Přejít na obsah

Hlavní panel

Oblíbený obsah

Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 08/28/23 ve všech sekcích

  1. "vŕzganie robilo kodovanie v jednotke 44" - to me pobavilo...
    1 bod
  2. Tak některá auta mají v trubce integrované aktivní uhlí, které by nemělo zůstat zatopeno. Spíše to ale dávají do návodu obecně. Moc lidí si neuvědomí, že když natankují po hrdlo a pak to nechají stát na sluníčku benzín zvětší objem. Přepadem to poteče na zem.
    1 bod
  3. ak nahodou budem tankovat do plna tak skusim ceknut. vacsinou totiz davam tak 30+ litrov. kazdopadne to tankovanie po cvaknuti pistole sa neodporuca a dovodov je dost vela...
    1 bod
  4. Samostatný příspěvek si podle mě zaslouží Dalimilova rozhledna.
    1 bod
  5. Súsedská - Hýsly u Kyjova Senecká hora u Rakovníka Na Štvanici - Stříbrná Twiggy (Na Kraličáku) Brusná - Bludov Brno - Mokrá - Horákov
    1 bod
  6. jsem ten stejný případ, v Golfu jsem to měl a občas ve vedru používal, ale tady to neni, ani nikde v menu. Ale takových věcí tady oproti Golfu chybí víc, například chlazení schránky spolujezdce, štěrbina na parkovací lístky přímo v palubce (tady musíš otvírat přihrádku spolujezdce), těsnění mezi předními a zadními dveřmi, to na spodní hraně dveří taky nic moc, plno věcí si musíš dokoupit -třeba bezpečnostní šrouby ke kolům (v Golfu byly) atd atd. A ten Golf byl před šesti lety o skoro 200 papírů levnější 😞
    1 bod
  7. já jsem si objednal zamykání páky řazení (mechanická převodovka) hned při koupi auta, je to Construct. Trochu vada na kráse je to, že by ten zámek byl lépe umístěný více v předu, takhle musí být sedačka spolujezdce odsunutá dost dozadu, aby se to dalo vůbec zamknout. Ale chápu, že to asi jinak nejde vyřešit s ohledem na přihrádku pro telefon a USB konektory. Samozřejmě to trochu nabourává systém Kessy, když stejně musím vytahovat klíč na odemknutí řazení, ale pro ten klid na duši, že je to o něco lépe zamčené za to stojí. Navíc, měl jsem to ve všech autech, tak jsem na to zvyklý.
    1 bod
  8. 1) ne každý podnikatel je (stejně jako FO) plátce DPH - tzn., že zde úplně nesedí prvních 20% (správně 21%) z tvého postu, 2) není mi známo, že by zatím byl vypsán dotační program pro malé a středně velké podnikatele na nákup EV, tzn., že tu nesedí dalších 400k Kč z Tvého výpočtu. 3) cílovka Citiga bude jiná, než u Enyaqa = typicky jsou to nákupní tašky pro manželky nebo různé rozvozy.. Enyaqa bych viděl jako rodinné auto nebo auto podnikatelů/manažerů Navíc DPH musíš pak stejně odvést při prodeji vozidla, takže jsou to zpravidla jen "půjčené" peníze do doby prodeje vozidla, s tím, že pak na DPH samozřejmě vrátíš méně než jsi z finančáku dostal při nákupu vozidla. Neberu zde nějaké machinace s prodejní částkou - prostě prodáš toto EV "protiúčtem" při nákupu nového vozidla v bazaru/autosalonu. Tedy žádný benzinkový prodej za zůstatkovou cenu 100k Kč po 3 letech užívání EV vozidla 🙂
    1 bod
  9. Je to jednoduché a i to zde již padlo... 1.5 TSI EVO má celoplošný kryt z výroby, 1.5 TSI EVO2 kryt nemá. EVO(1): https://forum.skodahome.cz/topic/169687-evo-1/#comment-2621423 EVO2: https://forum.skodahome.cz/topic/169688-motor-15-tsi-evo-2/#comment-2621424
    1 bod
  10. To by jsi ale mohl tvrdit o čemkoliv, např. že se opotřebovávají více pneumatiky na straně řidiče, protože je tam o cca 100kg více, než na levé straně 🙂 Ty válce se snad v tom vypínání střídají, takže se tím nesrovnalost neguje, dále se ty 2 válce nevypnou, když požaduješ od motoru výkon, takže ty dva, co jedou, se skoro nezapotí. Ty km co uvádíš, jsou taky trochu mimo, protože je rozdíl, jestli těch 150k km ujede někdo hlavně dálničním provozem, kde ten režim skoro neužije, nebo naopak člověk, co tím hezdí jen po městě a okrskách, kde je to častější. Ono by jsi mohl říct spoustu věcí, co je teď nových a kdysi bylo někde jinde, ale to ukáže až historie, jak na tom ty auta budou. Příklad za vše - dříve byly tlustší plechy, aktuálně jsou tenčí, nicméně to nezmaná, že by lépe rezly, nebo byla horší bezpečnost, protože se od té doby změnily rapidně technologie výroby atd.
    1 bod
×
×
  • Vytvořit nový...