Hlavní panel
Oblíbený obsah
Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 03/05/23 ve všech sekcích
-
4 body
-
3 body
-
2 body
-
2 body
-
1 bod
-
Tak jsem na to přišel. 2 dny hrabání v elektrice a zmrzání venku. Dělá mi to ŘJ doběhu ventilátoru. Když ji odpojim, auto konečně normálně jezdí a funguje.1 bod
-
Poznámka ♦ Zapalovací cívky lze snadněji vyjmout při zahřátém motoru. Používaný tuk usnadňuje vyjmutí. ♦ Zapalovací cívky s koncovým výkonovým stupněm a konektor zapalovacích svíček jsou pro případ opravy jednotlivě dostupné Demontáž – Demontovat kryt motoru. Zapalovací cívka 3 válce – Demontovat trubku vedení vzduchu – Stisknout tlačítka aretace-b- na odvětrávací hadici klikové skříně -1- a stáhnout hadici. – Vyšroubovat šroub -a- a sejmout hadici z turbodmychadla -2-. Zapalovací cívka 4 válce – Demontovat trubku vedení vzduchu Pokračování pro všechny zapalovací cívky – Odpojit svorkovnici -2-. – Vyšroubovat šroub -1-. – Zatlačit stahovák -T10530- do otvoru zapalovací cívky -1- až nadoraz. – Dotáhnout matice -2- ve směru -šipky-. – Vytáhnout zapalovací cívku stahovákem -T10530- ve směru -šipky- ze skříně vačkových hřídelů. Montáž Montáž se provádí v opačném pořadí, přitom je třeba dbát na následující: Poznámka ♦ Konektor zapalovacích svíček se od zapalovací cívky odpojuje rukou. ♦ Při montáži nových zapalovacích svíček potřít konektor zapalovací svíčky mazací pastou G 052 565 A1. – Potřít těsnicí průchodku konektoru -šipka- mazací pastou G 052 565 A1. – Nasunout rukou konektor zapalovacích svíček -1- na zapalovací cívku až nadoraz. - Odvzdušňovací kanál -2- přitom musí být orientován středem k pouzdru konektoru -3-. – Nasadit všechny zapalovací cívky volně do otvorů pro zapalovací svíčky. – Vyrovnat zapalovací cívky ke svorkovnicím a všechny svorkovnice současně nasadit na zapalovací cívky. – Namáčknout rukou zapalovací cívky rovnoměrně na zapalovací svíčky (nepoužívat žádný příklepový nástroj). Utahovací moment 8 Nm1 bod
-
Novinky v silničním provozu - při zařazování z pravého do levého pruhu má přednost řidič v pravém pruhu! Říkal to instruktor! Fakt! Pojďte se podívat, co už instruktor neřekl ale život ukázal.1 bod
-
1 bod
-
Na fábii je tohle https://www.automrazik.cz/autodily-nahradni-dily-skoda-fabia-karoserie-svetlo-plastove-dily/krytka-pro-stresni-listu-skoda-fabia-i/ https://www.autodily-pentl.cz/fabia-i/3084-krytka-stresni-listy-fab-6y6-853-140d.html1 bod
-
1 bod
-
Tak dnes jsem se dostal k tomu abych nafotil kam jsem dál plašič já. Je nalepeny oboustrankou na jednotce motoru. Jinak Kemo jsme montovali v servise a používal jsem ho i na minulém autě a stejně tam kuny chodily. Tak jsem koupil od jiného výrobce a zatím stopy po kunách nejsou. Dávají myslím tři měsíce na vyzkoušení. Vyrábí ho kousek od nás a testují na místních kunách tak asi proto funguje.1 bod
-
Tak včerejším dnem se v mém případě kruh uzavřel a vůz jsem vyzvedl. Doplním tedy, že převzetí proběhlo 2. 3. 2023. Na můj vkus se to u dealera zdrželo déle, než by se mi líbilo, ale to je dané také tím, že se mi to sešlo s dovolenou mého prodejce + v tom měli nějaký nepořádek, protože už jeden termín předání byl domluvený, ale nakonec mi pak volal, že zjistili, že to auto tam není a mají to na nějakém svém centrálním parkovišti a ještě si to musejí převážet na salón... No bordel. Postřehy a poznatky na základě prvních desítek kilometrů - zatím samozřejmě převládá euforie z nové "hračky". Auto vypadá fakt krásně, líbí se mi. Interiér mi přijde taky moc hezký a působí prémiovějším dojmem (může být ale dáno tím, že jsem teď půl roku jezdil starou Hondou Jazz (r.v. 2005) jako provizórium, jelikož jsem se nechal nachytat s termínem a unáhlil se s prodejem svého Rapida). Nic cestou nevrzalo, nebouchalo atp. Nerovnosti podvozek žehlil fakt parádně. Hodně mě baví el. otevírací panoramatické okno. Včera bylo fakt hezky a teplo, takže jsem si to mohl pořádně užít. :) Žádné problémy s infotainmentem jsem nezaznamenal - vše jede rychle a plynule. Bude asi hodně trpět na otisky. Párkrát jsem se toho dotknul a je to "zprasený". Dneska se se vším chci seznámit, protože to je fakt počítač na kolech. Škoda toho el. kufru, jak jsem brečel v předešlých příspěvcích, ale srdce mi u toho auta roztálo, takže to asi zvládnu. :D Motor tam mám tedy 2.0 TDI 110 kW DSG a má páru (samozřejmě se to umocňuje v porovnání s rapidem 1.2 63 kW nebo kolik to přesně mělo). Snad jediné negativum, co jsem včera postřehl bylo to, že to má pro mě nezvykle "dlouhou" odezvu na plyn. Resp. zmáčknu plyn a auto začne reagovat za 1-2 vteřiny. Asi jsem to někde četl pod názvem "turbo díra". No moc to nepřispívalo k plynulé jízdě, ale snad si zvyknu. Třeba to je běžný u dieslu, tohle je pro mě první zkušenost. Níže přikládám pár fotek. :) Ještě uvažuju o tom, jestli si nedát na předek ochrannou PPF fólii, abych to ochránil proti kamínkům, ale hrozně mě odrazuje cena. Nechce se mi moc za řešení na 5-10 let dávat 30-40 tis. Kč. Co myslíte? Budete tohle řešit nebo na to kašlete?1 bod
-
1 bod
-
Je to tak, vím že jsem se podíval na rychlost a nějakých 145 km/h byl aktivní ACT. Ještě tedy nemám najeto ani tisíc kilometrů, ale už teď je jasné, že ACT je aktivní od 1 500 otáček výše. Sluch mi slouží velice dobře a tak můžu potvrdit, že to slyšet opravdu je, ale rozhodně nic tragického, co bych musel řešit. Nikdo z posádky to nevnímá. ACT reaguje už na milimetrový pohyb plynového pedálu a deaktivuje se bez sebemenšího cuknutí, stejně tak jako při aktivaci. Spotřeba zatím od nějakých 5,6 - 9,4 l/100 km. Ta nízká odpovídá delším přesunům, kdy je ACT na dálnici sepnuté každou chvíli a ta vyšší je město kde naopak nemá šanci. Pokud to nebude zdrojem nějakých problémů pro budoucí provoz auta, je mi ACT celkem volné.1 bod
-
Acek. To neudělal čip ale výměna dvouhmoťáku za normální setrvačník. Vždycky to praskne v tom samém místě protože normálni setrvačník bráni výkmitu konce klikového hřídele. A jak na něj působí neodpružené setrvačné síly tak praskne.1 bod
-
Zdravím Vás, všichni kdo uvažují o nákupu vozu s motorem 1.5 tsi 110 kW, důrazně varuji na základě vlastní zkušenosti. Motor je v praxi nepoužitelný. Vypínání válců je tak otravné a nedoladěné že se motor po stránce běžného používání stává nepoužitelným. Vibrace se přenáší napříč celým vozem až do volantu, při přepínání z 2 na 4 válcový režim sice lehce škubne ale je to znát a pořád a pokaždé. To vše doprovázeno nizkofrekvencnim hučením, které je neakceptovatelné, přirovnal bych to k jízdě s pořád otevřeným oknem. Za mě nejhorší motor co byl kdy za celou dobu koncernu použitý. Prostě hrůza. Auto šlo z baráku.-1 bodů