Hlavní panel
Oblíbený obsah
Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 02/20/23 ve všech sekcích
-
když tohle nastane, stačí auto odstavit, zamčít a počkat cca 10 minut než v zamčeném autě zhasne červená kontrolka na stropě, další start a všechno bude ok.2 body
-
Dobrý den, jen malé varování. Superb III 2.0 140kw 4x4 2018. Koupen po leasingu, 170000 na tachometru. Pečlivě zkontrolován v servisu. Vše bez chyb. Těsně po koupi nefunkční vodní pumpa - řešeno rovnou včetně rozvodů. Teď po roce měl jít na olej a motor začal mít takovej divnej traktorovej zvuk, těch pár km to ještě vydrží. No do servisu se dostal už na odtahovce. Na dálnici začalo škubat, ztratil výkon, divnej rachot. Kontrolka ani chyba žádná. Naštěstí u sjezdu, takže hned odstaveno. Zjištěno rozpadnutí ložiska vahadla ventilu s následným kolapsem a "potkáním" motoru. Rozvody skočeny o dva zuby. Takže komplet výměna vahadel a těch věcí okolo, nové rozvody. Po vrácení motoru zpět do auta stejně nenastarovalo - řídící jednotka KO, poslána na opravu. V ten samý čas na dílně Kodiaq se stejným motorem - 170k na tachometru - kousnutá vodní pumpa, přepálení řemenu a "potkání" motoru. Měli na něm s opravou trochu náskok, takže po prvním nastartování měl Kodiaq divnej traktorovej zvuk. Znova rozebrali a vačkové hřídele rozjeté proti zůbům. Takže se chlapi rovnou podívali i na moje vačky a to samé. Takže výměna celého bloku s vačkami, u tohoto motoru obě vačky zalisované a mění se celý blok. To v Boleslavi taky moc nevymysleli. Účet za opravu přesáhne částku 100 tisíc korun. Takže ten pocit ze super auta a parádního svezení trochu vyprchal. Tak s vodní pumpou nečekat na servisní interval a jak to začne znít jako traktor, do servisu včas. Ať nedopadnete jako já. Takovou závadu na těchto km jsem u žádného auta nikdy neměl a u auta za 1.5M bych to vážně nečekal.1 bod
-
Nieco podobne ma na O1 z havarijky stalo okolo 9 stovak. Vytahovanie, brusenie, lakovanie… dvere poskodene neboli a ani vrchna strana prahu1 bod
-
Dcko je oproti B iba novsi generacny stav,takze iba kodovanie,ale kedze sa jedna o kluce,tak iba niekoho,kto to dokaze online1 bod
-
No asi bych si vyžádal kompletní dokumentaci co se dělalo, protože při prodeji pak když by někdo chodil s měřičem tloušťky laku tak by mohl mít problém že je na dveřích tlustší vrstva.1 bod
-
První snímky Škody Kodiaq s minimálním maskováním: https://www.novinky.cz/clanek/auto-prvni-snimky-nove-skody-kodiaq-s-minimalnim-maskovanim-404234251 bod
-
Aby to nebylo jako kdysi, když jsem vozil v š105 náhradní cívku, rozdělovač, palivovou pumpu a vodní čerpadlo :-)1 bod
-
"Krásný" obraz našich současných, ale i minulých "Eurohujerských" vládních politiků, co se týče elektromobility a její podpory v rámci např. i našeho předsednictví v EU v minulém roce. Obzvláště si to srovnejte s vystoupením tehdy ještě budoucího premiéra Fialy (cca od 2.30 min záznamu) a jeho dnešní činností ve vládě a v EU, tj. pro mne podraz první třídy, ostatně není to poprvé, co dříve veřejně mluvil úplně jinak, než dnes koná. Pokud dnes Fiala tvrdí, že je tedy jiná situace, tak byl buď naivní jako malej kluk, když pravděpodobně vůbec nevěděl která v mezinárodní politice bije, nebo tehdy veřejně a účelově oblboval voliče. Ostatně i politika předchozího premiéra Babiše v rámci EU spíše nahrávala zelenému šílenství (možná ani netušil co vůbec činí), no a dnes se tam v tom videopříspěvku bývalý a současný ministr dopravy mlátí po hlavě, kdo vlastně za to může, že za pár let nejspíše nebudeme mít na normální, nová auta. Stojí to za zhlédnutí, jaké křiváky máme dnes v politice......1 bod
-
@Roman Kušnír presne ako píšeš, prekódovanie LA som včera vrátil naspäť. TA a teda kapcitný volant nemám a pokiaľ ho máť nebudem tak to ponechám na pôvodnom nastavení, lebo to prekodovanie je nepoužiteľné až možno nebezpečné.1 bod
-
1 bod
-
1 bod
-
1 bod
-
Dobrý den. zdravím Vás oba a moc děkuji za rady... Nevím, jak je to možné, minule to nešlo, nyní se to podařilo a okna na DO fungují !!! Děkuji moc a mějte se fajn !!! Zdraví VM1 bod
-
1 bod
-
Je ti jasné, že k tomu potrebuješ mať v každom kolese snímač? Vecička ktorá stojí dobrých 40+ € za kus, je to pomerne kazové, má to väčšinou negatívny vplyv aj na vyváženie kolesa, a pri každom prezutí budeš kvôli tomu platiť pneuservisu ešte niečo navyše za každé koleso. Ja som to mohol mať na novom aute "iba" za 140 € a aj tak som si to nedal, podľa môjho názoru je to zbytočná komplikácia života a môžeme byť radi, že u VAG to stále funguje aj cez snímač ABS.1 bod
-
Max co som este ochotny akceptovat su tieto kolobrndy,ktorych som bol donedavna zarytym odporcom,ale raz skusis a uz neprestanes,je to max navykove.Prva 6/2022 s 0,35kW,postupny upgrade na 0,5kW a momentalne uz druhy tyzden prvy model na slovensku 4,3kW cez 80km/h bez toho aby som bol brzdou premavky a to co urobim s autom 5km na firmu v case spicky za pol hod,urobim s kolobezkou za ani nie 10min s dojazdom na nabitie krasnych 120km.Kazdopadne,uz aj s vybavou pre zabranenie pripadne tazkemu zmrzaceniu 😀-1 bodů
-
Aha, došly argumenty? Můžeš se pokusit popsat proces, jak podle tvých představ "si škodovka bude sama od sebe vyrábět znovu vlastní auta", po té, co bychom "si jako stát v EU prosadili svou, tak je nám to stejně v rámci Evropy k ničemu"? To je myšlenkové dada, nebo nerozumíš textu a reaguješ zcela mimo téma. Pokud máš problém s porozuměním psanému textu, nápověda: Škoda je součást koncernu VW, vyrábí tak podle výrobní a obchodní strategie celého koncernu. ČR je členem EU, a tedy "prosadit si svou" (ve smyslu zcela odlišného od zbytku EU) je nemožné. Tomu opravdu nerozumíš, že tu operuješ podobnými hypotézami?-1 bodů
-
Aktualny status u mna: od vyroby cca 9 pracovnych dni a auto bolo u predajcu. Avsak s poskrabanymi dverami pri preprave… Cize aktualne sa caka na striekanie pred odovzdanim… Stalo sa niekomu nieco take? Ma SA na to nejaky guideline?-1 bodů