Přejít na obsah

Hlavní panel

Oblíbený obsah

Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 03/25/23 ve všech sekcích

  1. A co jsem mel delat? Kdyby na zacatku rekli, ze to bude 23 mesicu, samo bych se dival jinde. Ale byla to dokonala salamova metoda. Postupny posouvani. A tim, ze OIII slouzi zcela bezchybne i po 230 tis. km, tak jsem to neresil.
    2 body
  2. Listopad 22 a uz by chtel auto, ten je vtipnej
    1 bod
  3. Ja ešte tiež stále čakám, takže tiež vás neopúšťam.. zatiaľ 😂
    1 bod
  4. @Bubaq gratuluju, konečně :))
    1 bod
  5. Tak smutná zpráva. Dva roky čekání nedotáhnu, i když jen o fous 😃 . Moje auto je u dealera, převzetí domluvené na 5.4. Upřímně mi to přijde jako úpné sci-fi, v hlavě jsem se nastavil tak, že dodání OIV neřeším a prostě jezdím stávající OIII. Ani by mě po všech těch odkladech nepřekvapilo, kdyby mi napsali, že autosalon vyhořel, vykradli nebo něco podobného... 🤣 .
    1 bod
  6. Minulý týden jsem měl možnost najezdit cca 1200 km s půjčenou OIII FL, s motorem 1.0 TSI a 6stupňovým manuálem. Ve svém autě mám 2.0 TDI 110kW a 7st. DSG. Takže velmi odlišné pohony. Byla to moje první zkušenost s tímhle motorem a musím říct, že mě ten pidižvík opravdu mile překvapil. Zdaleka největší plus je to, jak je auto neuvěřitelně lehký na předek. Úplně jsem zíral, jak jde za volantem, jak snadno se zakusuje do zatáček a jak svižně umí měnit směr. A to jsou tam obutý zimní 15'' balóny na plecháčích. Na druhou stranu obrovskou nevýhodou je opravdu otřesný zvuk motoru. Ten je ale neštěstí vcelku dobře odtlumený a třeba při ustálené jízdě při dálničních rychlostech není slyšet. Překvapil mě i výkonově. V jednom člověku jede vcelku slušně, i když oproti 110kW TDIčku je samozřejmě znatelně tupější a línější. Ale rozhodně ne dýchavičný nebo nedostatečný. S naloženým autem je to jiná. Tam výkon resp. krouťák dost chybí a auto je opravdu líné. Ale v jednom člověku mu nedělá větší problémy se i v prudších dálničních stoupáních rozjet na čtyřku z 90 na 160 km/h a není to brzda provozu. Velmi oblíbený 1.6 TDI 77 kW je o poznání línější. A co dalšího mě velmi mile překvapilo, je spotřeba. Jezdil jsem asi 2 roky s 1.8 TSI první generace a tam bylo na spotřebě velmi cítit, jak jsem motor zatěžoval. Eko jízdou nebyl problém 6 litrů, svižnou jízdou nebyl problém přes 10 litrů. To tady neplatí. I když jsem motoru poměrně nakládal, protože zastávám názor, že koníky se mají využívat všechny, tak spotřeba oscilovala kolem 5-7 litrů. Dálničních 150 km/h (dle tacho) na trase dlouhé cca 500 km znamenalo 6.1 litru. To je cca stejně, jako s 2.0 TDI. Za to tedy velký klobouk dolů. Osobně bych nekousnul ten zvuk, ale jinak mě tenhle motor moc mile překvapil.
    1 bod
  7. …toto nevymyslíš - čistá symbolika… som na ceste z Prahy a do Pendolína ČD mi práve zavolal predajca z Košíc, že auto je na predajni… 😏😏😏 objednané 2. 9. 2021 🥳 Liftback, 2.0 TDI 85kW, manuál, grey metalíza, výbava JOY + virtuálny kokpit a nejaké drobnosti…
    1 bod
  8. @dfga a porad dokola, jak vis, ze tvoje pravda je pravda? Me moc nezajima co dela problem, jestli kotouc nebo deska, jen vim, ze jsou v riti a na kompletni vymenu, kde SA udela chybu nevim a ani me to nezajima. A pokud budu davat nove, tak je asi samozrejmost dat od jedne znacky a ne mix origo se zrovna nic moc Ferodo, ktera jiz take neni co byvala. Na stavajici dat jen nove desky jsou vyhozene penize, kdyz ten origo kotouc uz je po smrti. A at si tam vlastne kazdy dela a da co chce, hlavne se nenechat ovlivnit jedincem.
    1 bod
  9. Taky jsem si do ted myslel, ze original je nej, ale uz si to nemyslim. :-( Tak ted budu zadek po 17ti tis. km menit za ATE. Auto denne v provozu a zadek ko. Byl mi nabizen original a za tu cenu a zkusenost menit po trech letech, ne dekuji.
    1 bod
  10. Tak dnes po 21 tis. km vyměněny zadní kotouče a destičky. Kvalita originálu je na pováženou 🙁
    1 bod
  11. Po výměně kotoučú zadních brzd (ta byla nutná po 15 000km, cca 10 měs. nové auto) jsem najel již 32 000 km a zadní kotouče jsou v pořádku (výsledek servisní prohlídky v servisu).. Asi jsem se naučil brzdit (jezdím jenom 32 let). mněl bych asi znovu nafotit a poslat na zákaznícké cetrum škoda s poděkováním za rady k udržbě, hlavně zadních brzd. Přeji všem zájemcům o stojáky z parkovišť výrobce, prodávané jako nové auta, vic štěstí.
    1 bod
  12. I Češi ti udělají český zmetek, když si ho objednáš :-D Snad se škodovka poučí, že šetřit na tovýhlech věcech se v zájmu zachování pověsti značky fakt nevyplácí.
    1 bod
  13. Já nedávno kupoval Brembo X kotouče i destičky dopředu i do zadu, vyšlo to okolo 6 tisíc, brzdí to mnohem lépe než původní origo a vypadá to ještě ke všemu suprově. při dobržďování v kolonách to zezačátku pískalo ale už se to zajelo a dobrý. originálem dopředu asi nic nezkazíš, pokud máš kotouče i vzadu tak tam ty originály hodně trpí na rez.
    1 bod
  14. Už sa to tu písalo - u VW group socky nemajú nárok na bezpečnosť. Dosť smutné... Chápem že za svetelnú show vnútri auta si musíš priplatiť, že za kontrolku niečoho si musíš priplatiť ale vonkajšie osvetlenie ktoré prispieva k bezpečnosti majiteľa socky ale aj všetkých okolo je trapas.
    1 bod
  15. Nic ve zlém, ale asi víc než tvůj "dotaz" po devíti dnech od posledního příspěvku v tématu. V zásadě změna poskytovaných slev proti ceníkovým cenám je dost významný prvek rozhodování a dá se považovat v jistém slova smyslu i za změnu ceny. Neviděl bych to tedy jako úplný off topic. Pokud to tu moderuješ, tak to asi v klidu promaž, nikdo se teď už asi zlobit nebude.
    -1 bodů
  16. Objednával jsem před pár týdny Karoqa (začátek února). Oběhnul jsem si snad všechny prodejce v našem kraji a tím se mi podařilo srazit cenu přesně o 13 procent. Můžu čestně prohlásit, že na škodovku ani dealery nemám absolutně žádné vazby. Celková sleva činila +- 100 tisíc a oproti jiným modelům je šance, že bude auto vyrobeno do půl roku. Jinak ceny, které jsem běžně dostával byly bez jakéhokoli vyjednávání nižší o 50-60 tisíc (tedy 6-7 procent). Tedy potvrzuji, že když se člověk snaží, jak zmínil kolega výše, je 13 procent reálná sleva. A to do tématu rozhodně patří, je to aktuální stav možných akčních nabídek. Podotýkám, mluvím konkrétně o Karoqu, ne obecně.
    -1 bodů
  17. Já mám za to, že cena na kterou se lze reálně dostat, ač třeba s početní chybou dealera, můžeme považovat za akční. Tak nějak jsem tušil, že to bude těžko uvěřitelné a nesmířis se s tím. Odpoledne budu moct hodit fotku objednávky. Nejspíš mě asi zase osocis z nějaké vazby na dealera, což ti vyvrátit nebudu moct, stejně jako ty mi to neprokážeš. Tak ještě jednou zopakuju o jaké auto se jedná: běžný zákazník přijde za prodejcem, mám konfiguraci auta, které si chci nechat vyrobit, s cenovkou 760 tisíc. Mám nabídky konkurenčních prodejců, kde nejhorší začíná na slevě 50 tisíc. Prodejce mi nabídne slevu 100 tisíc, já na místě skládám zálohu a během 20ti minut je vše vyřešené. Žádný sci-fi scénář, žádná korupce. Jak se dealer dostal na tuhle cenu nevím, jestli tomu říká třeba fiktivní předváděcí auto netuším. Platím hotově a auto protiúčtem nedávám. Doplnil jsem kupní smlouvu. Doufám, že chápeš zakrytí údajů, které by mohly identifikovat mě a prodejce.
    -1 bodů
  18. To sú len dohady, problém robia dosky, kotúče sú OK
    -1 bodů
×
×
  • Vytvořit nový...