To by jsi ale mohl tvrdit o čemkoliv, např. že se opotřebovávají více pneumatiky na straně řidiče, protože je tam o cca 100kg více, než na levé straně 🙂 Ty válce se snad v tom vypínání střídají, takže se tím nesrovnalost neguje, dále se ty 2 válce nevypnou, když požaduješ od motoru výkon, takže ty dva, co jedou, se skoro nezapotí. Ty km co uvádíš, jsou taky trochu mimo, protože je rozdíl, jestli těch 150k km ujede někdo hlavně dálničním provozem, kde ten režim skoro neužije, nebo naopak člověk, co tím hezdí jen po městě a okrskách, kde je to častější.
Ono by jsi mohl říct spoustu věcí, co je teď nových a kdysi bylo někde jinde, ale to ukáže až historie, jak na tom ty auta budou. Příklad za vše - dříve byly tlustší plechy, aktuálně jsou tenčí, nicméně to nezmaná, že by lépe rezly, nebo byla horší bezpečnost, protože se od té doby změnily rapidně technologie výroby atd.