Přejít na obsah

Hlavní panel

Oblíbený obsah

Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 06/26/23 ve všech sekcích

  1. O4 nie je určite prémiové auto takže aj MATRIX čo do počtu segmentov a teda vykrývania plôch zodpovedá tejto kategórii. Na druhej strane je mnoho prémiovejších áut, u ktorýcch MATRIX ani nie je možné objednať, takže v tomto určite chvála. Homogenita svetla je možno horšia než DIAĽKOVÝCH a to podčiarkujem DIAĽKOVÝCH u O3. (O3 som nemal a tak nemôžem posúdiť ale verím že to tak máte.) Otázkou však je, koľkokrát za jazdu po tme povedzme do 22:00hod môžete prepnúť na diaľkové svetlá? Premávka je väčšinou taká hustá že to nejde. Naopak s MATRIXAMI máme osvetlenie všade tam kde sa dá. Takže nemá ani zmysel porovnávať aj keď low-cost MATRIXY s bežnými svetlami v bezpečnosti premávky. Moje auto malo minulý štvrtok 21.6. sviatok - rok od prevzatia u dealera. Má teraz najazdené 70500 km, z toho tisíce kilometrov po tme. Presne vo štvrtok som prebiehal na dlhej rovinke 10 minút jazdy domov iné auto. Predbieham tak, že najprv vyjdem vľavo od auta predo mnou aby ľavý svetlomet osvietil krajnicu či tam nie je cyklista bez svetla alebo nespí opilec. Matrix ľavý svetlomet svietil do diaľky po ľavej krajnici a videl som, že z kríkov vylieza na cestu srna. Vďaka tomu, že som ju videl, stačil som pribrzdiť a vyhnúť sa jej. V prípade, že by som mal obyčajné svetlá, tak v tomto momente mám stretávacie svetlá, pretože inak by som oslňoval auto, ktoré som mienil predbiehať. Namiesto 100m by som videl len 50 t.j. 2 sekundy na nejakú reakciu a odniesla by to srna, predok auta, možno predné sklo. Nech teda sú tieto MATRIXY nehomogénne, diaľkové zhasínajú pri míňaní vozidiel či už v protismere alebo pri míňaní predchádzaných áut stále je to neskutočne dobrý prvok k zvýšenej bezpečnosti na ceste.
    4 body
  2. Soudruzi udělali chybu v tom, že sloučili ovládání 2 nesouvisejících věcí (síla ofuku a směr ofuku) do jediného ovladače. Je to neskutečnej paskvil.
    2 body
  3. Korunka u Černolic. Velká Buková u Křivoklátu.
    2 body
  4. @Bubaq myslim ze to je pro vsechny ta 1941
    1 bod
  5. Takze hlasim, ze znizene pruziny Eibach vzadu aj s cerstvo nastavenou geometriou zeru zvnutra pneu. Idem ich vyhodit a dam tam pruziny sportline.
    1 bod
  6. To @Bubaq OTA teda vzduchom to nebude ☹. To @JirikHL ja mam tiež H56 a už som objednaný v servise na štvrtok 😊
    1 bod
  7. @Bubaq je (měla by být) pro všechny, takže i my s dědečky H56 se dočkáme, ale je to nějaká obrovská aktualizace, takže leda v servisu 😊
    1 bod
  8. No já třeba měl minulé léto v ventilaci držák telefonu, protože se většinou dost hřál při AA a potřeboval jsem ať se nabijí rychle a neničí zbytečně baterka. No v tom případě je to uplně v háji, průtok se nenastaví (kromě úplného vypnutí v systému) a držák telefonu posílla všechen ledový vzduch směrem na koleno, takže to bylo tak na artrozu :D
    1 bod
  9. Tak jsem objednaný do servisu ve středu na přehrátí SW. Mám to kousek, tak to nebudu pokoušet doma :-) V pátek jedu do Chorvatska, tak doufám, že se něco nepo.....
    1 bod
  10. @Radino Áno, svetlo mi vymenili na záruku, Škodovka to nemala problém uznať. Na vrchu svetlometu to zrejme tieklo cez tesnenie, bolo vidieť, že na malom kúsku je zle natiahnuté. Pri demontáži musí ísť nárazník dolu.
    1 bod
  11. Míro moc to řešíš. Nekoupil sis auto ale tablet na kolech🤔
    1 bod
  12. @NemesiSK Plně s tebou souhlasím. Ještě jsem nenašel nastavení, aby mi teď v létě bylo v autě příjemně. Buď je mi zima a nebo teplo. 😒
    1 bod
  13. já si myslím, že jestli to není 4x4 tak bude mít suché. Má omezený moment na 250nm právě kvůli 7st. DSG.
    1 bod
  14. Ani jedno nemá nikde (zrcátko,dveře) z výroby osvětlení nástupního prostoru dveří.
    1 bod
  15. Během těch 14 dní jsi s tím jezdil? Je to normální, výsledek inteligentního nabíjení. Pokud bys chtěl inteligentní nabíjení vyřadit, musel bys odpojit kablík u mínus polu akumulátoru (tím vyřadíš i start-stop). Je tu o tom popsáno dost, např. u Fabie III.
    1 bod
  16. Dnes prakticky celý deň vozenie sa po meste, odhadom asi 20 štartov, ani jeden reštart, ani jeden zásek, všetko fungovalo bezchybne. To som už dávno nezažil :D
    1 bod
  17. Nelze, to Bolero neumi. Mimochodem, vestavena navigace je mnohem nepohodlnejsi nez Carplay/AA.
    1 bod
  18. tak od prehrati SW uz sem mel 4 pojizdky a zatim nic👌🏼
    1 bod
  19. Počet háků a háčků, sklopných / nesklopných je u liftbacku i combi ve výsledku shodný. Lift: 2x nesklopný háček hned u kraje kufru 2x sklopný hák v bočních kapsách kufru (viz foto výše) 2x nesklopný háček v bočních kapsách kufru Combi: 4x sklopný háček na vodorovné konzoly, kde je plato a ovládání sklopení sedaček 2x nesklopný háček v bočních kapsách kufru Měl jsem O4 v obou karosářských variantách. Combi má dle mého háčky rozmístěné lépe, respektive jsou lépe využitelné, když jsou obsazené, neboť jsou dál od sebe. U liftu jsou nahuštěné v rozích kufru, a jakmile jsem si za jeden zahákl tašku plnou nákupu, už jsem se horko těžko dostával k dalšímu háčku. P.S.: Je až překvapující, jakou diskuzi může vyvolat háček v kufru :)
    1 bod
  20. Dnes ďalšie 3 jazdy bez reštartu, inokedy by to už dávno vypadávalo. Je to zatiaľ krátka doba, ale vyzerá to na zlepšenie a to aj normálne streamujem hudbu z mobilu. Písal som v druhom vlákne, oficiálne je to vraj dostupné od 16.6.
    1 bod
  21. Já na liftbacku Style + a 2x sklopný plus menší nesklopné
    1 bod
×
×
  • Vytvořit nový...