejmě chápu, že bys chtěl pro své děti to nejlepší (ale kdo ne? ). Sám také používám po Praze v maximální míře MHD. Jednak mě nebaví pocukávat v kolonách a není to ani ekonomicé (chceš li ekologické). Jenže zákazem aut se spalovacím motorem to začíná a kdoví čím to skončí. Vždy když menšina chtěla určovat většině jak a co mají mít a dělat, tak se to nakonec časem zvrtlo. Svět má mnohem větší problémy než jen to, že má někdo auto. Já bych třeba na nějaký ten elektrovůz asi měl, ale nechci jej - a třeba zrovna proto, že mi jej kdosi nutí a dělá ze mně vyvrhela který ničí planetu.1 bod
-
volant uz mam nejaku dobu namontovany, rovnako aj modul. modul je inspiraciou od @ExecutedDonut, len som si mierne upravil napajanie. pripojenie na CAN linku, plus a minus, v ramci auta je umiestnenie mozne napriklad na GW, BCM, konektory v spodnej casti A-stlpika a podobne. snazil som sa to popisat i na webe https://wirer.sk/o3_volant22-modul/ testovane to je na mojej O3 2017, na zaklade poziadavky a zmenu HEX hodnoty je mozne prisposobit aj pre prepinanie virtual cockpit, testovane na S3. lava strana volantu je ovladana bez zmeny, na pravej strane spodne sipky na vstup do menu a navrat spat, asistenti (vlavo hore) bez zmeny, vpravo hore mam vstup do menu telefonu. mam to v aute uz asi 3/4 roka, no spracoval som to az teraz...ako som pisal i na webe, modul existuje niekolko druhov a kazdemu moze vyhovovat nieco ine. mne nerobilo problem si dany modul vyrobit...a mozno trosku usetrit :D nejake video: https://youtu.be/IT-mLfG_VO01 bod
-
Pokud odchází lambda sonda - ta před katalyzátorem - pak bývá bohatší a bohatší směs až skoro teče benzín výfukem. Pak obvykle je problém s teplými starty (studeným nadměrné množství benzínu tak nevadí) a s reakcemi motoru na přidání - bývají takové dietní. V Chomutově to neznám, ale zkontrolovat funkci lambda sond (doufám že nevyměnili tu funkční) by neměl být problém pro žádný servis.1 bod
-
Kolik máš najeto? Na to, kromě návštěvy škodováckého servisu, stačí otevřít manuál od auta a nemusí čekat, až mu někdo něco nakuká na internetu...1 bod
-
To možná kdysi tak ve Š120. Nikdy mně tato kontrolka v modernějších škodovkách v zatáčce neproblikla.1 bod