Přejít na obsah

Hlavní panel

Oblíbený obsah

Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 08/24/23 ve všech sekcích

  1. @bojler Nikdo tu ale nepíše, že to zlevní auta. 😉 Zas bych neviděl všechno tak černobíle - z toho tvého komentáře to vyznívá tak, jako kdyby nám to Škodovka dělala naschvál. Pro automobilky posledních 5 let musí být jako zlý sen. Absurdně protlačovaná elektromobilita, Covidová krize spojená s tou čipovou, válka na Ukrajině, ceny energií vyhnané do extrému (a úplně zbytečně). V kontextu toho přeci nejde nějaký podnik obviňovat z toho, že dělají změny k neprospěchu zákazníka, když to kolikrát můžou být změny existenčního charakteru. My Češi si rádi neustále na něco stěžujeme. Do teď to byly dlouhé dodací lhůty - "šílený, poslední auto od Škodovky", "čekat na auto rok, rok a půl, kdo to kdy viděl?!" ... a když to v důsledku krize chce Škodovka vyřešit revizí výbav a paketů, aby se situace z posledních 2 let neopakovala, opět se najde někdo, kdo tento krok zkritizuje. To mi docela připomíná hejty na soc. sítích ohledně litrových tříválců (1.0 TSI ale i jiných), jak taková auta nemají motor apod. Ale přitom jsou takové pohony opět jen důsledkem eko diktátu z Bruselu. Tedy přizpůsobování se aktuální době. Stejně jako teď ty výbavy. Na O4 se opravdu čekalo extrémně dlouho, 15, 18 měsíců dodací lhůta nebylo nic neobvyklého. S tím spojené náklady na pronájem x odstavných ploch. Absolutně se nedivím, že to Škodovka nechce s FL svého nejprodávanějšího modelu absolvovat znovu. (omlouvám se za částečné OT, byť stále diskutujeme na téma omezení výbav u O4 FL.)
    4 body
  2. 2 body
  3. @bojler Já nepsal nic o tom, že se zlevní auta pro koncáky. A ano, zákazník z toho prospěch mít bude, protože nebude muset čekat na auto rok a půl. Holt jsi člověk z těch pár procent, s tím se musíš smířit. @Rapid1.0 Jinak zbytek už napsal "za mě", naprosto souhlasím. U auta za třeba 700 tis. Kč a více řešit, jestli si připlatím 10 tis. Kč zbytečně za píčovinu... když teda pominu fakt, že vyšší výbava je lepší i pro následný prodej auta, to už je trochu jiný level na mě. Buď to auto chci a je mi to fuk, nebo jej nechci. @Zzzzz Zvýšení tržeb o 18 % a PŘITOM snížení zisku o 42 % je solidní průser, který není dlouhodobě udržitelný, takže by Škodovka musela něco hodně zásadně změnit, jinak by skončili, pokud by to takhle pokračovalo dále. Jeden dva roky tě nepoloží, pokud dobře hospodaříš před nimi, ale pokud se to takhle táhne více let, tak jsi ve slušném průseru. https://www.garaz.cz/clanek/novinky-automobilka-skoda-auto-hlasi-pokles-provozniho-zisku-o-42-procent-21009928
    2 body
  4. Tohle je velmi odvážné tvrzení. On i nulový zisk může znamenat velmi zdravou firmu s hospodařením v perfektní kondici. Ze samotné výše zisku nebo jeho meziročního vývoje ve dvou letech se nedá usuzovat vůbec nic. Tzn. může to být solidní průser stejně jako skvělý úspěch. Bez znalosti struktury nákladů, investic a dlouhodobé strategie je to jen bezrozměrné číslo, které může ohromit v populárním článku, ale které o hospodaření a kondici firmy neříká v podstatě nic.
    1 bod
  5. Výsledek hospodaření Škody auto a potažmo celé skupiny moc té zmiňované existenční beznaději neodpovídají. Ale na druhou stranu máš pravdu, že češi si stále a rádi JEN stěžují. Opradu se vzepřít bohužel neumí.
    1 bod
  6. @iphonik4 Nemyslím si, že kolega nad tebou mluví o ořezání výbavy a ani podle mě to škodovka neplánuje. Co se ale už tu psalo výše a je to logické, že dojde k omezení výbav ve smyslu Ambition Plus, Style Plus, paketů ve smyslu Klima paket, Klima paket Premium, Funkční paket, Funkční paket TOP apod. Prostě těch možností jak si nakonfigurovat vůz bylo v minulosti strašně moc, což je hodně náročné na logistiku. Po vzoru japonských automobilek nás tedy s největší pravděpodobností čeká to, že si vybereme pevně danou výbavu s minimální možností úprav. Což nutně neznamená ořezání výbavy.
    1 bod
  7. @informator Tak ano, podle tebe si asi přilepšuji tímto způsobem na svůj důchod😅, ale věř, nebo nevěř, není tomu tak. Je to jednoduché a prosté. Půlku mého dosavadního života mě předcházející režim vtloukal do hlavy spoustu nesmyslů a polopravd, mnohdy i úplných lží. No a není mi jedno, když v současné době mě opětovně tlačí do hlavy něco, o čemž si myslím, že není tak úplně pravda a je to mnohdy účelově manipulováno ku prospěchu svému. Vše kolem aut je můj celoživotní koníček a zrovna tady si to nenechávám líbit. Mnozí nechceme být jen ovce, nebo propagandou zmanipulované stádo, zkušenost mnohé poučila. Takže ano, proč by ne elektromobilita, klidně ať to má budoucnost, když se dokáže prosadit. Ale tímto způsobem, jak se dnes prosazuje? A to, že to zachrání lidstvo? A že musíme tady v Evropě jít jiným příkladem, abychom nakonec společně svět zachránili? Podle mne jdeme v tomto dost špatným směrem. A že by smysl tohoto vláka byl jen v tom, že se zde jen plive na elektromobilitu? To si nemyslím, každý zde může zveřejnit svůj názor a své argumenty, což mnozí činí. Každá diskuse a polemika má podle mne smysl a to i ta zdánlivě pro někoho nesmyslná, ale samozřejmě když diskutovat nechceme, tak nemusíme......
    1 bod
  8. Jo jo, nové oleje a mazivost a protiotěrové vlastnosti. Mazivostní a protiotěrové vlastnosti motorových olejů.pdf
    1 bod
  9. Ferda to opravil na dalku je to frajer. Sice to trosku stalo, sle musim smeknout
    1 bod
  10. Spolu s tím plastem okolo je to hrozně ošklivé. O co hezčí by byly klasické budíky
    1 bod
  11. Čínská verze má také infotaiment o velikosti 12 palců, jen pro doplnění. Bohatě by stačilo jeho odladění než nesmyslné zvětšování.
    1 bod
×
×
  • Vytvořit nový...